اخبار

آیین سالمرگ دانشجوی دانشگاه لرستان، زنده یاد مرادوند برگزار شد

۱۳۹۶/۰۸/۱۷

آیین گرامیداشت سالمرگ دانشجوی دانشگاه لرستان، زنده‌یاد «فروزان مرادوند»، هم‌زمان با ایام اربعین، در مسجد فاطمه‌الزهرا (س) دانشگاه لرستان برگزار شد.

این آیین، ظهر روز چهارشنبه 17 آبان‌ماه بعد از اقامه‌ی نماز جماعت ظهر و عصر در مسجد فاطمه‌الزهرا (س)، با حضور رئیس دانشگاه لرستان، دکتر خسرو عزیزی و مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان، حجت‌الاسلام و السلمین سیداسماعیل حسینی، جمعی از استادان و دانشجویان، مدیران و کارکنان دانشگاه لرستان، برگزار شد.

آیین دیگری نیز صبح همان روز، در دانشکده علوم پایه دانشگاه لرستان برگزار شد و در آن آیین نیز، استادان و دانشجویان، حضور یافتند و یاد و خاطره زنده‌یاد «فروزان مرادوند» را گرامی داشتند.

آیین با برنامه‌ریزی مدیریت امور فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان و نیز مشارکت گروه زیست دانشکده علوم پایه دانشگاه لرستان، برگزار شد.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان، حجت‌الاسلام و المسلمین سیداسماعیل حسینی، در سخنانی در مسجد فاطمه‌الزهرا (س) دانشگاه لرستان، گفت:«در این ایام اربعین حسینی، یاد و خاطره‌ی زنده‌یاد فروزان مرادوند را گرامی می‌داریم و برای شادی روح این دانشجوی مؤمن، فاتحه قرائت می‌کنیم».

وی توضیح داد:«خوشبختانه دانشجویان پسر و دختر در مقابل انواع دسیسه‌های شیطانی دشمن و جنگ نرم دشمن که علیه دین و روحانیت و نظام به راه انداخته است، به خوبی و معجزه‌آسا، همواره، نقشه‌های شوم دشمن را نقش برآب کرده‌اند».

حجت‌الاسلام و المسلمین حسینی، اظهار داشت:«هدف دشمن، خالی‌کردن ذهن جوانان از باورهای دینی و فاصله‌انداختن بین روحانیت و مردم است».

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان، به ذکر روضه با موضوع «حالات حضرت زینب» پرداخت و به مناسبت اربعین، ذکر مصیبت کرد.

گفتنی است زنده‌یاد فروزان مرادوند، دانشجوی مقطع کارشناسی رشته‌ی تحصیلی زیست‌شناسی دانشکده علوم پایه دانشگاه لرستان بود که در پاییز سال گذشته، در سیلاب خیابان شورا خرم‌آباد، جان خود را از دست داد. روحش شاد و یادش گرامی باد.


 


۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۰۰:۰۰
۴۷۱۷ بازدید