اخبار

بیانیه مشترک تشکل های دانشجویی دانشگاه لرستان در خصوص تخریب و ترور شخصیت ، چهره های مورد اعتماد جامعه دانشگاهی و دانشجویان

۱۳۹۶/۰۸/۲۱

بسم الله الرحمن الرحیم

از جمله روش های جاری دشمنان حمله به مبانی و نهادهای انقلاب از جمله سپاه پاسدارن ، شورای نگهبان ، روحانیون انقلابی و جوانان حزب اللهی است. هدف اصلی دشمنان در این مرحله از جنگ نرم زمینه سازی برای تهی شدن نظام از عناصر درونی قدرت است.

   

"امام خامنه ای مدظله العالی"

 

تخریب و ترور شخصیت ، چهره های مورد اعتماد جامعه دانشگاهی و دانشجویان از دیرباز یکی از ابزارهای خباثت آلود ضدانقلاب بوده و خواهد بود و در این مسیر ، عداوت آنها با روحانیت معظم امری مسبوق به سابقه و قدیمی است.

 

🔸طبق بررسی های به عمل آمده ی مقامات مسئول، یکی از کانال های ضد انقلاب و منافق در پی ضربه زدن به اعتماد دانشجویان و خدشه دار کردن چهره ی روحانیت اصیل و محبوب اقشار مختلف دانشجویی ، دو تن از روحانیون محبوب و مورد احترام قشر جوان ، حجج الاسلام حسینی و فاضلی ، مسئولین نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه لرستان را مورد هجمه های ناروا قرار داده و عزم جدی دارند که این پروژه ناجوانمردانه را مدیریت نمایند.

اینگونه اقدامات خصمانه در حالی صورت میگیرند که ما دانشجویان در طول سالهای گذشته شاهد خدمات و تلاشهای بدون ریا و مجدانه این عزیزان در جهت اجرای منویات رهبر فرزانه انقلاب در دانشگاه بوده ایم.

ما به نمایندگی از دانشجویان دانشگاه لرستان این اقدام غیراخلاقی را محکوم کرده و اعلام می داریم که این گونه حرکات قطعاً و یقیناً نخواهد توانست اعتبار روحانیت معظم را نزد افکار عمومی دانشجویی خدشه دار نماید و قطعا با شکست مواجه شده و دست اندرکاران این حرکت غیراخلاقی که مهره های دست پرورده و خودفروخته منافقان هستند ، قطعاً به هدفشان که همان خدشه وارد کردن به محبوبیت چهره های مورد اعتماد دانشجویان است ، نخواهند رسید و ما تمام قد از روحانیت معظم و معزز حمایت کرده و در کنار ایشان خواهیم ماند.

در پایان از دستگاه ها و مقامات مسئول تقاضا داریم که منتشر کنندگان این خبر موهن و مضحک را به سزای اعمالشان برسانند تا درسی باشد برای آن عده ای که تاب دیدن محبوبیت و معتمد بودن شخصیت های ارزشی جبهه انقلاب را ندارند.

 

و العاقبة للمتقین

 

✔️بسیج دانشجویی دانشگاه لرستان

✔️ بسیج اساتید دانشگاه لرستان

✔️ شورای_صنفی_دانشجویان

✔️انجمن اسلامی دانشگاه لرستان

✔️جامعه اسلامی دانشگاه لرستان

✔️انجمن های علمی دانشگاه لرستان

✔️کانون های فرهنگی هنری،گردشگری و سلامت

 


۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ۰۰:۰۰
۲۶۰۲ بازدید