اخبار

برنامه دیدار کارکنان با هیئت رئیسه دانشگاه لرستان به میزبانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه

۱۳۹۶/۰۳/۲۸

 

 

فضای دانشگاه لرستان فضای احترام و آرامش است 

 

 

برنامه دیدار کارکنان دانشگاه لرستان با هیئت رئیسه دانشگاه به میزبانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان و در سالن آمفی تئاتر دانشکده علوم پایه برگزار شد.

در این دیدار که غروب شنبه 27 خردادماه برگزار شد جمعی از کارکنان دانشگاه لرستان حضور داشتند.

رئیس دانشگاه لرستان، دکتر خسرو عزیزی و معاونان وی از جمله معاون توسعه و پشتیبانی دانشگاه، دکتر محمد جعفری به پرسش‌های کارکنان پاسخ دادند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ لرستان، حجت‌الاسلام و المسلمین سیداسماعیل حسینی نیز در این برنامه حضور داشت.

دکتر عزیزی و حجت‌الاسلام و المسلمین حسینی، سخنرانی کردند.

دکتر عزیزی گفت:«از ارکان مردم‌سالاری دینی خدمت‌کردن به مردم است و افتخار ماست که در خدمت مردم به ویژه جامعه دانشگاهی هستیم».

وی تصریح کرد رویکرد ما اصلاحی است و از انتقادات سازنده و دلسوزانه استقبال می‌کنیم و هیچ‌گاه ادعا نمی‌کنیم همه تصمیماتی که اتخاذ می‌کنیم همگی کاملاً درست هستند.

رئیس دانشگاه لرستان از تعامل خوب بین نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری با مدیریت دانشگاه سخن گفت و از این تعامل، اظهار خشنودی کرد.

وی مهم‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی را استقرار نظام مردم‌سالاری دینی مبتنی بر آزادی بیان دانست و برگزاری انتخابات‌های متعدد در نظام اسلامی را یک دستاورد مهم تعریف کرد.

دکتر عزیزی به فضای پساانتخابات اشاره کرد:«مهم است که در فضای پس از انتخابات همه با تعامل و همدلی تلاش کنیم مشکلات جامعه رفع شود چرا که رقابت‌ها مختص دوره انتخابات بود و پس از آن فضای تعامل و کوشش برای رفع مشکلات بایستی حاکم باشد».

رئیس دانشگاه لرستان تأکید کرد سیاست مدیریتی دانشگاه آن است که سطح معیشت و رفاه کارکنان را بهبود بخشد و به این منظور، و البته در چارچوب قانون، اولویت آن است که نیروهای شرکتی هم رفاهشان بهبود یابد که قوانین هم رعایت شوند.

قبل از سخنان رئیس دانشگاه لرستان، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان، حجت‌الاسلام و المسلمین سیداسماعیل حسینی نیز در سخنانی گفت:«انتظار نیروهای شرکتی آن است که وضعیت رفاهی آنها بهبود یابد».

وی بیان کرد:«جوی که الان در دانشگاه لرستان حاکم است یک جو احترام و آرامش است که باید قدر آن‌را بدانیم».

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان، تشریح کرد:«در هنگام انتخابات متأسفانه تخریب رقیب را شاهد بودیم اما مهم رفاقت‌ها و برادری‌هاست که باقی می‌ماند و باید تقویت شود».

حجت‌الاسلام و المسلمین حسینی خواستار شد که این‌گونه دیدارهای بین کارکنان با هیئت رئیسه بعد از ماه مبارک رمضان نیز به صورت مرتب تداوم یابد.

پس از دیدار و هنگام اذان، هیئت رئیسه و کارکنان دانشگاه لرستان راهی مسجد فاطمه زهرا (س) شدند و نماز جماعت برپا کردند.

آنها به سلف سرویس دانشگاه رفتند و روزه‌ی خویش، افطار کردند.



 


۱۳۹۶/۰۳/۲۸ - ۰۰:۰۰
۴۰۲۳ بازدید