ورود - عضویت
در صورتی که هنوز عضو سایت نشده اید، از طریق عضویت اقدام نمائید! close
امروز: جمعه ٠١ آذر ١٣٩٨
خانه
سيد نجم الدين موسوي
آخرین مدرک تحصیلی: دکترا
رشته تحصیلی: مديريت بازرگاني
رتبه علمی: دانشیار
گروه آموزشی: گروه آموزشي مديريت
دانشکده: اقتصاد
ایمیل دانشگاهی: mousavi.na@lu.ac.ir
ایمیل غیر دانشگاه: mousavi56@yahoo.com
وبسایت شخصی:
سوابق علمی و تحصیلی
  1. لیسانس مدیریت بازرگانی از دانشگاه شیراز

  2. فوق لیسانس مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی از دانشگاه شهید بهشتی تهران

  3. دکترای مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی از دانشگاه علامه طباطبایی تهران

مقالات علمی پژوهشی
  1. تبيين نقش ميانجي عملكرد محصول در تأثير چشم انداز و موضع يابي برند بر ارزش ويژة برند

  2. تاثیر پایگاه های قدرت اجتماعی برند با میانجی سطح درگیری ذهنی محصول مصرف کننده

  3. طراحی مدل سنجش خرده فرهنگهای سازمانی (مطالعه موردی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران)

  4. طراحی مدل سنجش خرده فرهنگهای سازمانی (مطالعه موردی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران)

  5. بررسی نقش امنیت اجتماعی در سرمایه اجتماعی

  6. تاثیر رفتار سازمانی مثبت بر انحراف کاری

  7. شناسایی و اولویت بندي عوامل ایجادکننده آنومی سازمانی در سازمانهاي دولتی با استفاده از فن دلفی فازي

  8. سنجش و تبیین میزان تأثیرات هوش هیجانی بر عوامل اجتماعی-روانی بهره وري نیروي انسانی با تأکید بر نقش میانجی خلاقیت هیجانی

  9. طراحي و تبيين مدل سیستمی مدیریت استعداد در دانشگاه ها

  10. تاثیر شرایط اطمینان و عدم اطمینان در انتخاب برند تقلیدی

  11. بررسي تـأثير رفتـار هـم خلقـي ارزش مشتري بر ارائـه خـدمات نوآورانـه در سازمان؛ تبيين نقش رفتار شـهروندي و رفتار مشاركتي

  12. بررسی نقش رفتارهای سیاسی بر بروز رفتارهای منافقانه باتوجه‌به نقش میانجی معنویت

  13. تحلیل شکاف خرده فرهنگ های سازمانی (مطالعه موردی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران)

  14. شناسایی مؤلفه‌های سرمایه انسانی اثرگذار بر برند دانشگاه‌های آزاد اسلامی با استفاده از تکنیک دلفی فازی

  15. نقش کارکنان نامرئی بر تنبلی سازمانی در سازمان های دولتی

  16. تحلیل اثر استراتژی های مدیریت دانش و نقشه های دانش بر بهره وری دانش به منظور نیل به رفتارهای نوآورانه در مدارس

  17. Investigating The Effects Of Emotional Intelligence On Social-Mental Factors Of Human Resource Productivity

  18. A CRITICAL INVESTIGATION INTO THE IMPACT OF EMOTIONAL INTELLIGENCE ON JOB BURNOUT

  19. Examine the Effect of Electronic and Traditional Services Quality on the Competitiveness of Banking System

  20. Investigating the Influence of Emotional-Social Competencies on the Mental Health of the Staff; Case study: Iran’s Dairy Industry

  21. Investigating the factors affecting utilitarian and Hedonic Shopping in Iran

  22. طراحی الگوی تربیت و آموزش مدیران نهادی جمهوری اسلامی ایران مبتنی بر مدل‌سازی ساختاری تفسیری و تحلیل MICMAC

  23. بررسی عوامل اثرگذار بر قصد افشای تخلفات درکارکنان بخش بهداشت ودرمان )مورد مطالعه: کارکنان دانشگاه علوم پزشکی مشهد(

  24. طراحی و تبیین مدل رهبری سطح پنج در سازمان های دانش بنیان

  25. شناسایی مؤلفه های الگوی آموزش و تربیت اسلامی مدیران نهادی در ایران

  26. بررسی رابط بین ویژگی های شخصیتی با قصد افشاگری در کارکنان بخش سلامت

  27. شناسایی و تبیین پیشایندها و پسایندهای رهبری سطح پنج

  28. بررسی نقش دینداری در اعتماد و مشارکت اجتماعی دانشجویان

  29. بررسی نقش دینداری در اعتماد و مشارکت اجتماعی دانشجویان

  30. بررسی تاثیر معنویت در کار بر کیفیت خدمات با تاکید بر رفتار شهروندي سازمان

  31. بررسی تاثیر معنویت در کار بر کیفیت خدمات با تاکید بر رفتار شهروندي سازمان

  32. بررسی عوامل غیر درمانی بر توسعه گردشگری سلامت

  33. بررسی تأثیر کیفیت خدمات سنتی و الکترونیک بر رقابت پذیري در نظام بانکداري

سایر مقالات چاپ شده
پایان نامه ها
شرکت در همایش ها، ارائه مقاله به صورت سخنرانی، پوستر و...
  1. {f:onvan}

کتب منتشر شده
  1. سیستم های خرید و انبارداری و توزیع

  2. مجموعه نامهای لری(فرهنگی)

  3. بازاریابی در دنیای پست مدرن

  4. تبلیغات و مدیریت برند

افتخارات کسب شده
  1. پژوهشگر برتر دانشکده اقتصاد و مدیریت 1394

  2. پژوهشگر برتر استانی 1394

پروژه ها و طرح های پژوهشی
  1. بررسی عوامل موثر بر انتخاب مواد شوینده در استان لرستان

  2. زمینه یابی استقرار نظام مدیریت کیفیت فراگیر در دانشگاه لرستان

  3. بررسی سبک مدیریت مدیران ارشد استان لرستان

  4. مقایسه رضایت شغلی کارکنان بخش خصوصی و دولتی خرم آباد

  5. بررسی شاخص های کلیدی برندسازی در دانشگاهها با تأکید بر دانشگاه لرستان

سوابق تدریس دانشگاهی و غیر دانشگاهی
  1. بازاریابی و مدیریت بازاریابی، تحقیقات بازاریابی، رفتار مصرف کننده، بازارشناسی و مسائل بازار، روشهای تحقیق کیفی و کمی، سیستم های خرید و انبارداری، اصول بازاریابی، رفتار سازمانی، مدیریت ارتباط با مشتری،

  2. سوابق اجرایی
    1. معاون آموزشی دانشکده علوم اقتصادی و اداری 1389-1384

    2. مدیر دوره های نیمه حضوری دانشگاه لرستان 1388-1385

    3. معاون پژوهشی و قائم مقام جهاد دانشگاهی لرستان 1392-1390

    4. رئیس دانشگاه دولتی پلدختر 1398-1395

    جزوات دانشگاهی
    علاقه مندی ها
    1. فرهنگ لرستان

    2. طبیعت گردی و اکوتوریسم

    3. ورزش(فوتبال، شنا، پینگ پنگ، شطرنج)

    اطلاعات تکمیلی