ورود - عضویت
در صورتی که هنوز عضو سایت نشده اید، از طریق عضویت اقدام نمائید! close
امروز: يکشنبه ٠٤ فروردين ١٣٩٨
خانه
حجت وحدتي
آخرین مدرک تحصیلی: دکترا
رشته تحصیلی: مديريت بازرگاني گرايش بازار يابي
رتبه علمی: استادیار
گروه آموزشی: گروه آموزشي مديريت
دانشکده: اقتصاد
ایمیل دانشگاهی: vahdati.h@lu.ac.ir
ایمیل غیر دانشگاه:
وبسایت شخصی:
سوابق علمی و تحصیلی
  1. کارشناسی مدیریت بازرگانی (دانشگاه نفت)

  2. کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی (بازاریابی) (دانشگاه تربیت مدرس)

  3. دکتری (بازاریابی بین الملل) (دانشگاه تربیت مدرس)

مقالات علمی پژوهشی
  1. طراحی الگوی برندینگ صنعت ورزش کشور (مورد مطالعه: لیگ برتر فوتبال)

  2. بررسی نقش ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری در فرایند تاثیرگذاری شخصیت برند بر قصد خرید مشتری (مطالعه موردی: شعب بانک ملت شهر قزوین)

  3. بررسی نقش میانجی وفاداری به برند در تاثیرگذاری شخصیت برند بر بشارت برند (مورد مطالعه: شعب بانک ملت شهر شیراز)

  4. ررسی تاثیر آمیخته بازاریابی بر قصد خرید مجدد مشتری با توجه به نقش میانجی ارزش ویژه نام و نشان تجاری(مطالعه موردی بانک رفاه شهرستان قائم شهر)

  5. بررسی تاثیر سرمایه فکری بر هوشمندی رقابتی از طریق تسهیم و انتقال دانش(مورد مطالعه: اعضای هیئت علمی دانشگاه لرستان)

  6. بررسی تاثیر هوشمندی رقابتی بر اثربخشی بازار از طریق فناوری اطلاعات(مورد مطالعه:شرکت های SMEاستان لرستان)

  7. بررسی تأثیر اخلاق کار اسلامی بر رضایت شغلی با توجه به نقش میانجی عدالت سازمانی مورد مطالعه: فروشگاه های زنجیره ای شهر خرم آباد

  8. بررسی اولویت عناصر آمیزه بازاریابی موثر بر مصرف کالاهای خارجی

  9. تحلیل تاثیر یادگیري زدایی سازمانی بر عملکرد سازمان با استفاده از روش BSC و از طریق متغیرهاي میانجی چابکی سازمان و مزیت رقابتی پایدار

  10. نقش کارکنان نامرئی بر تنبلی سازمانی در سازمان های دولتی

  11. تبيين علل پارانویای سازمانی براساس نظریة داده بنياد

  12. Examine the Effect of Electronic and Traditional Services Quality on the Competitiveness of Banking System

  13. مدل سنجش رفتار شهروندی سازمانی در صنعت گردشگری )مورد مطالعه دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی استان های مازندران و گیلان(

  14. Examine the Effect of Electronic Service Quality on the Competitiveness of Banking System (Case Study: Customers of Bank Saderat Branches in Khorramabad City)

  15. رابطه مدیریت استعداد با ارتقاء اخلاق حرفه اي

  16. تاثیر جو اخلاقی و ایدئولوژی اخلاقی بر بهبود قضاوت اخلاقی دانشجویان رشته مدیریت

  17. BRAND PERSONALITY TOWARD CUSTOMER PURCHASE INTENTION: THE INTERMEDIATE ROLE OF ELECTRONIC WORD-OF-MOUTH AND BRAND EQUITY

