قدم پور، عزت اله؛ رادمهر، پروانه؛ یوسفوند، لیلا. (1396). اثربخشی درمان شناختی مبتنی بر ذهن آگاهی بر اجتناب شناختی- رفتاری و نشخوار ذهنی در مبتلایان به اختلال همبودی اضطراب اجتماعی و افسردگی. افق دانش ، 23(2)، 148-141.
قدم پور، عزت اله؛ زندکریمی، مریم؛ صحرائی بیرانوند، مهدی؛ قارلقی، سجاد. (1396).بررسی رابطه ی میان رهبری اخلاقی و سکوت سازمانی با نقش میانجی سرمایه روانشناختی در میان مدیران مدارس. فصلنامه علمی- پژوهشی خانواده و پژوهش، 14(2)، 124-105.
فرهادی، علی؛ ساکی، کوروش؛ قدم پور، عزت اله؛ خلیلی گشنیگانی، زهرا؛ چهری، پرستو. (1395).پیش¬بینی ابعاد درگیری تحصیلی بر اساس مولفه های سرمایه روان شناختی دانشجویان. دوماهنامه علمی پژوهشی راهبردهای آموزش در علوم پزشکی ، 9(2)، 133-127.
قدم پور، عزت اله؛ رادمهر، پروانه؛ یوسفوند، لیلا. (1395). تاثیر درمان شناختی مبتنی بر پذیرش و تعهد بر کفایت اجتماعی و امید به زندگی بیماران مبتلا به مولتیپل اسکلروزیس. ارمغان دانش، 21(11)، 1114-1100
قدم پور، عزت اله؛ میردریکوند، فضل اله؛ بیرانوند، کبری. (1396). اثربخشی آموزش معنادرمانی بر درگیری تحصیلی دانش آموزان. فصلنامه تازه های علوم شناختی، 19(2)، 61-52.
روشن نیا، سمیه؛ رضایی، فاطمه؛ قدم پور، عزت اله. (1396). مروری بر نقش عوامل روانشناختی در صرع. فصلنامه علوم اعصاب شفای خاتم، 5(2)، 123-110.
قدم پور، عزت اله؛ بیرانوند، زینب؛ یوسفوند، مهدی. (1396). مقایسه اثربخشی آموزش به روش ایده جویی (اسکمپر)، بارش مغزی و سنتی در تغییر سطح خودپنداره خلاق و باز بودن نسبت تجربه ها. فصلنامه علمی – پژوهشی ابتکار و خلاقیت در علوم انسانی، 7(1)، 154-125.
قدم پور، عزت اله؛ رضایی، مهدی؛ موذنی، ترانه؛ گراوند، هوشنگ. (1396). مقایسه اثربخشی توانبخشی رایانه یار و آموزش والدین بر اساس رویکرد آدلری در بهبود بازداری پاسخ و توانایی برنامه ریزی کودکان مبتلا به اختلال سلوک. مطالعات روانشناختی، 13، 2.
