اخبار

پیام روابط عمومی دانشگاه لرستان به مناسبت آغاز محرم، شروع هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی جدید

۱۳۹۶/۰۶/۳۱

«السلام علیک یا ابا عبدالله الحسین (ع)»

گرامی می‌داریم آغاز ماه غلبه‌ی خون بر شمشیر، ماه مبارزه‌ی حق علیه باطل، ماه محرم را که یادآور قیام عدالت‌طلبانه‌ی سرور و سالار شهیدان، حضرت امام حسین (ع) و یاران باوفایش علیه ظلم و ستم است و امیدواریم همه بتوانیم با حضور گسترده در آیین‌های سوگواری و عمل به تعالیم و احکام دینی در زندگی‌مان، تکلیف خویش در تداوم راه حسین (ع) را بیش از پیش، به‌جا بیاوریم. پیام همیشه ماندگار قیام کربلا، مبارزه با ظلم و ستم و طاغوت، و دفاع محکم از حریم امامت و ولایت است.  

هم‌چنین، گرامی می‌داریم هفته‌ی دفاع مقدس و یاد و خاطره فداکاری‌ها و از جان‌گذشتگی‌های ملت شریف ایران را در دوران هشت سال دفاع مقدس، که آن جانفشانی‌های غرورآفرین، برای دفاع از انقلاب و اسلام، دفاع از میهن اسلامی، حول محور ولایت‌مداری و ایستادگی در برابر نظام استکبار جهانی بود.

ایثارگری‌ها و جانفشانی‌های هشت سال دفاع مقدس، استقلال، امنیت و اقتدار امروزین ایران اسلامی را تضمین کرد. وظیفه‌‌ی همه‌ی ماست، فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه، تقویت و ترویج کنیم.  

لازم است شروع سال تحصیلی جدید را نیز به دانشجویان، دانش‌آموزان، استادان، معلمان، کارکنان نظام آموزش عالی و نظام آموزش و پرورش، به‌ویژه جامعه‌ی دانشگاهیان استان لرستان، شادباش گفته، و امید است کشورمان با همت «جامعه‌ی علمی» و با شتاب بیشتری، در مسیر پیشرفت و اقتدار علمی، گام‌های بلندتری بردارد.

روابط عمومی دانشگاه لرستان


 


۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۰۰:۰۰
۲۷۰۰ بازدید