اخبار

تشویق سرمایه‌گذاران به سرمایه‌گذاری در لرستان، مهم‌ترین هدف کنفرانس است

۱۳۹۶/۰۱/۳۱

 

 

رئیس دانشگاه لرستان گفت:«هدف از برگزاری کنفرانس بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در لرستان افزایش سرمایه‌گذاری در استان است».

دکتر خسرو عزیزی صبح روز پنجشنبه 31 فروردین ماه در دومین کنفرانس بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در استان لرستان که در دانشکده علوم پایه دانشگاه لرستان برگزار شد و بیش از 100 سرمایه‌گذار در آن حضور یافتند تشریح کرد:«تعداد 70 مقاله نیز در بخش علمی کنفرانس به عنوان مقالات برتر انتخاب شده‌اند».

دکتر عزیزی ضمن خوشامدگویی به سرمایه‌گذاران و سفیران کشورهای خارجی و وزیر اقتصاد و دارایی (دکتر علی طیب‌نیا) تصریح کرد رویکرد دولت تدبیر تقویت سرمایه‌گذاری است.

رئیس دانشگاه لرستان خطاب به سرمایه‌گذاران توضیح داد:«استان لرستان در بخشهای متعدد صنعت، کشاورزی، تجارت، گردشگری و فناوری اطلاعات ظرفیت‌ها و پتانسیلهای فراوانی دارد که برای سرمایه‌گذاری مناسب است».

گفتنی است این کنفرانس با مشارکت و همکاری استانداری لرستان، دانشگاه لرستان و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان برگزار شده است. کنفرانس دو روزه است.

همچنین نشست‌های تخصصی در بخش‌های زیرساخت، گردشگری، صنعت و کشاورزی با ریاست معاونان استاندار لرستان و با حضور سرمایه‌گذاران برگزار شد.

نمایشگاه توانمندی‌های استان لرستان نیز در محوطه دانشکده علوم پایه دانشگاه لرستان برپا شد و وزیر امور اقتصاد و دارایی, دکتر علی طیب نیا و هیئت همراه از این نمایشگاه بازدید کردند.

دستیار رئیس‌جمهور در امور حقوق شهروندی، دکتر الهام امین‌زاده هم در این کنفرانس شرکت کرد.

اولین کنفرانس اردیبهشت ماه 94 برگزار شد.

میزبان آن کنفرانس نیز دانشگاه لرستان بود.


 


۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۰۰:۰۰
۲۱۶۲ بازدید