اخبار

معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه لرستان در اولین کنفرانس بین‌المللی آموزش و پرورش تطبیقی: مطالعات تطبیقی، عامل موفقیت در برنامه‌ریزی است

۱۳۹۶/۰۹/۰۲

معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه لرستان، گفت:«تقویت مطالعات تطبیقی آموزش و پرورش، باعث موفقیت در برنامه‌ریزی، برای زندگی بهتر می‌شود».

دکتر محمد فیضیان، در مراسم افتتاحیه اولین کنفرانس بین‌المللی آموزش و پرورش تطبیقی که با حضور مهمانان خارجی، صبح روز پنجشنبه دوم آذرماه در سالن آمفی‌تئاتر دانشکده علوم پایه دانشگاه لرستان برگزار شد، ضمن آنکه، به مهمانان خارجی خوش آمد گفت، تشریح کرد:« آموزش و پرورش تطبیقی به شناخت تفاوت‌ها و شباهت‌ها و شناخت تجربیات کشورها در حوزه‌ی آموزش و پرورش می‌پردازد، تا تکرار خطاها کاسته شود».

وی توضیح داد:«خوشبختانه دانشگاه لرستان، در زمینه‌ی مدیریت آموزشی و روانشناسی تربیتی، زیرساخت‌سازیهای خوبی انجام داده تا مطالعات تطبیقی، تقویت شود».  

گفتنی است این کنفرانس، شامل پنلهای ارائه مقاله می‌شود و دو روزه، (پنجشنبه و جمعه) است.

تعداد 428 مقاله به این کنفرانس فرستاده شد که تعداد 25 مقاله به‌صورت فارسی شفاهی و 23 مقاله به‌صورت شفاهی انگلیسی، ارائه می‌شوند.  همچنین تعداد 40 مقاله نیز در قالب پوستر، پذیرفته شده‌اند.

در مراسم افتتاحیه، دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش، دکتر مهدی نوید‌اَدهم و مدیرکل آموزش و پرورش لرستان، خدانظر دریکوند، حضور داشتند.   


 


۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۰۰:۰۰
۳۵۴۲ بازدید