اخبار

تقاطع ورودی شهرک دانشگاهی کمالوند خرم‌آباد ساخته می‌شود

۱۳۹۶/۰۸/۲۴

تصویب شد تقاطع غیرهم سطح برای تسهیل ورود به شهرک دانشگاهی کمالوند خرم آباد ساخته شود.

در جلسه‌ای که ظهر روز دوشنبه 22 آبان‌ماه به ریاست معاون عمرانی استانداری لرستان، محمد اصلانی و حضور رؤساها و نمایندگان دانشگاه‌های لرستان، پیام‌نور و علوم پزشکی لرستان در اتاق محل کار معاونت عمرانی استانداری تشکیل شد تصویب شد که:

هر کدام از دانشگاه‌های لرستان، پیام‌نور، علوم پزشکی لرستان، هر کدام 25 درصد سهم اعتبار ساخت تقاطع ورودی به دانشگاه‌های منطقه کمالوند را تأمین کنند و 25 درصد نیز توسط استانداری لرستان تأمین شود.

رئیس دانشگاه لرستان، دکتر خسرو عزیزی توضیح داد:«طرح مطالعاتی ساخت تقاطع ورودی مجتمع دانشگاهی لرستان انجام شده است و نیاز است با جدیت در یک همکاری فرابخشی و با مساعدت استانداری لرستان، اجرایی شود».

در شرایط فعلی، مراجعه به دانشگاه‌های لرستان، علوم پزشکی و پیام نور مستلزم حرکت خودروها تا شش کیلومتر دورتر از دانشگاه لرستان و بازگشت از زیر پل کمالوند نزدیک پلیس راه است که به نوعی اتلاف هزینه‌ی فرصت محسوب می‌شود.

معاون عمرانی استانداری لرستان، محمد اصلانی، تشریح کرد:«پس از اینکه ارزیابی از هزینه‌ی کار انجام شد و مطالعات صورت گرفت دستگاه اجراکننده‌ی ساخت تقاطع نیز تعیین شده و پروژه شروع می‌شود».

گفتنی است کارشناسان دفتر فنی استانداری لرستان و کارشناسان اداره راه و شهرسازی استان نیز در این جلسه حضور داشتند.  


 


۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۰۰:۰۰
۴۱۴۶ بازدید