اخبار

معارفه‌ دکتر یاراحمدی به‌عنوان رئیس دانشکده ادبیات دانشگاه لرستان

۱۳۹۶/۰۷/۱۰

 

دکتر «داریوش یاراحمدی»، رئیس دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه لرستان شد.

صبح روز دوشنبه دهم مهرماه، با حضور معاونان آموزشی و پژوهشی دانشگاه لرستان، دکتر رشیدیان و دکتر فیضیان،  معاونان و مدیران گروه‌های آموزشی دانشکده ادبیات و علوم انسانی و در سالن همایش این دانشکده، معارفه و تکریم رئیس جدید دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه لرستان، برگزار شد.

دکتر یاراحمدی با حفظ سمت آموزشی و با حکم رئیس دانشگاه لرستان، دکتر عزیزی، به‌عنوان رئیس دانشکده ادبیات و علوم انسانی منصوب و با تقدیرنامه‌ای که به امضای رئیس دانشگاه رسیده از زحمات رئیس پیشین دانشکده ادبیات و علوم انسانی، دکتر «طاهره صادقی‌‌تحصیلی» نیز تقدیر شد.

دکتر داریوش یاراحمدی، ضمن تقدیر از زحمات دکتر طاهره صادقی، در سخنان کوتاهی بر اهمیت کار و کوشش تأکید کرد و گفت:«بهتر است بیشتر کار کنیم تا حرف بزنیم و باید کوشش کرد سطح کیفی آموزشی و پژوهشی دانشکده ارتقاء یابد».

دکتر فیضیان نیز در سخنانی از زحمات دکتر صادقی تقدیر کرد و دکتر یاراحمدی را مدیری فعال دانست و اظهار امیدواری کرد سطح آموزشی و پژوهشی دانشکده ادبیات و علوم انسانی، با حضور وی، بیش از گذشته ارتقاء یابد.

دکتر رشیدیان هم در سخنانی، ایام سوگواری محرم را تسلیت گفت و با شادباش شروع سال تحصیلی جدید، گفت:«از زحمات دکتر صادقی تقدیر می‌کنیم و امیدواریم دکتر یاراحمدی بتواند در جهت ارتقاء آموزشی و پژوهشی دانشکده، موفق باشد».

گفتنی است دکتر داریوش یاراحمدی، تاکنون مدیر امور پژوهشی دانشگاه لرستان بوده است. وی عضو هیئت علمی دانشگاه لرستان است.

دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه لرستان، تعداد 12 گروه آموزشی و یک هزار و 955 دانشجو، در مقاطع تحصیلی کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا دارد.

این دانشکده برای سال تحصیلی 96/97 و در مقاطع تحصیلی کارشناسی، یک‌هزار و 442، کارشناسی ارشد  310 و دکترا تعداد 203 دانشجو دارد.

 دکتر طاهره صادقی از سال 89 تاکنون رئیس دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه لرستان بوده است.

در آیین معارفه، حکم دکتر یاراحمدی که به امضای رئیس دانشگاه لرستان رسیده است، توسط یکی از استادان پیشکسوت و رئیس اسبق دانشکده ادبیات و علوم انسانی، دکتر «ضرغام غلامرضایی» به وی اعطاء شد.


 


۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۰۰:۰۰
۵۱۴۰ بازدید