  18. بررسی رابط بین ویژگی های شخصیتی با قصد افشاگری در کارکنان بخش سلامت

  19. شناسايی شايستگی های نمايندگان مجلس شورای اسلامی با استفاده از روش دلفی فازی

  20. تأثیر طرز فکر مصرف کنندگان بر استراتژی های کپی کت

  21. THE EFFECT OF INTELLECTUAL CAPITAL ON MARKET ORIENTATION FOR INSURANCE COMPANIES IN LORESTAN, IRAN: AN EMPIRICAL STUDY

  22. Measuring the efficiency of the branches of Aria Sanat Company by DEA method

  23. طراحي الگوي مزيت رقابتي پايدار مبتني بر شايستگي سرماية انساني در صنعت بيمه

  24. A CRITICAL INVESTIGATION INTO THE IMPACT OF EMOTIONAL INTELLIGENCE ON JOB BURNOUT (CASE STUDY: TAXOFFICES OF KHORRAMABAD, IRAN)

  25. THE EFFECT OF INTELLECTUAL CAPITAL ON COMPETITIVE INTELLIGENCE THROUGH THE SHARING AND TRANSFER OF KNOWLEDGE (Case Study Lorestan University)

  26. A Critical Exploration into the Impacts of Islamic Work Ethics on the Job Satisfaction Mediated by the Organizational Justice: Offering a Model (Case Study: Chain Stores Salesclerks, Khorramabad, Iran)

  27. The Impact of Consumer Perception of Corporate Social Responsibility (CSR) on Consumer Trust Case Study: Automobile Industry Consumers (Iran Khodro) in Tehran

  28. Investigating Factors Affecting tax Culture in Lorestan Taxation Office using Analytical Hierarchy Process

  29. بررسی تأثیر تفکر استراتژیک بر مدیریت کیفیت جامع و رضایت مشتریان در نظام بانکی

  30. BRAND IDENTIFICATION MODEL OF SPORT INDUSTRY (CASE STUDY: IRANIAN SOCCER PRO LEAGUE)

  31. The Impact of Competitive Intelligence on Effectiveness of Marketing through IT (Case Study: Small- and Medium-Sized Enterprises of Lorestan Province)

  32. THE STUDY OF CONSUMER PERCEPTION ON CORPORATE SOCIAL RESPONSIBILITY TOWARDS CONSUMERS ATTITUDE AND PURCHASE BEHAVIOR

  33. طراحی مدل هویت برند صنعت ورزش ایران

  34. Assess the Impact of Brand Hearsay and Evidence on Brand Loyalty, with the Moderated Role of Personality Traits

  35. STUDY THE ROLE OF CUSTOMER-BASED BRAND EQUITY IN THE BRAND PERSONALITY EFFECT ON PURCHASE INTENTION

  36. The Role of Brand Loyalty in the Influence of Brand Personality on Brand Evangelism (Case Study: The Customers of Mellat Bank Branches in Shiraz)

  37. The Effect of consumer’s mindset on copycatting strategy Moderating with the Consideration of the moderating Role certainty and uncertainty conditions

  38. Generic Competitive Strategies toward Achieving Sustainable and Dynamic Competitive Advantage

  39. A Study on the Effect of Marketing Mix on the Repurchase Intention with the Consideration of the Mediating Role of Brand Equity (Case Study: Ghaem Shahr Refah Bank)

  40. بررسی رابطه فرهنگ سازمانی وکارآفرینی

  41. Investigating the Effect of Compatibility Culture on Customer Satisfaction (Case Study: Kalleh Dairy Company)

  42. Studying the Relationship between Job Satisfaction and Organizational Commitment of Employees with customer relationship Management (CRM) (Case study: Saveh Pars Tire Company)

  43. احساس مثبت نسبت به كار و تعهد كاري پل ارتباطي ميان اخلاق كار اسلامي و عملكرد وظيفه اي مورد كاوي؛ دانشگاه هاي دولتي