قدم پور، عزت اله؛ رادمهر، پروانه و یوسف وند، لیلا. (1395). تأثیر آموزش گروهی مبتنی بر نظریه امید اسنایدر بر میزان اشتیاق و سرسختی تحصیلی دانش آموزان دختر متوسطه اول. پژوهش های تربیتی، 33،
قدم پور، عزت اله؛ ویسکرمی، حسنعلی؛ خلیلی گشنیگانی، زهرا. (1394). بررسی تاثیر آموزش راهبردهای یادگیری خودتنظیمی بر هیجان یادگیری دانش آموزان. فصلنامه روان شناسی تربیتی
قدم پور، عزت اله؛ جعفری، حسن. (1394). بررسی میزان اهمال کاری تحصیلی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی و باورهای انگیزشی مرتبط با آن. پژوهش در نظام های آموزشی
قدم پور، عزت اله. (1395). اثربخشی فراشناخت درمانی بر اضطراب امتحان در دانش آموزان دختر دوره متوسطه شهر خرم آباد. فصلنامه روان شناسی تربیتی
روشن نیا، سمیه؛ رضایی، فاطمه؛ قدم پور، عزت اله. (1395). اثربخشی درمان مبتنی بر تعهد و پذیرش بر تشنج و خودمدیریتی بیماران صرع مقاوم به درمان. دو فصلنامه روانشناسی بالینی و شخصیت
قدم پور، عزت اله؛ حسنوندی، صبا؛ قاضی، شیرین. (1395). تاثیر برنامه درمانی مثبت نگر بر بهزیستی روانشناختی زنان دارای کودکان مبتلا به بیش فعالی-نقص توجه. یافته
قدم پور، عزت اله؛ صادقی، مسعود؛ نقی بیرانوند، فاطمه. (1395). تاثیر آموزش راهبردهای یادگیری خودتنظیمی بر تاخیر در رضامندی و خوش بینی تحصیلی دانش آموزان. فصلنامه روان شناسی تربیتی
قدم پور، عزت اله؛ یوسفوند، لیلا؛ رادمهر، پروانه. (1395). مقایسه اثربخشی آموزش راهبردهای شناختی و فراشناختی بر امید تحصیلی در دانش آموزان دختر و پسر. دوفصلنامه راهبردهای شناختی در یادگیری
علوی، زینب؛ قدم پور، عزت اله؛ غضنفری، فیروزه. (1396). تاثیر آموزش خوش بینی به روش قصه گویی بر اختلالات رفتاری دانش آموزان پسر پایه پنجم. دوفصلنامه روانشناسی بالینی و شخصیت
قدم پور، عزت اله؛ ویسکرمی، حسنعلی؛ وجدان پرست، حسین. (1395). الگوی ساختاری تاثیر عزت نفس، انگیزش و نظم جویی شناختی هیجانی بر تعلل ورزی تحصیلی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان تبریز. فصلنامه پژوهش های نوین روانشناختی
قدم¬پور، عزت¬اله؛ ویسکرمی، حسنعلی و گراوند، هوشنگ. (1395). ارائه مدل علی ادراک از جو آموزشی خلاق و مهارت های حل مسئله با انگیزش تحصیلی: نقش واسطه ای خودکارآمدی تحصیلی. فصلنامه روانشناسی تربیتی
قدم¬پور، عزت¬اله؛ یوسف¬وند، لیلا و رادمهر، پروانه. (1396). مقایسه و رابطه بین معنای زندگی و حرمت خود با کیفیت زندگی سالمندان ساکن منزل و مقیم سرای سالمندان. مجله علمی دانشکده پرستاری و مامایی همدان
قدم پور، عزت اله؛ غضنفری، فیروزه؛ علوی، زینب. (1396). تاثیر آموزش خوش بینی به روش قصه گویی بر تنیدگی تحصیلی و سلامت روانی دانش آموزان پسر پایه پنجم دوره ابتدایی شهر خرم آباد. اندیشه های نوین تربیتی
قدم پور، عزت اله؛ رادمهر، پروانه؛ یوسفوند، لیلا. (1396). تاثیر درمان شناختی مبتنی بر حضور ذهن در کاهش میزان اضطراب مرگ زنان مبتلا به بیماری عروق کرونر. مجله دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد
قدم پور، عزت اله؛ منصوری، لیلا. (1396). مقایسه نگرش مذهبی، خودکارآمدی و سازگاری تحصیلی دانشجویان دختر و پسر و سهم هر یک از این متغیرها در پیش بینی پیشرفت تحصیلی آنان. فصلنامه روان شناسی تربیتی
قدم پور، عزت اله؛ بیرانوند، کبری. (1396). اثربخشی آموزش معنادرمانی بر شادکامی و سرزندگی تحصیلی دانش آموزان. فصلنامه تازه های علوم شناختی
قدم پور، عزت اله؛ یوسفوند، مهدی؛ فرخ زادیان، علی اصغر. (1396). بررسی اثربخشی درمان DBT (رفتار درمانی دیالکتیک) در تغییر سطح باورهای فراشناختی منفی و مثبت و نگرانی از تصویر بدنی (BICI) دانش آموزان دختر افسرده. فصلنامه پژوهش های نوین روانشناختی
قدم پور، عزت اله؛ رادمهر، پروانه؛ یوسفوند، لیلا. (1396). کارایی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد گروهی بر اضطراب سلامت زنان مبتلا به صرع با پیگیری سه ماهه. فصلنامه علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پزشکی تهران، 27(4)، 276- 269.
