اخبار

نشست مدیران فرهنگی و اجتماعی دانشگاههای منطقه 2 کشور در دانشگاه لرستان

Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA

مدیر امور فرهنگی دانشگاه لرستان :

ضرورت نام گذاری یک روز در تقویم دانشگاهها بنام روز کرسی های آزاد اندیشی

احمد کرم اللهی در نشست مدیران فرهنگی و اجتماعی دانشگاههای منطقه 2 کشور در دانشگاه لرستان گفت: نظارت فرهنگی جزء شاخصههای ارزیابی خوابگاههای خودگردان دانشجویی نیست و با این حال ضرورت دارد که این وظیفه نیز به لیست وظایف کمیته های ناظر بر این خوابگاهها اضافه شود.

  وی افزود: یکی دیگر از معضلاتی که گریبان گیر خوابگاههای خودگردان دانشجویی است این است که ساختمان این خوابگاهها متناسب با فضای خوابگاهی نیست.

 مدیر فرهنگی دانشگاه لرستان به تدوین تقویم فرهنگی این دانشگاه اشاره کرد و گفت: این تقویم برای انجام فعالیتهای فرهنگی در اختیار خوابگاههای دانشگاه قرار گرفته است.

 کرم اللهی به ضعف فعالیتهای فرهنگی در خانههای فرهنگ خوابگاههای این دانشگاه اشاره کرد و ادامه داد: توسعه فعالیتهای فرهنگی در خانههای فرهنگ خوابگاهها با بهره گیری از ظزفیت فعالین فرهنگی از جمله برنامههایی است که در سال تحصیلی جدید در دانشگاه لرستان دنبال میشود.

 وی برگزاری کارگاههای پویایی سلامت در محل خوابگاههای دانشجویی را از دیگر اولویت های این دانشگاه در سالتحصیلی جدید اعلام کرد و افزود: 80 درصد از دانشجویان خوابگاهی دانشگاه لرستان از برگزاری کارگاههای پویایی سلامت که در آنها مسائل مربوط به مهارتهای زندگی با حضور اساتید مجرب مطرح میشوند، ابراز رضایت کردهاند.

 مدیر فرهنگی دانشگاه لرستان بر ضرورت تعیین یک روز به نام کرسیهای آزاداندیشی در تقویم فرهنگی وزارت علوم تاکید کرد و گفت: همزمان با این روز ضمن تجلیل از دانشجویان و افراد موثر در برگزاری کرسیهای آزاداندیشی میتوان اهمیت برگزاری این کرسیها را به جامعه دانشگاهی نشان

 

 


۱۳۹۳/۰۷/۲۲ - ۰۰:۰۰
۳۰۶۳ بازدید