اخبار

دانشگاه لرستان میزبان سومین نشست معاونان دانشجویی دانشگاه‌های منطقه 5 کشور/ دکتر عزیزی: هماهنگی بین دانشگاههای منطقه 5 باید تقویت شود

۱۳۹۶/۰۳/۰۴

سومین نشست معاونین دانشجویی منطقه ۵  به میزبانی دانشگاه لرستان با هدف تبادل دیدگاه برای رفع مشکلات حوزه دانشجویی برگزار شد.

صبح روز چهارشنبه سوم خردادماه، معاونان دانشجویی دانشگاه‌های لرستان، کردستان، ایلام، رازی کرمانشاه، صنعتی کرمانشاه و آیت‌اله بروجردی به همراه مدیران دانشجویی این دانشگاه‌ها مهمان دانشگاه لرستان بودند تا در سومین نشست معاونان دانشجویی منطقه 5 کشور شرکت کنند.

معاون دانشجویی دانشگاه لرستان، دکتر حجت‌اله یونسی است که به حاضران خیرمقدم، و رئیس دانشگاه لرستان، دکتر خسرو عزیزی نیز به مهمانان خوش‌آمد گفت.

دکتر عزیزی بیان کرد:«این‌گونه جلسات بی‌تردید مثمرثمر است زیرا از تجربیات همدیگر و دیدگاه‌ها برای تصمیمات بهتر استفاده می‌شود».

وی سالروز آزادسازی خرمشهر را شادباش گفت و تأکید کرد فرهنگ ایثار و شهادت باید الگوی همه ما باشد. رئیس دانشگاه لرستان پیروزی دکتر روحانی در انتخابات اخیر را نیز شادباش گفت و تصریح کرد:«ملت ایران حماسه خلق کرد».

دکتر عزیزی تشریح کرد:«در مردادماه 93 تعداد استاد تمام دانشگاه لرستان هفت استاد بود در حالی که الان به 14 استاد تمام افزایش یافته و تعداد دانشیاران نیز از 22 به 64 افزایش یافته است».  

رئیس دانشگاه لرستان اظهار امیدواری کرد در اموراتی همچون تغذیه و ایاب و ذهاب دانشجویان و امورات صنفی، دانشگاه‌های منطقه 5 به‌صورت هماهنگ با هم عمل کنند.

دکتر عزیزی بیان کرد:«خوشبختانه در بخش خوابگاه خواهران به صورت کامل مشکل کمبود خوابگاه رفع شده است و حتی 200 تخت اضافی هم در این رابطه داریم».

وی تشریح کرد:«دانشگاه لرستان این آمادگی را دارد که اگر بخش خصوصی پای کار بیاید زمین به صورت رایگان در اختیار بخش خصوصی بگذارد تا خوابگاه برای دانشجویان پسر ساخته شود و مشکل کمبود خوابگاه برای دانشجویان پسر هم رفع شود».   

مهمانان ویژه که به دعوت معاون دانشجویی دانشگاه لرستان در جلسه حضور داشتند آقایان دکتر قنبری عدیوی قائم مقام صندوق رفاه دانشجویی و دکتر سجادی معاون درآمد و تسهیلات صندوق رفاه دانشجویی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بودند

معاون دانشجویی دانشگاه لرستان، دکتر حجت‌اله یونسی می‌گوید:«هدف از برگزاری این نشست تبادل نظر  در مورد خدمات دانشجویی اعم از خوابگاه، تغذیه و وام‌های دانشجویی بود و در جلسه به بررسی مشکلات و کمبودهای حوزه معاونت دانشجویی دانشگاه لرستان پرداخته شد».

دکتر قنبری عدیوی هم در جلسه معاونین و هم در جلسه  خصوصی که با دکتر عزیزی، ریاست دانشگاه داشتند قول مساعدی برای مرتفع نمودن نواقص و کمبودهای حوزه دانشجویی دانشگاه لرستان، داد.

سالن کنفرانس دانشکده علوم اقتصادی و اداری دانشگاه لرستان میزبان این نشست بود.

در حال حاضر، دانشگاه لرستان 9 هزار و 300 دانشجو و 270 عضو هیئت علمی دارد.


 

 

 

 


۱۳۹۶/۰۳/۰۴ - ۰۰:۰۰
۳۴۱۰ بازدید