اخبار

دیدار و گفت‌وگوی اعضای هیئت علمی دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه لرستان با اعضای هیئت رئیسه‌

۱۳۹۶/۰۸/۳۰

 

اعضای هیئت علمی دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه لرستان با هیئت رئیسه‌ی دانشگاه، دیدار و گفت‌وگو کرده و مشکلات حوزه‌ی کاری خود را، بیان نمودند.

این دیدار و گفت‌وگوی صمیمی، با برنامه‌ریزی رئیس دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه لرستان، دکتر داریوش یاراحمدی، ظهر روز سه‌شنبه 30 آبان‌ماه در سالن جلسات ساختمان مرکزی دانشگاه لرستان، برگزار شد.

در ابتدای برنامه، دکتر یاراحمدی، مهم‌ترین مشکلات دانشکده ادبیات و علوم انسانی را که مهم‌ترینشان، کمبود مکان آموزشی و پژوهشی است، مطرح کرد.

معاون پشتیبانی دانشگاه لرستان، دکتر محمد جعفری گفت:«اگرچه با کمبود اعتبارات مواجه بوده‌ایم و از مبلغ شش میلیارد عمرانی اختصاص یافته‌ی دانشگاه، حداکثر دو میلیارد و 700 میلیون تومان از اعتبارات، تخصیص یافته است، اما کوشش شده روند اجرای پروژه‌های عمرانی و زیرساختی دانشگاه لرستان، متوقف نشود و پروژه‌های جدیدی نیز اجرایی شده است».

معاونان آموزشی و تحصیلات تکمیلی و پژوهشی و فناوری دانشگاه لرستان، دکتر احسان رشیدیان و دکتر محمد فیضیان نیز در توضیحاتی، بر تلاش برای رفع مشکلات دانشکده ادبیات و علوم انسانی تأکید کردند.

در این دیدار و گفت‌وگو، تصریح شد که به‌زودی با بهره‌برداری از ساختمان جدید مرکزی دانشگاه لرستان، بخشی از مشکل کمبود فضای آموزشی و پژوهشی دانشکده ادبیات و علوم انسانی رفع خواهد شد.



۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۰۰:۰۰
۳۴۲۹ بازدید