اخبار

گرامیداشت روز دانشجو در مرکز آموزش عالی نورآباد

۱۳۹۶/۰۹/۱۴

مرکز آموزش عالی نورآباد، مراسم گرامیداشت روز دانشجو را برگزار کرد و از دانشجویان، تجلیل شد.

چهارشنبه، 14 آذرماه، این مراسم در سالن آمفی‌تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نورآباد با حضور معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان، برخی مسئولان شهرستان، دانشجویان، اعضاء هیئت علمی، مدرسان و کارکنان مرکز آموزش عالی نورآباد، برگزار شد.

در این مراسم، مسئول مرکز آموزش عالی نورآباد (دکتر محمد فتحی)، ضمن عرض خیر مقدم به حاضران، یاد و خاطره‌ی شهدای دانشجو را گرامی داشت و روز دانشجو را به دانشجویان مرکز و تمام دانشجویان کشور تبریک گفت.

همچنین، حجت‌الاسلام و المسلمین ساروقی، حجت‌الاسلام و المسلمین فلاحی‌اصل و دکتر رضائیان، درباره‌ی روز دانشجو، سخنرانی کردند.

در ادامه، از دانشجویان رتبه‌ی اول هر رشته، تیم‌های ورزشی، دانشجویان فعال انجمن علمی، شورای صنفی، دانشجویان بسیجی و یکی از فرزندان شهدای والامقام تجلیل شد.

گفتنی است به تاریخ 16 آذرماه سال 32، سه دانشجوی دانشگاه تهران به هنگام اعتراض به سفر معاون رئیس‌جمهور آمریکا، ریجارد نیکسون که می‌خواست ایران را تحت سلطه‌ی آمریکا درآورد، توسط مزدوران نظام دیکتاتوری سلطنتی پهلوی، در راه مبارزه با استکبار و استعمار، شهید شدند. (احمد قندچی، مهدی شریعت‌رضوی و مصطفی بزرگ‌نیا)


 


۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۰۰:۰۰
۳۴۲۷ بازدید