اخبار

اطلاعیه بنیاد نخبگان درباره « اعطای جایزه های تحصیلی به دانشجویان صاحب استعداد برتر» در سال تحصیلی 97-1396


 به اطلاع کلیه دانشجویان مقاطع تحصیلی کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی می رساند بنیاد ملی نخبگان بر اساس آیین نامه« اعطای جایزه های تحصیلی به دانشجویان صاحب استعداد برتر» در سال تحصیلی 97-1396 و به منظور هدایت هدفمند دانشجویان صاحب استعداد برتر دانشگاه های استان از تسهیلات بنیاد، جایزه های ویژه ای را به دانشجویان استعداد برتر اعطا می کند.
شرایط بهره مندی و مهم ترین نکات این جوایز:
1-    بررسی پرونده دانشجویان استعداد برتر منوط به ثبت کامل اطلاعات در سامانه اطلاعاتی بنیاد http://soraya.bmn.ir)) است. سپس انتخاب گزینه« شروع فرایند» در فرایند« درخواست بررسی پرونده برای جایزه های تحصیلی» در بخش« درخواست های» سامانه است.
2-    متقاضیان برای بهره مندی از این جوایز بایستی حائز بیشترین امتیاز از مجموع فعالیت های نخبگانی باشند.
3-    فرصت نهایی برای تکمیل پرونده دانشجویان، 6/6/96 می باشد.
یادآوری مهم 1 : ملاک محاسبه میانگین کل دانشجو در طول تحصیل، میانگین کسب شده دانشجو تا تاریخ 1/6/96 است و با توجه به بسته شدن سامانه اطلاعاتی در تاریخ 6/6/96، لازم است دانشجویان آخرین میانگین کل خود را حداکثر تا این تاریخ در سامانه ثبت کنند.
یادآوری مهم 2 : چنانچه در هر مرحله از بررسی مشخص شود متقاضی اطلاعاتی خلاف واقع را بارگذاری کرده است، متقاضی نه فقط از این جایزه بلکه از تمامی تسهیلات محروم می شود و عدم صداقت وی به دستگاه های ذی ربط اعلام و به لحاظ حقوقی موضوع پیگیری می شود.
یادآوری مهم 3: تحویل اطلاعات، بررسی اطلاعات و اعلام نتایج صرفا از طریق سامانه اطلاعاتی بنیاد و به شکل الکترونیکی صورت می پذیرد. 
جهت کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص به سایت lorestan.bmn.ir مراجعه و یا با شماره 06633239892 داخلی 2 تماس حاصل نمایید.


۱۳۹۶/۰۳/۲۹ - ۰۰:۰۰
۷۸۱۲ بازدید