اخبار

بیانیه شورای صنفی دانشجویان دانشگاه لرستان درباره خوش‌آمدگویی به «دانشجویان تازه ورود» و سپاس از کوشش‌های مسئولان دانشگاه

۱۳۹۶/۰۷/۰۶

 

 

امسال نیز مثل هر سال شاهد آن بودیم که دانشجویان زیادی با هزار امید و آرزو پا به عرصه علم و دانش گذاشتند که امیدواریم با هر هدفی که برای خود انتخاب کرده‌اند در این راستا تلاش کرده و به آنچه لیاقتشان را دارند برسند و در حد آرزو برایشان باقی نماند.

دانشجویانی که قبل از آمدن برای ثبت‌نام دلهره‌هایی از جنس خود ما در زمان ثبت نام داشتند که فردا چه خواهد شد، اما وقتی وارد فضای دانشگاه لرستان شدند و مشاهده کردند هستند کسانی که برای ورودشان انتظار می‌کشند کسانی از جنس خودشان در ستادهای استقبال.

برای این مهم مجموعه دانشگاه لرستان تمهیدات فراوانی از چند مدت قبل فراهم نمود که لازم است مراتب قدرانی و تشکر خودمان را به استحضار برسانیم.

از جناب آقای دکتر عزیزی ریاست محترم دانشگاه لرستان به همراه معاونین محترم دانشگاه از جمله دکتر جعفری معاونت محترم پشتیبانی، دکتر رشیدیان معاونت محترم آموزشی، دکتر فیضیان معاونت محترم پژوهش و فناوری، دکترفلاحی‌اصل معاونت محترم فرهنگی، دکتر صحرایی مدیر امور آموزشی و دکتر غلامرضایی مدیر امور استعدادهای درخشان که در این مدت ما را یاری کردند سپاس‌گزاریم.

 اما جا دارد تشکر ویژه و قدردانی از زحمات دکتر یونسی معاونت محترم دانشجویی و  دکتر خدایاری مدیر محترم امور دانشجویی که از هیچ تلاشی برای بهتر برگزار کردن این ستاد فروگذار نبودند داشته باشیم.

از آقایان بهروزی و  احمدی مسئولین محترم تغدیه و خوابگاه،  حراست محترم ، امور اداری و فرهنگی ،نهاد رهبری، کانون‌ها ، انجمن‌ها و تشکل‌های اسلامی که همه با هم در این مهم سهیم بودند و نیز از منتخبین شورای صنفی دانشگاه لرستان به همراه آقایان بازوند، کارگر، آقامیری، حیدری و دیگر عزیزان که در این مدت زحمت زیادی متقبل شدند تقدیر و تشکر می‌کنیم.

امیدواریم با برنامه مدون‌تر ، تمهیدات بیشتر و با رفع کاستی‌ها از سال‌های آینده بتوانیم میزبان بهتری برای دانشجویان گرامی باشیم.

شورای صنفی دانشجویان

@ shora_senfi_lu

 


۱۳۹۶/۰۷/۰۶ - ۰۰:۰۰
۴۰۲۱ بازدید