اخبار

دولت تدبیر و فضای باز سیاسی در دانشگاهها/ تقاضا از ملت برای حضور حداکثری در انتخابات

۱۳۹۶/۰۲/۱۹

 

 

رئیس دانشگاه لرستان گفت:«در دولت تدبیر و امید فضای باز سیاسی در دانشگاه‌ها ایجاد شده است».

دکتر خسرو عزیزی تشریح کرد:«خوشبختانه در دوره دولت تدبیر و امید، تشکل‌های اصلاح‌طلب دانشجویی که در دوره قبل تعطیل شده بودند دوباره احیاء شدند و مشغول فعالیت در چارچوب قانون هستند».

وی توضیح داد:«همه تشکل‌های دانشجویی چه اصلاح‌طلب چه اصولگرا در دانشگاه لرستان همایش‌های خود را در چارچوب قانون برگزار می‌کنند و برای ما هم این نکته مهم است که همه پایبند به قانون باشیم و قانون را اجرا کنیم».

دکتر عزیزی تصریح کرد اجرای قانون همواره از تأکیدات مقام معظم رهبری بوده است.

رئیس دانشگاه لرستان تشریح کرد:«مهم این است که حاکمیت قانون در جامعه تقویت شود نه اینکه عده‌ای بگویند فلانی حق ندارد بیاید دانشگاه سخنرانی کند بلکه آنچه برای ما مهم است این است که همه پایبند به قانون باشند».

رئیس دانشگاه لرستان بیان داشت:«زمانی که بنده در مردادماه 93 مدیریت دانشگاه لرستان را تحویل گرفتم دانشگاه شش میلیارد تومان بدهی داشت که خوشبختانه با برنامه‌ریزی‌های انجام شده این حجم بزرگ بدهی، نزدیک به صفر شد».

دکتر عزیزی اظهار داشت:«در دوره مدیریت قبلی، اقداماتی برای افزایش تعداد رشته‌های تحصیلی انجام شد اما این اقدامات در بعد کمی بوده است نه کیفی؛ زیرا باید ابتدای کار، زیرساخت‌ها تقویت شوند و بعد، مجوز ایجاد رشته‌های تحصیلی اخذ شود».

وی گفت:«در دوره دولت قبل، دانشگاه لرستان، ساختمان مرکزی اداری نداشت در حالی که الان در دوره دولت تدبیر و امید، ساختمان مرکزی دانشگاه لرستان درحال ساخت است و پیمانکار هم تعهد کرده است تا مهرماه 96 این ساختمان را که بیش از 6 هزار مترمربع زیربنا دارد تحویل دهد».

دکتر عزیزی افزود:«دانشگاه لرستان حصارکشی نبود ولی در دوره دولت تدبیر و امید حصارکشی این دانشگاه در حال انجام است و این هم از اقدامات مهم دوره دولت تدبیر و امید در دانشگاه لرستان است».

رئیس دانشگاه لرستان خبر داد که نقشه راه برای دانشگاه لرستان تهیه و تصویب شده است درحالی که قبلاً دانشگاه لرستان نقشه راه و سند راهبردی نداشت.

این سند راهبردی باعث می‌شود اقدامات بر طبق برنامه پیش رود و متکی به شخص و اشخاص نشود.

دکتر عزیزی توضیح داد:«از مردم ایران به ویژه دانشگاهیان تقاضا دارم در انتخابات 29 اردیبهشت‌ماه حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی داشته باشند و بی‌تردید حضور حداکثری باعث پیروزی ملت می‌شود».

وی ادامه داد:«شورای دانشگاه که بعد از هیئت امنا دومین مرجع مهم تصمیم‌گیری در دانشگاه است در دوره دولت تدبیر و امید در دانشگاه لرستان ایجاد شد و بسیاری از آیین‌نامه‌های دانشگاه نیز در همین دوره به‌روز شدند و این اقدامات از دستاوردهای کاری دولت تدبیر و امید در دانشگاه لرستان است».


 


۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۰۰:۰۰
۲۶۳۸ بازدید