اخبار

معاون آموزشی دانشگاه لرستان خبر داد: برگزاری کنکور سراسری در دانشگاه لرستان با حضور بیش از پنج هزار داوطلب

۱۳۹۶/۰۴/۱۴

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه لرستان از برگزاری آزمون کنکور سراسری در روزهای پنجشنبه و جمعه خبر داد.

دکتر احسان رشیدیان، توضیح داد:«با حضور پنج هزار و 41 نفر داوطلب، آزمون سراسری کنکور در رشته‌های ریاضی و فیزیک،علوم انسانی، هنر، علوم تجربی و زبان‌های خارجی در صبح و عصر روزهای پنجشنبه و جمعه در دانشگاه لرستان برگزار می‌شود».

سازمان آموزش و پرورش استان لرستان نیز اعلام کرده نزدیک به 20 هزار دانش‌آموز در کنکور سراسری در استان لرستان شرکت می‌کنند. گفته شد تعداد داوطلبان سهم دانشگاه لرستان پنج هزار و 41 نفر است.

دکتر رشیدیان تشریح کرد:«تعداد چهار هزار و 786 نفر از داوطلبانی که در دانشگاه لرستان در آزمون شرکت می‌کنند زن و 255 نفر از داوطلبان، مرد هستند».

وی بیان کرد:«صبح پنجشنبه 15 تیرماه آزمون رشته ریاضی فیزیک و علوم انسانی برگزار می‌شود؛ عصر همان روز آزمون رشته هنر؛ صبح جمعه 16 تیرماه آزمون رشته علوم تجربی و عصر جمعه نیز آزمون زبان‌های خارجی در دانشگاه لرستان برگزار می‌شود».

وی از داوطلبان خواست یک روز قبل از روز آزمون به محل آزمون بروند تا در پیدا کردن آدرس محل آزمون در روز آزمون با مشکل مواجهه نشوند.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه لرستان اظهار داشت:«درب‌های دانشگاه لرستان در نوبت‌های صبح در ساعت هفت و در نوبت‌های عصر در ساعت 14 و 30 بسته می‌شوند و به همین علت تقاضای ما از داوطلبان این است که به موقع در محل آزمون، حضور پیدا کنند».

دبیرستان‌های پسرانه و دخترانه دانشگاه لرستان نیز میزبان بخشی از داوطلبان هستند.

آزمون‌های نوبت‌های صبح، رأس ساعت هشت و آزمون‌های نوبت عصر، رأس ساعت 15 و 30 شروع می‌شوند.

سایت مرکزی دانشگاه لرستان در منطقه کمالوند خرم‌آباد است.


 


۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۰۰:۰۰
۳۱۵۴ بازدید