اخبار

انتخاب دانشگاه لرستان به‌عنوان دستگاه برتر عملکردی در بین مراکز آموزش عالی استان

۱۳۹۵/۱۲/۲۸

 

 

سیاست علمی دولت تدبیر و امید، تقویت دانشگاه نسل سوم است 

دانشگاه لرستان موفق شد براساس ارزیابی‌های سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور، بر مبنای مواد 81 و 82 قانون مدیریت خدمات کشوری و با توجه به جشنواره شهید رجایی، به عنوان دستگاه برتر مراکز آموزش عالی و پژوهشی استان در سال 94 انتخاب شود  و در بین سازمان‌ها و ادارات برتر عملکردی لرستان قرار گیرد.

در آیینی که صبح پنجشنبه 26 اسفندماه در سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان لرستان برگزار شد از مدیران برتر دستگاه‌هایی اجرایی استان تجلیل شد که نام دانشگاه لرستان، نیز از جمله تجلیل‌شدگان بود. رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان لرستان، علی هادی‌چگنی، در این آیین از مدیران برتر سازمان‌ها و ادارات استان تقدیر کرد. 

ارزیابی عملکردی براساس شاخص‌های گفته شده توسط سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی برای سال 94 انجام شده است.

همچنین در لوح تقدیری که به امضای استاندار لرستان، هوشنگ بازوند رسیده از رئیس دانشگاه لرستان (دکتر خسرو عزیزی) و کارکنان این دانشگاه، تقدیر شده است.

دانشگاه لرستان در حال حاضر، 9 هزار و 300 دانشجو و 270 عضو هیئت علمی دارد.

سیاست علمی دولت تدبیر و امید آن است که دانشگاه‌های کشور از رویکرد آموزشی و پژوهشی به رویکرد بهره‌برداری از آموزش و پژوهش حرکت کنند که نامش «دانشگاه نسل سوم» است.

در کشورهای توسعه‌‌یافته این مدل در حال اجراست و بین دانشگاه و جامعه پیوند وجود دارد و دانشگاه به مهارت‌آموزی، کارآفرینی و حمایت از کارآفرینان می‌پردازد تا دانشگاه، همیار صنعت شود.

اشاره می‌شود دانشگاه نسل سوم، براساس سند آمایش سرزمینی به ایجاد و گسترش رشته‌های تحصیلی می‌پردازد و آموزش و پژوهش را در تناسب با نیازها و پتانسیل‌های توسعه‌ای منطقه‌ای و استانی، به‌کار می‌گیرد.



 


۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۰۰:۰۰
۳۱۵۴ بازدید