اخبار

تجلیل از مادر، برادر و عموی شهید حججی در دانشگاه لرستان

۱۳۹۶/۰۸/۲۳

آیین تجلیل از مادر، برادر و عموی شهید حججی در دانشگاه لرستان برگزار شد.

به دعوت جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه لرستان و با حضور  دانشجویان و مدیران دانشگاه و برخی فرماندهان نظامی و انتظامی استان، از مادر، برادر و عمومی شهید حججی تجلیل شد.

مادر شهید حججی در این آیین که شامگاه دوشنبه 22 آبان‌ماه در سالن آمفی تئاتر دانشکده علوم پایه دانشگاه لرستان برگزار شد گفت:«شهید محسن حججی همیشه در خط ائمه اطهار و رهبری بود و همیشه در انجام تکالیف و فرائض دینی، جدی و مصمم بود».

عموی شهید حججی نیز توضیح داد:«حرکت در مسیر پیروی از مقام معظم رهبری، مهم‌ترین پیام شهید حججی است».

وی تشریح کرد:«همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند شهید حججی حجت خدا بود».

او تصریح کرد:«دشمن در فضای مجازی، شهدا و چهره‌های انقلابی را تخریب می‌کند و برای ما مهم نیست؛ آنچه برای ما اهمیت دارد حرکت‌کردن در مسیر مقام معظم رهبری است».  

وی از این گفت که پدر شهید حججی به علت بیماری نتوانست در این مراسم معنوی شرکت کند.

یکی از برادران شهید حججی نیز که در این مراسم حضور یافته بود در سخنان کوتاهی از برگزارکنندگان تشکر کرد و گفت:«شهید حججی راهش راه ائمه اطهار است».

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان، حجت‌الاسلام و المسلمین سیداسماعیل حسینی، در سخنانی تشریح کرد:«شهید حججی، الگوی جوانان انقلابی است».

وی توضیح داد:«دشمن در جنگ سوریه و عراق شکست خورده است و به دنبال جنگ نرم در فضای مجازی است». 

او ادامه داد:«دشمن در فضای مجازی تلاش می‌کند مردم را نسبت به نظام و روحانیت بدبین و بی‌اعتماد کند ولی مردم،  همیشه در صحنه بوده‌اند و پاسخ محکمی به این دسیسه‌های شیطانی داده‌اند».

 

 


۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۰۰:۰۰
۳۸۹۹ بازدید