اخبار

جلسه هم‌اندیشی استادان دانشگاه لرستان به کوشش نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه و اهداء هدایا از طرف رئیس دانشگاه لرستان به چهره‌های برتر قرآنی

۱۳۹۶/۰۴/۰۱

800x600

جلسه هم‌اندیشی با استادان دانشگاه لرستان را نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان برگزار کرد و برای اولین‌بار و به همت و کوشش رئیس دانشگاه لرستان، دکتر خسرو عزیزی، از چهره‌های برتر قرآنی دانشگاه لرستان تجلیل شد.


این جلسه با برنامه‌ریزی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان که مسئولیت آن بردوش حجت‌الاسلام و المسلمین سیداسماعیل حسینی است غروب روز چهارشنبه 31 خردادماه و در آخرین روزهای ماه مبارک رمضان در سالن کنفرانس دانشکده علوم اقتصادی و اداری دانشگاه لرستان برگزار شد و جمعی از استادان دانشگاه لرستان در آن شرکت کردند.

در این جلسه، معاونان دانشگاه لرستان از جمله معاون دانشجویی، دکتر یونسی، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی، دکتر رشیدیان و معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه لرستان، دکتر فیضیان حضور داشتند و به تبادل دیدگاه و گفت‌وگو با جمعی از استادان دانشگاه لرستان با موضوع راهکارهای تقویت فرهنگ انفاق در دانشگاه و کمک مالی به دانشجویان بی‌بضاعت پرداختند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان، حجت‌الاسلام و المسلمین سیداسماعیل حسینی نیز از ضرورت تقویت بیش از پیش فرهنگ انفاق و تقویت یاری‌رسانی مالی به دانشجویان کم‌بضاعت گفت و تصریح کرد:«کمک به دیگران سیره پیامبر گرامی اسلامی (ص) و امامام معصوم (علیهم‌السلام) بوده است و امروز هم باید این فرهنگ در جامعه بیشتر از گذشته تقویت شود.

استادان حاضر در جلسه نیز هرکدام دیدگاه‌های خود را در فضایی صمیمی با مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان و با معاونان دانشگاه در میان گذاشتند.

بعد از این جلسه و در آستانه اذان مغرب، حاضران به مسجد فاطمه زهرا (س) دانشگاه لرستان رفتند تا از چهره‌های برتر قرآنی دانشگاه لرستان تجلیل شود.

در آن آیین، رئیس دانشگاه لرستان، دکتر خسرو عزیزی حضور داشت و مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان، حجت‌الاسلام و المسلمین سیداسماعیل حسینی در سخنان کوتاهی گفت:«برای اولین بار است که با حمایت و همراهی رئیس دانشگاه لرستان، با اهداء هدایایی از چهره‌های برتر قرآنی دانشگاه لرستان تجلیل می‌شود».

هم‌چنین در این آیین از استادان و کارکنان رتبه برتر قرآنی نیز تقدیر شد.

معاون توسعه و پشتیبانی دانشگاه لرستان، دکتر محمد جعفری نیز که از جانبازان جنگ تحمیلی است در این آیین حضور داشت و دیگر معاونان دانشگاه هم در این آیین که منتهی به افطار شد شرکت داشتند.

سفره افطار در مسجد، پهن شد و نماز مغرب و عشاء، به جماعت و به امامت حجت‌الاسلام و المسلمین سیداسماعیل حسینی، اقامه شد.

نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، سه رسالت حمایت از حقوق قانونی استادان، کارکنان و دانشجویان، رسالت هدایت معنوی دینی و رسالت نظارت را عهده‌دار است. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۰۰:۰۰
۳۸۶۸ بازدید