اخبار

دانشگاه لرستان میزبان کارگاه آموزشی مدیریت بحران برای فرمانداران، بخشداران و مدیران دستگاههای اجرایی استان

۱۳۹۶/۰۵/۲۱

 

کارگاه آموزشی مدیریت بحران در دانشگاه لرستان برگزار می‌شود.

دوره دوم کارگاه آموزشی اعضای شورای مدیریت بحران برای تعداد  240  نفر از  فرمانداران ، بخشداران و مدیران دستگاه‌های  اجرایی شهرستان‌های خرم‌‌آباد، کوهدشت، سلسله،  دلفان ،  رومشکان ، پلدختر  و  دوره چگنی در روزهای  سه‌شنبه و چهارشنبه  24 و 25  مردادماه  به میزبانی  دانشگاه لرستان در سالن اجتماعات دانشکده علوم پایه این دانشگاه  واقع در  کمالوند خرم‌آباد برگزار می‌شود.

در روز اول این کارگاه آموزشی که به همت  اداره کل مدیریت بحران استان برگزار می‌شود،  مباحثی در رابطه با  مدیریت بحران ، انواع پدیده‌های طبیعی  ، اسکان آسیب‌دیدگان ،  شناسایی اجساد ،  تغذیه و بهداشت آسیب‌دیدگان، امنیت و انتظامات  در بحران ،  مدیریت افکار عمومی و رسانه‌ها ، حقوق در بحران و....  تدریس می‌شود.

در روز دوم  سناریو و شبیه‌سازی از وقوع  یک پدیده فرضی در هر شهرستان به‌صورت گروهی توسط مدیران آن شهرستان تهیه و برای حاضرین ارائه خواهد شد.

و در پایان، به شهرستان‌های برتر اول و  دوم، جوایزی اهدا خواهد شد و برای تمام شرکت‌کنندگان نیز گواهی حضور 48 ساعته در کارگاه صادر می‌شود.  

ساعت شروع کارگاه هشت صبح روز سه‌شنبه است.

گفتنی است دور اول این کارگاه  در روزهای  7  و 8  مردادماه برای تعداد  130  نفر از مدیران چهار شهرستان بروجرد ، دورود ، ازنا  و الیگودرز  با میزبانی شهر دورود برگزار شد و شهرستان‌های دورود و الیگودرز به عنوان شهرستانهای برتر انتخاب شدند.


 


۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۰۰:۰۰
۳۲۸۰ بازدید