اخبار

کارگاه پیشگیری از آسیبهای اجتماعی برای استادان و کارکنان دانشگاه لرستان برگزار شد

۱۳۹۶/۰۳/۰۱

کارگاه آموزشی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی برای استادان و کارکنان دانشگاه لرستان برگزار شد.

این کارگاه با حضور دکتر «حسین فکرآزاد» که عضو هیئت علمی دانشگاه بهزیستی کشور است و با سخنرانی وی صبح روز دوشنبه اول خردادماه در سالن آمفی تئاتر دانشکده علوم اقتصادی دانشگاه لرستان برگزار شد.

دکتر فکر آزاد بر این نکته تأکید کرد که جهانی باید فکر و جهانی باید عمل کرد.

وی همچنین بر استفاده از رسانه‌ها در جهان امروز برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی به ویژه اعتیاد تأکید کرد.

در این کارگاه، دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان لرستان، غلامرضا آقامیرزایی نیز در سخنان کوتاهی تصریح کرد:«در دوره چهار سال گذشته {دوره دولت تدبیر و امید}، رویکرد این بوده است که اجتماعی شدن مبارزه با مواد مخدر تقویت شود».

آقامیرزایی خلق حماسه انتخابات 29 اردیبهشت ماه را توسط ملت شادباش گفت.

در این کارگاه آموزشی، معاون دانشجویی دانشگاه لرستان، دکتر حجت‌اله یونسی و مدیرکل کمیته امداد امام (ره) استان لرستان، جاسم محمدی، و معاون رفاهی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان لرستان، حمیدرضا درویش‌پور نیز حضور داشتند.

این برنامه به همت مرکز مشاوره دانشجویی دانشگاه لرستان که زیرمجموعه معاونت دانشجویی دانشگاه لرستان است برگزار شد.

معاون دانشجویی دانشگاه لرستان، دکتر حجت‌اله یونسی نیز در سخنانی ضمن آنکه به حاضران خوش آمد گفت توضیح داد:«کارگاه‌های خوبی در دانشگاه لرستان در سطح خوابگاه‌های دانشجویی برای آموزش پیشگیری و مقابله با آسیب‌های اجتماعی برگزار شده است و البته اینگونه فعالیت‌های آموزشی و پیشگیرانه باید بیشتر شوند».

دکتر یونسی به اعضای کمیته پیشگیری از اعتیاد نیز خوش آمد گفت که در این کارگاه آموزشی حضور داشتند.

این کارگاه ویژه استادان و کارکنان دانشگاه لرستان بود و البته برخی استادان و کارکنان دانشگاه‌های دیگری همچون پیام نور و علمی کاربردی نیز در این کارگاه آموزشی شرکت کردند.

گفتنی است دکتر «حسین فکر آزاد» از استادان بنام مددکاری اجتماعی در کشور است. وی به مدت 40 سال است که در این عرصه، کوشش علمی و اجرایی دارد.

 

 


۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۰۰:۰۰
۲۶۴۳ بازدید