قدم پور، عزت اله؛ امیریان، لیلا؛ خلیلی گشنیگانی، زهرا؛ نقی بیرانوند، فاطمه. (1396). بررسی ویژگی های روان سنجی پرسشنامه خوش بینی تحصیلی دانش آموزان. فصلنامه اندازه گیری تربیتی
قدم پور، عزت اله؛ محمدی، یوسف؛ یوسفوند، مهدی؛ فرخ زادیان، علی اصغر. (1396). نقش باورهای فراشناختی، خوش بینی تحصیلی و تنظیم شناختی هیجان در پیش بینی تاب آوری تحصیلی. فصلنامه روان شناسی تربیتی
قدم پور، عزت اله و زندکریمی، مریم.(1396). بررسی رابطه بین ارتباط سازمانی و تسهیم دانش با نقش میانجی اعتماد سازمانی در میان دبیران مدارس. مطالعات کتابداری و علم اطلاعات
قدم پور، عزت اله؛ منصوری، لیلا. (1396). اثربخشی درمان متمرکز بر شفقت بر افزایش میزان خوش بینی و شفقت به خود در دانش آموزان مبتلا به اختلال اضطراب فراگیر. مطالعات روانشناختی
عباسی، محمد؛ قدم پور، عزت اله و امیریان، لیلا. (1396). تاثیر بهزیستی معنوی بر آشفتگی های روانشناختی بیماران دارای آسیب نخاعی. پوهش در دین و سلامت
بختیاری، لیلا؛ قدم پور، عزت اله؛ بختیاری، منصوره؛ سادین، علی اکبر. (1393). مقایسه میزان سواد اطلاعاتی و مهارت¬های اجتماعی دانش¬آموزان جهت اموزش از راه دور و اموزش سنتی. فناوری اطلاعات و ارتباطات در علوم تربیتی، 4(3)، 63-49.
قدم پور، عزت اله؛ کامکار، پیمان؛ جمشیدی کیا، سجاد؛ سبزیان، سعیده؛ محمدحسنی، نسرین؛ گراوند، هوشنگ. (1393). نقش سبک های تفکر و گرایش به تفکر انتقادی در آمادگی دانشجویان برای حضور در دوره های آموزشی الکترونیکی با میانجی گری راهبردهای یادگیری خودتنظیمی. فصلنامه پژوهش های کاربردی در روان شناسی تربیتی، 1(1)، 15-1.
عزت اله قدم پور، پیمان کامکار، هوشنگ گراوند، سجاد جمشیدی کیا. (1393). رابطه راهبردهای یادگیری خودتنظیمی و گرایش به تفکر انتقادی با میزان آمادگی دانشجویان برای حضور در دوره های آموزش الکترونیکی، فناوری اطلاعات و ارتباطات در علوم تربیتی، 5(1)، 1، 42-21.
عزت اله قدم پور، پیمان کامکار؛ سعیده سبزیان، عاطفه چهل پر، سمانه عبدلی، هوشنگ گراوند. (1394). بررسی رابطه بین انگیزش و خودکارآمدی تحصیلی با اهمالکاری تحصیلی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، 2(1)، 67-53.
محمدی، جواد؛ قدم پور، عزت اله؛ عزیزی، امیر. (1394). بررسی ارتباط آشفتگی اخلاقی با کنترل و تقاضای شغلی در پرستاران بیمارستان های شهر تبریز. نشریه آموزش و اخلاق پرستاری، 3(3)، 30-23.
