اخبار

رئیس دانشگاه لرستان در جشن انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه لرستان: نقش دانشجویان در خلق حماسه انتخابات 29 اردیبهشت‌ماه نقشی اثرگذار بود

۱۳۹۶/۰۳/۰۲

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA

تشکر رئیس دانشگاه لرستان از مدیریت استان و معاونت سیاسی، امنیتی استانداری به‌خاطر انتخابات سالم

 

این جمله را رئیس دانشگاه لرستان، دکتر خسرو عزیزی، بعدازظهر روز دوشنبه اول خردادماه در جشن دانشجویی حماسه 29 اردیبهشت‌ماه که به میزبانی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه لرستان برگزار شد، بیان کرد.

جشن در سالن آمفی تئاتر دانشکده علوم اقتصادی و اداری دانشگاه لرستان برگزار شد. حضور دکتر عزیزی در این جشن با تشویق‌های پی در پی دانشجویان حامی اعتدال و اصلاحات همراه شد.

وی در این جشن، سخنرانی کرد و گفت:«دانشگاه باید امن باشد اما نباید دانشگاه فضای امنیتی داشته باشد».

این جمله‌ی رئیس دانشگاه لرستان، همراه شد با تشویق دانشجویان و شعار: «عزیزی؛ دوستت داریم».

رئیس دانشگاه لرستان، پیشاپیش، سالروز آزادسازی خرمشهر {سوم خردادماه} را به همه ملت شریف ایران به‌ویژه دانشگاهیان شادباش گفت و تصریح کرد:«دفاع مقدس عرصه رشادت، ایثارها و فداکاری‌های ملت شجاع ایران بود».

دکتر عزیزی بیان کرد:«موتور محرکه حضور حداکثری ملت در انتخابات 29 اردیبهشت‌ماه بی‌تردید دانشجویان، استادان و دانشگاهیان بودند و حضور این قشر باعث ایجاد شور و نشاط و سرزندگی در انتخابات اخیر شد».

رئیس دانشگاه لرستان اظهار داشت انجمن اسلامی دانشجویان یک تشکل اصلاح‌طلب ریشه‌دار و استخوان‌دار است. این جمله دکتر عزیزی با تشویق دانشجویان همراه شد.

وی گفت:«متأسفانه در دوره گذشته {دولت احمدی‌نژاد} فقط تشکل‌های اصولگرا حق فعالیت در دانشگاه‌ها را داشتند و خوشبختانه در دوره دولت تدبیر و امید، فعالیت انجمن اسلامی دانشجویان دوباره احیاء شد و مجوز فعالیت گرفت».

او تأکید کرد در فضای دانشگاه باید تبادل دیدگاه و تضارب آراء وجود داشته باشد و هم‌چنین موضوع کرسی‌های آزاداندیشی در چارچوب قانون تقویت شود.

رئیس دانشگاه لرستان اظهار داشت:«قشر اثرگذار دانشجو همچون مویرگ‌های یک بدن در سراسر جامعه حضور و نفوذ دارند و همین خود باعث تقویت آگاهی در جامعه می‌شود».

اینجا نیز دانشجویان حامی اعتدال و اصلاحات، گفته‌ی دکتر عزیزی را تشویق کردند.  رئیس دانشگاه لرستان پیروزی دکتر روحانی در انتخابات ریاست‌جمهوری را به همه ملت شریف ایران به ویژه دانشجویان و دانشگاهیان شادباش گفت.  دکتر عزیزی از مدیریت ارشد استان و معاونت سیاسی، امنیتی استانداری لرستان، به خاطر امنیت انتخابات و برگزاری سالم انتخابات ریاست‌جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، سپاس‌گزاری کرد.



۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۰۰:۰۰
۲۹۷۱ بازدید