اخبار

توقع تلاش بیشتر برای رشد و پویایی برنامه‌های علمی و فرهنگی در دانشگاه

۱۳۹۶/۰۹/۱۵

 

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان، در آیین گرامیداشت روز دانشجو، در سخنان کوتاهی گفت:«توقع آن است که مسئولان، تلاش و کمک بیشتری کنند تا رشد و پویایی همه‌ی برنامه‌های علمی و فرهنگی در دانشگاه، بیشتر شود».

حجت‌الاسلام و المسلمین سیداسماعیل حسینی، خطاب به معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان، حبیب‌اله خجسته‌پور که در این آیین حضور داشت، مطالبه‌ی ساخت دوربرگردان را برای محل ورودی دانشگاه لرستان را مطرح کرد و خواستار اجرایی‌شدن آن شد.

خجسته‌پور نیز پاسخ داد:«با تفاهم‌نامه‌ای که صورت گرفته، قرار شده دانشگاه‌های لرستان، علوم پزشکی و پیام‌نور، هر کدام سهم 25 درصد اعتبار ساخت این پروژه را تأمین کنند (مجموعاً 75 درصد)، و استانداری لرستان نیز 25 درصد هزینه‌ی ساخت را پرداخت می‌کند».  

حسینی، روز دانشجو و سالروز ولادت پیامبر گرامی اسلام (ص) و امام جعفر صادق (ع) را شادباش گفت.

گفتنی است این آیین، عصر روز سه‌شنبه 14 آذر، با حضور رئیس و مدیران دانشگاه لرستان، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان و دانشجویان، در سالن آمفی تئاتر دانشکده علوم پایه دانشگاه لرستان برگزار شد.

نمایندگان تشکل‌های دانشجویی شامل بسیج دانشجویی، جامعه اسلامی دانشجویان، انجمن اسلامی دانشجویان و شورای صنفی دانشجویان، هر کدام نقطه‌نظرات تشکل خود را بیان کردند.

رئیس دانشگاه لرستان (دکتر عزیزی) و معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان (خجسته‌پور)، به پرسش‌های دانشجویان، پاسخ دادند.

برنامه، با همکاری مشترک معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان و تشکل‌های دانشجویی، برگزار شد.    



۱۳۹۶/۰۹/۱۵ - ۰۰:۰۰
۲۷۶۲ بازدید