اخبار

اولین جلسه هیئت ممیزه دانشگاه لرستان در دور سوم مصوبات جلسه در گفت‌وگو با دبیر هیئت

۱۳۹۵/۱۲/۲۱

 

 

دبیر هیئت ممیزه دانشگاه لرستان گفت:«اولین نشست از دور سوم هیئت ممیزه دانشگاه لرستان با چهار دستور کار، تشکیل شد».

دکتر احسان رشیدیان، تشریح کرد:«صبح چهارشنبه هفدهم اسفندماه، اولین نشست از دور سوم هیئت ممیزه‌ی دانشگاه لرستان با چهار دستور کار تشکیل شد؛ شامل اجرایی‌نمودن و تصمیم‌گیری در خصوص برخی مواد و تبصره‌های مربوط به دستورالعمل طرز تشکیل هیئت ممیزه و وظایف و اختیارات آن، دوم: متقاضیان ارتقای مرتبه به تعداد چهار پرونده، سوم: ارتقاء رتبه با توجه به اتمام مأموریت تحصیلی و اخذ مدرک دکتری از مربی به استادیاری، و چهارم: احتساب سنوات دوره پیمانی (هفت پرونده)».

دکتر رشیدیان توضیح داد:«در این جلسه، تصویب شد دکتر محمدعلی اکبری  با مرتبه استادی به عنوان جانشین رئیس هیئت انتخاب شود؛ همچنین براساس رأی‌گیری نیز بنده به عنوان دبیر هئیت انتخاب شدم و رؤسای کمیسیون‌های هئیت ممیزه نیز، تعیین شدند».

دبیر هیئت ممیزه تشریح کرد:«در این جلسه تصویب شد که جلسات هیئت ممیزه به طور مرتب، در اولین چهارشنبه‌ی هر ماه در ساعت 9 صبح تشکیل شود».

معاون آموزشی دانشگاه لرستان، بیان کرد:«تعداد چهار پرونده نیز در راستای متقاضیان ارتقای مرتبه بررسی شد که یکی از این پرونده‌ها، درخواست تجدیدنظر بود که مورد موافقت قرار نگرفت؛  با ارتقای مرتبه‌ی یک متقاضی از استادیاری به دانشیاری، موافقت و با ارتقای مرتبه‌ی دو متقاضی دیگر، مخالفت شد».

دکتر رشیدیان اظهار داشت:«همچنین پرونده‌ی دو نفر در رابطه با اتمام مأموریت تحصیلی و اخذ مدرک دکتری، بررسی شد و  ارتقاء این دو، از مربی به استادیاری مورد موافقت هیئت قرار گرفت».

دبیر هیئت ممیزه دانشگاه لرستان خبر داد پرونده‌ی هفت نفر نیز برای احتساب سنوات دوره پیمانی، بررسی و برابر ضوابط موافقت شد».


 


۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۰۰:۰۰
۳۲۷۸ بازدید