اخبار

تقدیر مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس از رئیس دانشگاه لرستان

۱۳۹۶/۰۹/۲۵

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان، در دیدار با رئیس دانشگاه لرستان، از همکاری رئیس دانشگاه با این بنیاد، تقدیر کرد.

سرهنگ حجت‌اله ناصرپور، تشریح کرد:«از تلاش‌ها و همکاری خوب ریاست دانشگاه لرستان در جهت همکاری با بنیاد، تشکر و قدردانی می‌‌کنیم».

ناصرپور، توضیح داد:«فرهنگ دفاع مقدس، متعلق به همه‌ی مردم است و همه باید کوشش کنیم این فرهنگ در جامعه، بیشتر از گذشته، ترویج شود».

رئیس دانشگاه لرستان، دکتر خسرو عزیزی، نیز در سخنان کوتاهی، ضمن آنکه روند تأسیس دانشگاه لرستان از بدو تأسیس تاکنون را تشریح کرد، گفت:«در حال حاضر، بین 30 تا 35 درصد از کارمندان و اعضای هئیت علمی دانشگاه از خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و آزادگان هستند».

وی توضیح داد:«در حال حاضر، تعداد 12 پایان‌نامه با موضوعات دفاع مقدس، تهیه شده که در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و حمایت دانشگاه از ترویج این فرهنگ است».

دکتر عزیزی، بیان کرد:«همچنین یادواره‌‌های شهدا از جمله شهدای دانشجو و سایر برنامه‌های فرهنگی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، در سطح دانشگاه، به‌طور مرتب برگزار می‌شوند».

در این دیدار که صبح روز شنبه 25 آذرماه در محل اتاق کار رئیس دانشگاه لرستان برگزار شد، معاون توسعه و پشتیبانی دانشگاه لرستان، دکتر محمد جعفری و معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه، دکتر احسان رشیدیان نیز حضور داشتند.


 


۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۰۰:۰۰
۲۹۶۵ بازدید