اخبار

برگزاری مراسم گرامیداشت روز کارمند و هفته دولت در دانشگاه لرستان

۱۳۹۳/۰۶/۰۴
برگزاری مراسم گرامیداشت روز کارمند و هفته دولت در دانشگاه لرستان
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه، به مناسبت هفته دولت و روز کارمند مراسمی با حضور رئیس دانشگاه و حجت الاسلام و المسلمین حسینی، مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه لرستان و همچنین معاونین و مدیران دانشگاه در جهت گرامیداشت روز کارمند برگزار شد.
در این مراسم دکتر عزیزی ضمن گرامیداشت هفته دولت و روز کارمند در جمع کارکنان دانشگاه لرستان گفت: پردیس دانشگاه لرستان از سه بخش شامل اعضای هیأت علمی، کارکنان و دانشجویان تشکیل گردیده است که هر کدام جایگاه خاص خودشان را دارند و با نگاهی درست متوجه می شویم که همه این بخشها به هم وابسته اند و جامعه دانشگاهی دانشگاه لرستان را تشکیل داده اند.
ایشان در ادامه گفت: یکی از تاکیدات مقام معظم رهبری تکریم ارباب رجوع و خدمت به مردم است. خدمت به مردم اصل است و باید خودمان را به جای ارباب رجوع بگذاریم تا بتوانیم آنها را درک نموده و در ارائه خدمات بهتر به آنها موفق تر باشیم. ارباب رجوع چه در بخش دانشجویی و چه در بخش مراجعینی که از بیرون می آیند باید از رفتار کارکنان راضی باشند و با رضایتمندی دانشگاه را ترک نمایند. رفتار ما باید در شأن و منزلت دانشگاه باشد. موازین اسلامی و دینی ، ادب و احترام باید در محیط دانشگاه رعایت شود و با مد نظر قرار دادن رهنمودهای مقام معظم رهبری در جهت اسلامی­تر شدن دانشگاهها گام برداریم. دانشگاه محیط مقدسی است ، محل کسب علم و دانش است و حضور در چنین جایی باید با وضو باشد. وقتی که دین اصل قرار بگیرد طبیعتاً وظیفه ما خطیرتر می شود. وظایفی که برای ما تعریف می شود باید در راستای موازین اسلامی باشد.
دکتر عزیزی در پایان اظهار داشت: اکنون که در هفته دولت به سر می بریم جا دارد که یادی از شهیدان رجایی و باهنر داشته باشیم و یاد و خاطره آنها را گرامی بداریم. باید نگاهی به زندگی فکری و رفتار عملی این دو عزیز داشته باشیم و آن را مد نظر داشته باشیم. ما باید از تشریفات اضافی و هزینه های جانبی و اسراف و تبذیر خودداری کنیم و نظم و انضباط را سرلوحه کار خویش قرار دهیم. کارکنان عزیز اگر اینها را سرلوحه کار خویش قرار دهند بی شک شاهد پیشرفتهای چشمگیری در این زمینه خواهیم بود.

۱۳۹۳/۰۶/۰۴ - ۰۰:۰۰
۳۶۱۳ بازدید