اخبار

پروژه های اقتصاد مقاومتی دانشگاه لرستان از زبان رئیس دانشگاه 9 پروژه و 12 پایان نامه اقتصاد مقاومتی

۱۳۹۵/۱۱/۲۵

 

 

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA

سند راهبردی دانشگاه لرستان تصویب شد

 سند علم و فناوری لرستان در دست تهیه است

 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان: رئیس دانشگاه لرستان، دکتر خسرو عزیزی توضیح داد:«تعداد 9 پروژه اقتصاد مقاومتی در دانشگاه لرستان در دست اجراست».

دکتر عزیزی تشریح کرد:«برای فراهم سازی و حرکت دانشگاه به سوی دانشگاه مهارت آفرین و کارآفرین سه پروژه علمی_ پژوهشی و نیز شش پروژه عمرانی در راستای اقتصاد مقاومتی در دانشگاه لرستان در دست اجرا هستند».

وی بیان کرد:«سه پروژه علمی، پژوهشی شامل راه اندازی مرکز رشد واحدهای فناور شماره دو، راه اندازی مرکز شتاب دهی آی سی تی و کارآفرینی و همچنین تهیه 12 عنوان پایان نامه تحصیلی می شوند».

رئیس دانشگاه لرستان خبر داد سند راهبردی دانشگاه لرستان تا افق 1404 به تصویب هیئت امنای دانشگاه رسیده است که نقشه راه برای تهیه سیاستهای اجرایی و عملیاتی دانشگاه لرستان خواهد بود.

دکتر خسرو عزیزی تشریح کرد:«یکی از کمبودهای اساسی در زمینه توسعه آموزشی و پژوهشی استان لرستان نبود سند علم و فناوری است که این سند در حال تهیه است».

دکتر عزیزی اظهار داشت:«در کارگروه آموزشی، پژوهشی و نوآوری و فناوری استان لرستان که رئیس آن استاندار است و دبیر آن رئیس دانشگاه لرستان است تصویب شده است که سند علم و فناوری استان لرستان تهیه شود».

وی افزود:«این سند در حال تهیه است که یک سند بالادستی در توسعه کمی و کیفی علم و فناوری استان لرستان خواهد بود».

رئیس دانشگاه لرستان در مورد پروژه های عمرانی دانشگاه لرستان مهم ترین پروژه های عمرانی این دانشگاه را نیز چنین برشمرد:

«احداث ساختمان مرکزی اداری دانشگاه لرستان؛

احداث سالن امفی تئاتر مرکزی دانشگاه لرستان؛

احداث بیمارستان تخصصی دام پزشکی دانشگاه لرستان؛

احداث ساختمان آموزشی دانشکده کشاورزی؛

احداث مجتمع آزمایشگاهی دانشکده کشاورزی؛

شروع فاز دوم توسعه دانشکده علوم پایه».

گفتنی است سال 95 به عنوان سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نام گذاری شده است. استانهای آذربایجان شرقی، لرستان و کرمان به عنوان سه استان پایلوت اقتصاد مقاومتی توسط دولت تدبیر وامید تعیین شده اند.


۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۰۰:۰۰
۲۷۷۶ بازدید