اخبار

بیانیه روابط عمومی دانشگاه لرستان درباره‌ی تلاش رذیلانه‌ی دشمن برای خدشه‌دارکردن جایگاه نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان

۱۳۹۶/۰۸/۲۲

بار دیگر دست جنایت‌کار از آستین منافق بیرون آمد و دل انسان‌های آزاده و امت حزب‌الله و خداجو را جریحه‌دار کرد.

هتک حرمت روحانیت و جایگاه نمایندگی مقام معظم رهبری که در فضای مجازی و با شگرد شیطانی صورت گرفت موجب شد تا بار دیگر هوشیاری امت مسلمان در مقابل دشمنان قسم خورده بر همگان روشن شود.

آنچه امروز واضح و مبرهن است دشمنی که در جبهه جنگ خونین سوریه و عراق و یمن از جبهه مقاومت شکست سنگین خورده و از پیروزی نظامی کاملاً مأیوس شده است تنها به پیروزی در جبهه جنگ نرم، امید بسته است.

اما دشمن پست و زبون باید بداند که با این قبیل حرکت‌های خبیثانه نخواهد توانست کوچک‌ترین خدشه‌ای به وجهه و چهره‌ی روحانیت مردمی و انقلابی وارد سازد.  

متن مضحک و بی‌سندی که توسط یکی از کانالهای تلگرامی معلوم الحال دروغ‌پراکن و ضد انقلاب، منتشر شد همه نخبگان دانشگاه را دل‌آزرده کرد و آنها را متوجه این حقیقت ساخت که این نقشه و طرح شیطانی حساب شده علیه دو روحانی عادلی صورت می‌گیرد که همه اعم از اصلاح‌طلب و اصولگرا عدالت و تقوایشان را باور دارند و با اطمینان پشت سرشان نماز می‌گذارند و همواره حرکات و سکناتشان برای همگان، درس اخلاق و خداپرستی و غیرت‌ورزی در قبال ارزش‌های الهی و اخلاقی است.

اراده دشمن بر این بود که تا حرمت‌شکنی کند و حرمت روحانیت و حرمت دانشگاه را بشکند ولی اراده الهی چیزی دیگر بود؛ مظلومیت این دو روحانی ارزشمندی که مورد احترام اقشار مخالف و مورد اعتماد سلایق مختلف سیاسی هستند محبوبیتی مضاعف را رقم زد.

در پایان، اعلام می‌داریم که این حرمت‌شکنی با شکستن حریم‌های اخلاقی و معنوی جامعه دانشگاهی می‌دانیم و از مسئولان امنیتی، اطلاعاتی و قضایی انتظار داریم با توجه به ابعاد قضیه، با شناسایی و مجازات مسببین این جنایت شیطانی، قدمی مؤثر و قاطعانه در جهت مقابله با این توطئه‌ی شیطانی برداشته شود.

روابط عمومی دانشگاه لرستان  


 


۱۳۹۶/۰۸/۲۲ - ۰۰:۰۰
۳۴۶۶ بازدید