اخبار

تأکید دکتر عزیزی بر اجرای هرچه بهتر اردوهای راهیان‌نور دانشجویی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تقویت روحیه انقلابی‌گری

۱۳۹۶/۰۸/۱۵

رئیس قرارگاه شهید علم‌الهدی راهیان نور دانشجویی لرستان، دکتر خسرو عزیزی، بر تقویت فرهنگ ایثار و شهادت و تقویت همکاری رؤسای دانشگاه‌های استان برای اعزام هرچه بهتر دانشجویان به اردوهای راهیان نور تأکید کرد.

 

صبح روز دوشنبه 15 آبان و در سالن جلسات ساختمان مرکزی دانشگاه لرستان، جلسه‌ی هماهنگی رؤسای دانشگاه‌های استان و مدیران بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان، در دانشگاه لرستان برگزار شد و راهکارهای اعزام بهتر دانشجویان به راهیان‌نور مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

مسئول بسیج دانشجویی استان لرستان، سرهنگ حسین محمدی نیز در این جلسه حضور داشت و در سخنانی بر تقویت اعزام دانشجویان به اردوهای راهیان نور و تلاش بیشتر برای انتقال ارزشهای دفاع مقدس به نسل‌های جوان تأکید کرد.

دکتر عزیزی بر این نکته تأکید کرد که بهتر آن است که در اعزام دانشجویان به اردوهای راهیان نور، دانشجویان تازه ورود در اولویت قرار گیرند.

هر کدام از رؤسای دانشگاه‌های دولتی و آزاد و پیام نور استان نیز دیدگاه‌های خود برای کیفی‌ترشدن اردوهای راهیان نور دانشجویی را مطرح کردند و دکتر عزیزی نیز به عنوان مسئول قرارگاه شهید علم الهدی راهیان نور دانشجویی استان لرستان، دستورات لازم را برای هماهنگی‌های بیشتر و انجام بهتر این‌گونه اردوها صادر کرد.

وی توضیح داد:«در سال گذشته تعداد یک هزار و 850 دانشجو در راهیان نور شرکت کردند که امسال این سهمیه به دو هزار و 500 نفر افزایش یافته است و باید تلاش کنیم در زمینه‌ی تأمین اعتبارات نیز اقدامات لازم را انجام بدهیم».

سرهنگ محمدی از همکاری‌های خوب رؤسای دانشگاه‌های استان به‌ویژه همکاری دکتر عزیزی تشکر کرد.

رئیس دانشگاه لرستان، دکتر خسرو عزیزی تصریح کرد:«باید براساس فرمایشات مقام معظم رهبری به جذب حداکثری، توجه کنیم و به همین خاطر بهتر آن است که در اعزام راهیان نور به دانشجویان تازه‌ورد اولویت داده شود».

دکتر عزیزی بیان کرد:«اردوهای راهیان نور یک حرکت عظیم و اثرگذار است که در راستای فرهنگ انقلابی‌گری، جهادگری و شهادت و ایثار در جامعه است».

سرهنگ محمدی گفت:«برنامه‌ی اردوی راهیان نور نزد حضرت آقا، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار هستند و ان‌شاءالله کوشش کنیم هرچه بهتر برگزار شوند تا نسل‌های جوان با رشادت‌های دوران دفاع مقدس آشنا شوند».

وی اظهار داشت:«در اجرا و برنامه‌ریزی برای اینگونه برنامه‌های مهم، به کادرسازی و توانمندسازی نیز توجه شده است که باید تقویت شود».


 


۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۰۰:۰۰
۳۶۵۴ بازدید