  44. بررسی عوامل اثرگذار بر قصد افشای تخلفات درکارکنان بخش بهداشت و درمان )مورد مطالعه: کارکنان دانشگاه علوم پزشکی مشهد(

  45. A Study on the Effect of Organizational Justice and Commitment on the Organizational Citizenship Behavior

  46. بررسی تأثیر کیفیت خدمات سنتی و الکترونیک بر رقابت پذیري در نظام بانکداري (مورد مطالعه: مشتریان شعب بانک صادرات شهر خرم آباد)

  47. شناسایی مؤلفه های سرمایه انسانی اثرگذار بر برند دانشگاه های آزاد اسلامی با استفاده از تکنیک دلفی فازی

  48. بررسی نقش سرمایه اجتماعی در جهت ارتقاء بهره وری منابع انسانی : با تاکید بر نقش واسط فرهنگی سازمانی و مدیریت

سایر مقالات چاپ شده
پایان نامه ها
شرکت در همایش ها، ارائه مقاله به صورت سخنرانی، پوستر و...
  1. 1- بررسي رابطه فرهنگ سازماني و كارآفريني (مطالعه موردي: دانشگاه لرستان)همايش ملي دانشگاه كار آفرين (صنعت دانش محور) مازندران 1392

  2. 2- طراحی الگوی اخلاق کار اسلامی اجلاس سراسری نماز تابستان 1392

  3. 3- بررسی رابطه بین جو سازمانی و سلامت روانی کارکنان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان. سومین کنفرانس بین المللی روانشناسی و علوم اجتماعی. 1394

  4. 4- برسسی و اولویت بندی روشهای تبلیغاتی موثر برای جذب گردشگر جاذبه های لرستان. کنفرانس بین المللیفرصت های سرمایه گذاری در لرستان. تابستان 1394

  5. 5- بررسی تاثیر هوش عاطفی بر فداکاری شغلی. اولین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت. 1393

  6. 6- طراحی مدلی برای شناسایی عوامل موثر بر بازاریابی بشارت. همایش بین المللی مدیریت 1393

کتب منتشر شده
  1. 1. واژگان تخصصی مدیریت (به انگلیسی). نشر کتاب دانشگاهی. 1385

  2. 2. بازاریابی استراتژیک بین الملل (ترجمه). در مرحله ویرایش.

افتخارات کسب شده
  1. 1. کسب عنوان پژوهشگر برتر دانشگاه لرستان 1394

پروژه ها و طرح های پژوهشی
  1. 1. تعیین سبک مدیریت مدیران ارشد استان. 1383

  2. 2. اسایی عوامل موثر بر انتخاب مواد شوینده لرستان. 1384

  3. 3. اولویت امیزه بازاریابی موثر بر مصرف کالاهای خارجی. 1380

  4. 4. طراحی الگوی برندینگ صنعت ورزش ایران. 1392

سوابق تدریس دانشگاهی و غیر دانشگاهی
  1. تدریس دروس بازاریابی و بازاریابی بین الملل

  2. تدریس دروس زبان تخصصی مدیریت و اقتصاد و حسابداری

  3. تدریس دروس تحقیقات بازاریابی، سمینار در مسائل بازاریابی دوره کارشناسی ارشد

  4. تدریس درس آمار کاربردی در دوره دکتری مدیریت

  5. تدریس درس آمار کاربردی در دوره های کارشناسی و کارشناسی ارشد مدیریت، اقتصاد و حسابداری

  6. سوابق اجرایی
    1. معاونت آموزشی دانشکده ادبیات و علوم انسانی

    2. مدیر کل دانشجویی دانشگاه

    3. مدیر گروه مدیریت بازرگانی

    4. معاونت آموزشی دانشکده اقتصاد و مدیریت

    جزوات دانشگاهی
    علاقه مندی ها
    1. مدیریت برند و برندینگ

    2. مدیریت بازاریابی

    3. بازاریابی ورزشی

    اطلاعات تکمیلی