قدم پور، عزت اله؛ امیری، زنگی آبادی، معصومه؛ اصلی آزاد، معصومه. (1394). اثر بخشی مداخله شناختی- رفتاری مبتنی بر تعلل بر عزت نفس، عملکرد و اهمال کاری تحصیلی دانش آموزان مقطع متوسطه. پژوهش توانبخشی در پرستاری، 3(1)، 44-33.
علی سیاه منصور، عزت اله قدم پور، مجتبی روشن پور. (1394). راههای کاهش آسیب اجتماعی خودکشی و خودزنی در زندانهای استان لرستان. فصلنامه علمی تخصصی دانش انتظامی لرستان، 3(4)، 48-35.
قدم پور، عزت اله؛ یوسفوند، لیلا؛ رادمهر، پروانه. (1395).تبیین بهزیستی روان شناختی کارکنان بر اساس سازه های رهبری معنوی و سلامت سازمانی. نوآوری های مدیریت آموزشی، 11(2)، 80-73.
قدم پور، عزت اله؛ یوسفوند، لیلا؛ رادمهر، پروانه. (1395).اثربخشی درمان شناختی مبتنی بر ذهن آگاهی بر بهبود حرمت خود در زنان مبتلا به بیماری عروق کرونر. پژوهش نامه روانشناسی مثبت، 2(3)، 78-67.
قدم پور، عزت اله؛ سرمد، زهره. (1381). نقش باورهای انگیزشی در رفتار کمک طلبی و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان سال سوم راهنمایی. مجله روانشناسی، 7(26)،126-111.
فیروزه غضنفری، عزت اله قدم پور .(1387). بررسی رابطه راهبردهای مقابله ای و سلامت روانی در ساکنین شهر خرم آباد.فصلنامه اصول بهداشت
روانی، 37، 54-47.
Shahbazirad, A., Ghadampour, E., Ghazanfari, F., & Momeni, K. (2017).Development of cognitive, metacognitive and behavioral model of social anxiety disorder (SAD). Iranian Journal of Psychiatry and Behavioral Sciences, (Accepted paper).
Ghadampour, E., Vieskarami, H., & Garavand H. (2016). Investigating the Relationship of Creative Educational Atmosphere and Academic Self-efficacy with Problem Solving Skills of Higher Education Students. The Social Sciences.11, 3, 6581-6586.
Ghadampour, E., Alaei Khoraem, R., & Alaei Khoraem, S. (2014). International Journal of Psychology and Behavioral Research. 1, 3, 683-688.
Vieskarami, H., Ghadampour, E., & Mottaghinia, M. (2017).The relationship of school climate and collective self-efficacy with personal self-efficiency of primary school teachers. International Journal of Economic Perspectives, (Accepted Paper).
قدم پور، عزت اله؛ عاقلی، علی. (1388). بررسی اثربخشی برنامه آموزش آیین نامه راهنمایی ورانندگی كسب مهارت های نظری رانندگی در آموزشگاه های تعلیم رانندگی تهران بزرگ در سال 1385. مجله راهور، شماره 8.
Shahbazirad, A., Ghadampour, E., Ghazanfari, F., & Momeni, Kh. (2016). Model of schol anxiety disorder: a structural equation modeling of cognitive, meta- cognitive, behavioral aspects. Psychologia; 59: 202- 214.
Shiva, Nazari; Ezatollah Ghadampour. (2015). Identifying the relation between psychological capital and Efficiency of the secondary school teacher in khorramabad city. MULTITEMAS, 26, 4, 176- 183.
Nazanin Zadehmoradian Alani; Ezatollah Ghadampour. (2015). Examining the relation between teachers general health and Self- Efficacy. MULTITEMAS, 26, 3, 90-96.
Ghadampour, E., Vieskarami, H., & Vejdanparast, H. (2016).The structural model of the metacognitive beliefs and effect of self-esteem on academic procrastination among Farhangian University students. International Journal of Educational and Psychological Researches, (Accepted Paper).
Vieskarami, H., Ghadampour, E., & Mottaghinia, M. (2016).Teachers Sense of Efficacy Scale (TSES): Examining the reliability and validity in the Iranian teachers. International Journal of Educational and Psychological Researches, (Accepted Paper).
