اخبار

دیدار رئیس و معاون دانشجویی دانشگاه لرستان با دانشجویان تحصیلات تکمیلی، همزمان با هفته‌ی پژوهش و فناوری

۱۳۹۶/۰۹/۰۷

رئیس دانشگاه لرستان، دکتر خسرو عزیزی و معاون امور دانشجویی دانشگاه، دکتر حجت‌اله یونسی، به دیدار دانشجویان تحصیلات تکمیلی رفتند و از نزدیک، مطالبات آنها را در حوزه‌ی پژوهش، شنیدند.

شامگاه دوشنبه، 6 آذرماه، در محل خوابگاه ولیعصر (عج)، دانشجویان تحصیلات تکمیلی، به بیان مشکلات حوزه‌ی پژوهش پرداختند و رئیس دانشگاه لرستان، دکتر عزیزی نیز اقدامات انجام شده در جهت تقویت پژوهش را تشریح کرد و توضیح داد که بودجه‌ی پژوهشی دانشگاه لرستان، در سال 92 ، فقط سه درصد بودجه‌ی هزینه‌ای بود در حالی که قرار است تا پایان سال 96 به 13 درصد بودجه‌ی هزینه‌ای، افزایش یابد. دانشجویان تحصیلات تکمیلی، در این دیدار، از تیم مدیریتی دانشگاه لرستان به خاطر ایجاد و تقویت امکانات رفاهی و خوابگاهی تشکر کردند (حوزه معاونت دانشجویی). 

رئیس دانشگاه لرستان، بیان کرد:«باید تلاش کنیم پایان‌نامه‌های دانشجویی، به سمت تقویت پژوهش‌های کاربردی برود تا از معضلات جامعه کاسته شود و این هدف، نقش مهم دانشگاه به‌عنوان دانشگاه نسل سوم است که مهارت‌آفرین و کارآفرین است».

نماینده‌ی شورای صنفی دانشجویان دانشگاه لرستان، نیز در این دیدار حضور داشت. دانشجویان در این دیدار از اقدامات انجام شده برای تقویت زیرساختهای پژوهش و فناوری در دانشگاه لرستان، سپاسگزاری کردند. 

دکتر عزیزی، جانشین رئیس ستاد هفته‌ی پژوهش و فناوری استان لرستان است. نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری لرستان، با 55 غرفه، در سالن ورزشی امام علی (ع) دانشگاه لرستان برپاست.

امسال، در لرستان، از چهارم تا نهم آذرماه، هفته‌ی پژوهش و فناوری است. ادارات، دانشگاه‌ها و شرکت‌های فناور استان، در نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری، دستاوردهای خود را عرضه کرده‌اند.   



۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۰۰:۰۰
۳۱۷۵ بازدید