اخبار

پیام سپاس وزیر علوم از دانشگاهیان به‌خاطر حضور حداکثری در انتخابات

۱۳۹۶/۰۲/۳۱

 

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، دکتر محمد فرهادی در پیامی از دانشگاهیان به‌خاطر حضور حداکثری در انتخابات تقدیر و تشکر کرد.

 

متن کامل پیام دکتر فرهادی بدین شرح است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

استادان فرهیخته؛

دانشجویان عزیز؛

و همکاران گرامی؛

خداوند بزرگ و بخشنده بخشایشگر را صمیمانه و خاضعانه سپاس می‌گوییم که به مدد دستاوردهای شکوهمند نظام جمهوری اسلامی و حاکمیت مردم‌سالاری دینی در کشور، هر روز شاهد خلق صحنه‌های بسیار مهم و اساسی فرهنگی، اجتماعی و سیاسی در ایران عزیزمان هستیم.

میدان حضور و خلق حماسه بی‌نظیر دوازدهمین دوره انتخاب ریاست‌جمهوری و پنجمین دوره انتخابات اعضای شوراهای شهر و روستا یکی از بهترین برگ‌های افتخار و مباهات ملی ماست که در آخرین روزهای اردیبهشت رقم خورد و باعث تعالی و عظمت ایران در عرصه‌های داخلی و بین‌المللی گردید.

بی‌گمان حضور مؤثر و هوشمندانه دانشگاهیان کشور، ایفای نقش بسیار مهم و روشنگرانه در ایجاد نشاط و افزایش مشارکت اجتماعی، سیاسی و تبیین مواضع اصولی برای مردم شریف جای تقدیر و امتنان دارد.

این حضور و همراهی متعهدانه و آگاهی‌بخش، از حسن اعتماد ملت بزرگ ما به جامعه ارجمند دانشگاهی و استادان فرزانه و همچنین امید به آینده جوانان خویش نشان دارد.

مردم هوشمند و خردورز ایران اسلامی در این انتخابات اقتدار ملی و عزت بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران عزیز را با تدبیر و امید به درخشش کشور در حوزه‌های علمی، اقتصادی، فرهنگی و سیاسی تضمین کردند.

این باور قلبی ماست که انتخابات در ایران نشانه عینی و عملی مردم‌سالاری دینی است و شرکت در این صحنه‌های غرورآفرین، حق تعیین سرنوشت امروز خود و نسل‌های آینده از طریق رأی‌دادن و انتخابی آگاهانه در عمل به استیفای حقوق شهروندی، شرکت فعال در انتخابات عمل به منویات مقام معظم رهبری است که بارها و بارها بر حضور حداکثری مردم همیشه در صحنه ایران تأکید فرموده‌اند و انتخاب عالی‌ترین مقام اجرایی کشور با پشتوانه ملت، سبب تقویت برنامه‌‌های دولت تدبیر و امید خواهد شد.

اینجانب با سپاسگزاری از پیشگاه پروردگار حکیم و مهربان، لازم می‌دانم ضمن تبریک این حضور و حماسه ملی به مردم شریف ایران، از شما نخبگان و فرهیختگان  صمیمانه تشکر و قدردانی نمایم.

امیدوارم دولت پرتلاش و رئیس محترم جمهوری با بهره‌مندی از دانش و توان علمی و عملی دانشگاهیان، زمینه تحقق خدمت‌رسانی برخاسته از علم و اندیشه، عقلانیت و برنامه‌ریزی را فراهم نماید.

 

محمد فرهادی

30 اردیبهشت 1396

 

 


۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۰۰:۰۰
۲۴۹۰ بازدید