اخبار

گفت‌وگو با معاون دانشجویی دانشگاه لرستان: سالن مجهز بدنسازی دانشجویی خوابگاه ولیعصر (عج) به بهره‌برداری رسید

۱۳۹۵/۱۱/۲۶

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA

تجهیزات کامل بدنسازی برای خوابگاه‌های دانشجویان دختر، نصب می‌شود

روابط عمومی دانشگاه لرستان: معاون دانشجویی دانشگاه لرستان، دکتر حجت‌الله یونسی گفت:«سالن مدرن و مجهز بدنسازی دانشجوی شهدای دانشجو که در خوابگاه پسرانه ولعیصر (عج) خرم‌آباد قرار دارد به بهره‌برداری رسید که برای بهسازی و نوسازی این سالن بیش از 130 میلیون تومان از منابع مالی داخلی دانشگاه هزینه شده است».

دکتر یونسی تشریح کرد:«جدیدترین وسایل بدنسازی ساخت داخل در این سالن نصب شده‌اند و سالن به صورت تمام وقت و رایگان در اختیار دانشجویان است».

وی توضیح داد:«رویکرد این است که از تولید داخلی حمایت شود و به همین علت همه‌ی وسایل نصب شده در این سالن کاملاً ساخت داخل کشور هستند».

معاون دانشجویی دانشگاه لرستان افزود:«سالها بود که این سالن متروکه و به حال خود رها شده بود که خوشبختانه با برنامه‌ریزیهای صورت گرفته و حمایت ریاست محترم دانشگاه، جناب آقای دکتر عزیزی، بهسازی و نوسازی این سالن از آذرماه امسال شروع شد».

دکتر حجت‌اله یونسی ادامه داد:«بهسازی و نوسازی این سالن با یاری نیروهای حوزه عمران دانشگاه صورت گرفته است».

دکتر یونسی توضیح داد:«اعتبار این بهسازی و نوسازی هم از محل صرفه‌جویی منابع مالی داخلی معاونت پشتیبانی دانشگاه لرستان تأمین شد».

وی خبر داد که به زودی و در روزهای آتی، وسایل بدنسازی در قالب دو سِت 20 ایستگاهی در محل خوابگاه‌های دانشجویی دختران نیز نصب می‌شود.

معاون دانشجویی دانشگاه لرستان از دیگر اقدامات انجام شده را ساخت دیوار محافظتی به ارتفاع دو متر برای سالن‌های ورزشی امام علی (ع) و ولیعصر (عج) دانست که این دیوارها از نوع دیوارهای ضربه‌گیر هستند و ساخت آنها باعث شده است آسیب‌های ورزشی به شدت کاهش بیابد.

دکتر حجت‌اله یونسی بیان کرد:«احتمالاً در طول هفته دو سانس نیز در اختیار اعضا هیئت علمی دانشگاه لرستان قرار گیرد تا آنها نیز بتوانند از سالن بدنسازی شهدای دانشجو استفاده کنند».


 


۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۰۰:۰۰
۳۵۹۴ بازدید