اخبار

تشکیل گروه «نوین ایده زاگرس» برای حمایت از نخبگان و دانشجویان برتر مراکز علمی لرستان

۱۳۹۶/۰۳/۰۳

 

 

بنیاد نخبگان، گروه «نوین ایده زاگرس» را برای حمایت از نخبگان و دانشجویان برتر مراکز علمی لرستان تشکیل داد.

متن کامل توضیح بنیاد درباره چرایی تشکیل این گروه، بدین شرح است:

باسمه‌تعالی

به منظور ایجاد ساز و کار لازم برای تطابق آموزش‌های مهارتی دانشجویان با نظام نوآوری، آشنایی با ادبیات کسب و کار و فراهم نمودن بستر لازم برای شناسایی ظرفیت‌های فکری و نهادینه‌ساختن فرهنگ ایجاد کسب و کار از طریق ایده و کارآفرینی، با توجه به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بالقوه موجود و همچنین مطالبه نخبگان استان در این زمینه و نشست‌های مداوم و مستمر، بنیاد نخبگان لرستان براساس نیازسنجی‌های به‌عمل آمده با همکاری ستاد توسعه فرهنگ علم، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان معاونت علمی، اقدام به تأسیس گروه «نوین ایده زاگرس» با اهداف مذکور و با محوریت نخبگان و دانشجویان مستعد برتر مراکز علمی نموده است.

هدف از تأسیس این گروه، برگزاری نشست‌های تخصصی مستعدین برتر با رؤسای دانشگاه‌ها، مدیران اجرایی استان، مراکز صنعتی و دیگر نهادهای مرتبط، بازدیدهای تخصصی و همچنین اجرای برنامه‌های تربیتی، آموزشی است.

تعداد افراد عضو گروه تاکنون نزدیک به 100 نفر از مستعدین برتر بنیاد نخبگان، دانشجویان و فارغ‌التحصیلان برگزیده‌ی دانشگاه‌هاست.

دبیرخانه این گروه در بنیاد نخبگان استان مستقر است و علاقه‌مندان می‌توانند برای عضویت، با شماره تلفن 06633239892 (داخلی 2) تماس بگیرند.

 


۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۰۰:۰۰
۲۹۱۱ بازدید