اخبار

نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی لرستان، با حضور استاندار، در دانشگاه لرستان افتتاح شد

۱۳۹۶/۰۹/۰۵

نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری استان لرستان با حضور استاندار لرستان، در سالن بزرگ ورزشی امام علی (ع) دانشگاه لرستان افتتاح شد.

از چهارم تا نهم آذرماه، در استان لرستان، هفته‌ی پژوهش و فناوری است و به همین مناسبت و با حضور استاندار لرستان، دکتر سیدموسی خادمی، نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری استان لرستان که شامل 55 غرفه است در صبح روز یکشنبه 5 آذرماه افتتاح شد.

استاندار، رئیس ستاد هفته‌ی پژوهش و فناوری استان و رئیس دانشگاه لرستان، دکتر خسرو عزیزی، جانشین رئیس ستاد هفته‌ی پژوهش و فناوری استان لرستان است. مسئولیت کمیته اطلاع‌رسانی این ستاد نیز برعهده‌ی جهاد دانشگاهی استان (خبرگزاری ایسنا) است.  

از مجموع 55 غرفه‌ی این نمایشگاه، 18 غرفه در بخش فن‌بازار، 9 غرفه در بخش اشتغال و کارآفرینی و 28 غرفه در بخش دستاوردهای پژوهشی، فعالیتهای خود را عرضه کرده‌اند.

ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان و همچنین شرکت‌ها و واحدهای فناور استان، در این نمایشگاه حضور دارند.

معاون اقتصادی استاندار لرستان، مهندس مهرداد غضنفری و جمعی از مدیران کل ادارات استان لرستان نیز در مراسم افتتاح نمایشگاه، حضور داشتند. در روز چهارشنبه نیز از 64 پژوهشگر برتر استان لرستان، تجلیل می‌شود.

چند ماه پیش، مرکز رشد واحدهای فناوری و شتابدهی دانشگاه لرستان به بهره‌برداری رسید که هدف آن، حمایت کردن از ایده‌های نو در بخش فناوری است.

همچنین اعتبارات بخش پژوهشی دانشگاه لرستان که در سال 92 فقط سه درصد مجموع اعتبارات هزینه‌ای دانشگاه بود براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، قرار است تا پایان سال 96 به 13 درصد بودجه‌ی اعتبارات هزینه‌ای، افزایش یابد.



۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۰۰:۰۰
۲۹۱۵ بازدید