اخبار

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی و معاون پشتیبانی و توسعه دانشگاه معرفی شدند

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه لرستان، در جلسه ای که با حضور جمعی از معاونین و مدیران دانشگاه برگزار شد دو تن از معاونین جدید در دانشگاه معرفی شدند.

دکتر عزیزی در این جلسه ضمن تشکر و قدردانی از زحمات دکتر قدم پور و دکتر جودکی گفتند: خیلی معتقد به تودیع و معارفه نیستم و هدف از این جلسه تشکر و قدردانی از دوستانی است که در این مدت در حوزه های پشتیبانی و آموزشی مشغول خدمت بوده اند و همچنین معرفی دوستانی جدید در این جایگاهها. دکتر جودکی و قدم پور در مدت تصدی این پستها زحمات و تلاشهای مثبت و ارزنده ای داشته اند و از ایشان تشکر میکنم و امیدوارم همچنان به تعامل و همکاری خود با دانشگاه ادامه دهند.

وی همچنین اظهار داشت: من اینجا صادقانه و به صراحت بیان میکنم این جابجایی ها که صورت می گیرد نباید اینگونه تلقی شود که بحث عدم توانایی و یا ناهماهنگی در میان بوده است. این جابجایی ها کاملا طبیعی است و قطعا یک دانشگاهی در همه عرصه ها می تواند کمک کند خواه کارمند باشد یا هیأت علمی. فرقی نمی کند در چه حوزه ای و با چه عنوانی. یک هیات علمی با کار و تلاش در عرصه تدریس یک نوع به دانشگاه خدمت می کند و با قبول مسئولیت به نوعی دیگر. البته پذیرش مسئولیت کمی سخت تر است و ایثار می خواهد.

دکتر عزیزی درخصوص انتخاب معاونین ابراز داشت: انتخابها بر مبنای تجربه، مقبولیت و صمیمیت در دانشگاه بوده است. این سیاست کاری بنده است و هر انتخابی که انجام میدهم هدفم در نظر گرفتن خیر و صلاح دانشگاه است و میخواهم دانشگاه را با خرد جمعی اداره کنم. امیدوارم که همه دانشگاهیان در جایگاههای مختلف کمک کنند تا دانشگاه کارش را به نحو احسن پیش ببرد. خواه در سنگر معاونتها و مدیریت ها و خواه در سنگر علمی.

لازم به ذکر است که در پایان جلسه دکتر عزیزی برای دکتر رشیدیان  به عنوان معاون آموزشی و دکتر جعفری به عنوان معاون پشتیبانی آرزوی موفقیت نمود و ابراز امیدواری کرد که با استفاده از تعهد و تجربه ایشان دانشگاه مسیر پیشرفت خود را همچنان طی نماید.


۱۳۹۳/۰۶/۱۱ - ۰۰:۰۰
۴۴۹۰ بازدید