اخبار

جلسه‌ی هماهنگی مدیران فرهنگی دانشگاه‌های استان و تأکید بر حضور منسجم در راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی

۱۳۹۶/۰۸/۰۱

 

جامعه‌ی دانشگاهی استان به‌ویژه دانشجویان، با انسجام در راهمپیایی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، شرکت می‌کند.

صبح روز دوشنبه اول آّبان‌ماه، جلسه‌ی هماهنگی بین مدیران فرهنگی دانشگاه‌های استان با حضور معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان، حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر حسین فلاحی‌اصل تشکیل شد و دو موضوع در این جلسه مورد بحث و گفتگو قرار گرفت:

یکی اینکه: دانشگاهیان استان با محوریت مشارکت فعال دانشجویان، در راهپیمایی 13 آبان‌ماه که روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است، حضور منسجم داشته باشند.

و دیگر آنکه: دانشگاههای استان در برگزاری کنگره بزرگداشت بزرگان مذهبی استان از جمله زنده‌یاد آیت‌الله موموندی که قرار است اردیبهشت‌ماه 97 به میزبانی دانشگاه لرستان برگزار شود مشارکت فعال داشته باشند.

معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان، حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالله فاضلی و همچنین مسئول بسیج دانشجویی استان، سرهنگ محمدی نیز در این جلسه، حضور داشتند.

هر کدام از مدیران فرهنگی دانشگا‌ه‌های علوم پزشکی، پیام‌نور، علمی کاربردی، دانشگاه آزاد اسلامی خرم‌آباد، جهاد دانشگاهی استان که در این جلسه حضور داشتند، پیشنهادات خود را با هدف برگزاری هرچه باشکوه‌تر و منسجم‌تر راهپیمایی 13 آبان‌ماه بیان کردند.

از جمله مصوبات و تصمیمات این جلسه، آن بود که دانشگاهیان به‌صورت واحد و منسجم و همگام با هم و نه به‌صورت پراکنده در راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی شرکت کنند.

همچنین، مورد تأکید قرار گرفت که از ظرفیت‌های کانون‌ها و تشکل‌های دانشجویی، بیشتر از گذشته استفاده شده تا مردمی‌بودن این راهپیمایی ملی، تقویت شود.

بر حمایت قاطع جامعه‌ی دانشگاهیان استان از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیز محکومیت مواضع و سخنان اخیر رئیس‌جمهور آمریکا، تأکید شد.   

 

 


۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۰۰:۰۰
۳۳۴۱ بازدید