اخبار

پیام تسلیت رئیس دانشگاه لرستان به مناسبت شهادت جمعی از هم‌وطنان در حادثه تروریستی تهران

۱۳۹۶/۰۳/۱۸

800x600

رئیس دانشگاه لرستان، دکتر خسرو عزیزی در پیامی، حمله تروریست‌های داعشی به حرم امام (ره) و ساختمان اداری مجلس شورای اسلامی را محکوم کرد و شهادت جمعی از هم‌وطنان، به‌ویژه شهدای اهل لرستان، زنده‌یاد مهدیه هراتی و هانیه اکبری را تسلیت گفت.

متن پیام رئیس دانشگاه لرستان، به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

 تروریست‌های داعشی که دشمنان بشریت، صلح و امنیت هستند تلاش کردند در یک حمله‌ی وحشیانه، امنیت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را خدشه‌دار کنند.

هوشیاری نیروهای امنیتی و انتظامی و حفظ آرامش و انسجام ملت، باعث واکنش قاطعانه به تروریسم شد. تروریست‌ها و اربابان آنها خواهان برهم زدن صلح و امنیت کشور هستند که همواره در طول دهه‌های پس از انقلاب با حضور به موقع مردم و کوشش حافظان امنیت، این‌چنین تلاش‌های مذبوحانه‌ای، ره به جایی نبرده  و عزم و اراده ملت و نظام را در مبارزه با تروریسم، راسخ‌تر کرده است.  

تروریسم داعشی و تفکیری را قویاً محکوم کرده و شهادت جمعی از هم‌وطنان به ویژه شهادت شهروندان اهل لرستان، زنده‌یاد خانم هانیه اکبری و زنده‌یاد خانم مهدیه هراتی را به مقام معظم رهبری و ملت شریف و شجاع ایران، به‌ویژه مردم لرستان، تسلیت می‌گویم.

برای مجروحان حادثه نیز از خداوند متعال، طلب سلامت دارم.  بی‌تردید، ملت همیشه در صحنه‌ی ایران اجازه نخواهد داد این‌گونه جنایت‌های تروریستی، اندک خلل و مانعی در راه ثبات، اقتدار و پیشرفت ایران اسلامی ایجاد کند.


 


۱۳۹۶/۰۳/۱۸ - ۰۰:۰۰
۲۹۹۰ بازدید