اخبار

حضور رئیس دانشگاه لرستان، معاونان، رؤسای دانشکده‌ها و کارکنان دانشگاه در راهپیمایی باشکوه روز جهانی قدس

۱۳۹۶/۰۴/۰۲

رئیس دانشگاه لرستان، معاونان، رؤسای دانشکده‌ها و کارکنان دانشگاه همگام با ملت در راهمپیمایی باشکوه روز جهانی قدس شرکت کردند.

صبح جمعه دوم تیرماه که آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس است رئیس دانشگاه لرستان، دکتر خسرو عزیزی، معاونان دانشگاه و رؤسای دانشکده‌های دانشگاه لرستان و نیز کارکنان دانشگاه، راهی میدان شهدا شهر خرم‌آباد شدند و در راهپیمایی باشکوه ملت شرکت کردند.

راهپیمایان، مسیر میدان شهدا تا مصلا الغدیر خرم‌آباد را با سر دادن شعارهای «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر انگلیس» و مرگ بر آل سعود خائن، طی کردند.

در بخشی از مسیر، نماینده اصلاح‌طلب خرم‌آباد و چگنی، دکتر محمد بیرانوندی در صف دانشگاهیان و کارکنان دانشگاه لرستان قرار است و همگام با رئیس، مدیران و کارکنان دانشگاه لرستان، مسیر راهپیمایی را طی کرد.

بنیان‌گذار کبیر نظام مقدس جمهوری اسلامی، حضرت امام (ره) آخرین جمعه ماه مبارک رمضان هر سال را به نام روز جهانی قدس نام‌گذاری کردند.

مسلمانان جهان در کشورهای اسلامی و حتی کشورهای غیراسلامی، هر سال این روز را با راهپیمایی گرامی می‌دارند و خواهان نابودی رژیم نامشروع و غاصب صهیونیستی می‌شوند.

سرزمین مقدس و دینی فلسطین دهه‌هاست در اشغال رژیم نامشروع اسرائیل است. آرمان مسلمانان و غیرمسلمانان آزادیخواه، نابودی رژیم صهیونیستی است.

دانشگاهیان هم هر سال در این راهپیمایی جهانی، شرکت می‌کنند.

گفتنی است دانشگاه لرستان در حال حاضر، 9 هزار و 300 دانشجو و 270 عضو هیئت علمی دارد.

ریاست دانشگاه از مردادماه 93 تاکنون، برعهده دکتر خسرو عزیزی است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 


۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۰۰:۰۰
۴۴۰۰ بازدید