اخبار

تجلیل از دانشجویان قهرمان دانشگاه لرستان به مناسبت روز تربیت بدنی

۱۳۹۶/۰۷/۲۶

از دانشجویان ورزشکار قهرمان دانشگاه لرستان به مناسبت روز تربیت‌بدنی تجلیل شد.

هم‌زمان با چهارشنبه 26 مهرماه که روز تربیت‌بدنی و ورزش است، آیین تجلیل از مسئولان تربیت‌بدنی و دانشجویان ورزشکار قهرمان دانشگاه لرستان برگزار شد.

این آیین با استقبال گسترده‌ی دانشجویان در سالن آمفی تئاتر ساختمان مرکزی دانشگاه لرستان برگزار شد.

معاون دانشجویی دانشگاه لرستان، دکتر حجت‌اله یونسی در سخنانی تشریح کرد:«با حمایت ریاست دانشگاه لرستان، باشگاه‌های بدنسازی خوابگاه‌های دانشجویی پسر و دختر نوسازی و تجهیز شدند که یک اقدام مهم در راستای تربیت بدنی در سطح دانشگاه است و همچنین با هزینه‌ای 80 میلیون تومانی کفپوش سالن ورزشی امام علی (ع) دانشگاه لرستان تعویض شد و دیواره‌ی این سالن نیز با هزینه‌ی 40 میلیون تومان به صورت دیواره‌ی ضربه‌گیر درآمد تا آسیب‌های حین ورزش کاهش یابد و رویکرد مدیریت دانشگاه، تقویت زیرساخت‌سازی در این حوزه مهم بوده است».

مدیر تربیت‌بدنی دانشگاه لرستان، دکتر مسعود رحمتی در سخنانی روز تربیت‌بدنی و ورزش را شادباش گفت و از همه مسئولان دانشگاه لرستان به‌خاطر حمایت از اقدامات تقویت‌کننده‌ی تربیت‌بدنی تشکر کرد و توضیح داد:«برای خوابگاه‌های دختران و پسران باشگاه نوسازی شد و دانشجویان متعددی به مسابقات معتبر اعزام شدند و کوشش مدیریت آن بوده است که زیرساخت‌های تربیت‌بدنی در دانشگاه لرستان تقویت شوند».

در این آیین، مدیرکل ورزش و جوانان استان لرستان، علی‌یاور عزیزپور که خود از اعضای هیئت علمی دانشگاه لرستان است حضور داشت و در سخنان کوتاهی ضمن تبریک روز تربیت‌بدنی بر حمایت اداره کل ورزش و جوانان استان لرستان از گسترش و تقویت ورزش دانشجویی در سطح دانشگاه‌ها تأکید کرد.

انجمن علمی تربیت‌بدنی و انجمن ورزشی تربیت‌بدنی، برگزار کنندگان آیین بودند.

معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان، حجت‌الاسلام و المسلمین فاضلی نیز در سخنانی تصریح کرد که سلامت بدنی و علم، دو نعمت الهی هستند.

وی بیان کرد:«مقام معظم رهبری نیز بر اهمیت مقوله‌ی ورزش و نقش آن در زندگی، تأکیدات فراوانی داشته‌اند».

حجت‌الاسلام فاضلی اظهار داشت:«نیروی بدنی و توجه به سلامت بدنی و همچنین علم‌آموزی، از مفاهیم دینی است و باید به این دو توجه جدی داشت».

در این آیین از دانشجویان ورزشکار قهرمان به نام‌های سامان قلاوند، محمد گله‌دار، محسن رضاییان، کریم شاکرمی و حسام میرزایی با اهداء لوح تقدیر و هدیه‌هایی، تجلیل شد.

از مسئولان تربیت‌بدنی و کارشناسان این حوزه از جمله دکتر رحمتی، ایرج محمدی، بهمن محمدی، احسان احمدی و حسین بیرانوند، تجلیل شد.

از مدیرکل ورزش و جوانان استان لرستان، علی‌یاور عزیزپور نیز تجلیل شد.



۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۰۰:۰۰
۴۲۰۰ بازدید