اخبار

سفر یک روزه‌ی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به خرم‌آباد و افتتاح چند پروژه‌ی عمرانی و اقتصاد مقاومتیِ دانشگاه لرستان

۱۳۹۵/۱۲/۱۴

 

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری برای افتتاح چند پروژه عمرانی و اقتصاد مقاومتی دانشگاه لرستان به خرم‌آباد آمد.

صبح روز شنبه چهاردهم اسفندماه، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، دکتر محمد فرهادی وارد فرودگاه خرم‌آباد شد و مورد استقبال استاندار لرستان، هوشنگ بازوند، معاون سیاسی استاندار، حبیب‌الله خجسته‌پور، رئیس دانشگاه لرستان، دکتر خسرو عزیزی و سایر مدیران استانی قرار گرفت.

وزیر علوم از فرودگاه خرم‌آباد به بازدید از کشت و صنعت و پس از آن، به دانشکده کشاورزی دانشگاه لرستان رفت تا آزمایشگاه مرکزی شماره دو دانشگاه لرستان را افتتاح کند.

این آزمایشگاه 800 مترمربع زیربنا دارد و دولت تدبیر و امید برای ساخت آن حدود 700 میلیون تومان هزینه کرده است.

دکتر محمد فرهادی به سایت مرکزی دانشگاه لرستان واقع در منطقه کمالوند رفت و بیمارستان تخصصی دامپزشکی دانشگاه لرستان را افتتاح کرد. دولت تدبیر و امید برای این بیمارستان که 643 مترمربع زیربنا دارد 800 میلیون تومان هزینه کرده.

سپس، وزیر علوم و هیئت همراه بر آرامگاه سه شهید گمنام واقع در بوستان شهدا دانشگاه لرستان (سایت مرکزی منطقه کمالوند)، حاضر شدند و به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کردند.

دکتر فرهادی در جلسه‌ی شورای دانشگاه لرستان شرکت کرد و در نشستی صمیمی دیدگاه‌ها و نظرات استادان و مدیران دانشگاه لرستان حاضر در جلسه را شنید. از جمله مطالبات مدیران دانشگاه لرستان به ویژه معاون دانشجویی دانشگاه (دکتر حجت‌الله یونسی)، ساخت یک استخر مجهز برای دانشجویان دانشگاه لرستان بود.

همچنین تیم مدیریتی دانشگاه لرستان از وزیر علوم تقاضا کرد اعتبارات مورد نیاز برای اینکه تعدادی از واحدهای مسکن مهر واقع شده در زمین دانشگاه لرستان که بدون متقاضی هستند به عنوان خوابگاه در اختیار دانشجویان متاهل قرار گیرد.

بعد از آن، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری پروژه‌ی گازرسانی به سایت مرکزی دانشگاه لرستان را افتتاح کرد. طول این پروژه 5600 متر است و دولت تدبیر و امید برای این پروژه 618 میلیون تومان هزینه کرده است.

دکتر فرهادی بعدازظهر روز شنبه در جلسه شورای اداری استان در استانداری لرستان حضور یافت.

سفر وی یک روزه بود و عصر روز شنبه پایان یافت.

 

 

افتتاح آزمایشگاه مرکزی شماره2

 

 

افتتاح بیمارستان تخصصی دامپزشکی

.

 

 

افتتاح پروژه گازرسانی به دانشگاه لرستان

 

 

جلسه وزیر با اعضای شورای دانشگاه لرستان با حضور استاندار



۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۰۰:۰۰
۳۹۸۸ بازدید