قدم¬پور، عزت¬اله؛ خلیلی¬گشنیگانی، زهرا و رضائیان، مهدی. (1396). تاثیر آموزش بسته فراشناختی(تفکر انتقادی، حل مسئله و فراشناخت) بر انگیزش و پیشرفت تحصیلی دانش¬آموزان پسر دوره دوم متوسطه. مجله آموزش و ارزشیابی، 11(42)، 90- 71.
حسنوندی، صبا؛ قاضی، شیرین و قدم¬پور، عزت¬اله. (1396). تاثیر برنامه درمانی مثبت¬نگر بر بهزیستی روان¬شناختی زنان دارای کودکان مبتلا به بیش¬فعالی- نقص¬توجه. فصلنامه دانشگاه علوم پزشکی لرستان، 19(2)، 40- 30.
قدم¬پور، عزت¬اله و مشرقی، شبنم. (1396). رابطه سلامت معنوی، بهزیستی ذهنی و کیفیت زندگی با اضطراب مرگ در سالمندان. مجله روان¬شناسی پیری، 3(2)، 106- 97.
قدم¬پور، عزت¬اله؛ شفیعی، معصومه و حیدری¬راد، حدیث. (1396). بررسی رابطه مزاحمت¬های سایبری با آسیب¬پذیری روانی و افکار خودکشی در دانشجویان دختر و پسر. پژوهش در سلامت روان¬شناختی، 11(3)، 40- 28.
وجدان¬پرست، حسین؛ قدم¬پور، عزت¬اله و ویسکرمی، حسنعلی. (1396). الگوی ساختاری تاثیر عزت¬نفس، انگیزش و نظم-جویی شناختی هیجان بر تعلل¬ورزی تحصیلی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان تبریز. پژوهش¬های نوین روان¬شناختی، 12(47)، 240- 224.
قاضی، شیرین؛ حسنوندی، صبا و قدم¬پور، عزت¬اله. (1396). پیش¬بینی اضطراب امتحان و خودناتوان¬سازی تحصیلی بر اساس الکسی¬تایمیا. مجله دانشگاه علوم پزشکی لرستان، 19(4)، 31- 22.
79) قدم¬پور، عزت¬اله؛ یوسف¬وند، لیلا و رادمهر، پروانه. (1396). اثربخشی برنامه آموزشی غنی¬سازی روابط بر ادراک رفتارهای از خودگذشتگی خود و شوهر و تاب¬آوری ابهام در زنان دانشجو. مشاوره و روان¬درمانی خانواده، 7و 2(24)، 142- 123.
80) کاظمی، رضا؛ قدم¬پور، عزت¬اله؛ رستمی، رضا؛ خمامی، ساناز و رضایی، مهدی. (1396). بررسی اثربخشی تحریک دوطرفه مکرر مغناطیسی فراجمجمه¬ای بر روی عملکرد شناختی بیماران مبتلا به افسردگی دوقطبی. فصلنامه روان¬شناسی شناختی، 5(3)، 50- 41.
شاکرمی، مریم؛ صادقی، مسعود و قدم¬پور، عزت¬اله. (1396). تدوین مدل درگیری تحصیلی بر اساس عوامل جو روانی- اجتماعی کلاس درس و جو عاطفی خانواده با نقش میانجی تاب¬آوری تحصیلی. فصلنامه روش¬ها و مدل¬های روان-شناختی، 8(3)، 182- 159.
علائی، رقیه؛ علائی¬خرایم، سارا و قدم¬پور، عزت¬اله. (1396). نقش باورهای خودکارآمدی و انگیزه پیشرفت در پیش¬بینی اضطراب امتحان دانش¬آموزان مقطع ابتدایی مبتلا به ناتوانی یادگیری. دانش و پژوهش در روان¬شناسی کاربردی، 18(2)، 117- 109.
قدم¬پور، عزت¬اله؛ صادقی، مسعود؛ چهری، پرستو و خلیلی¬گشنیگانی، زهرا. (1396). تاثیر آموزش امید بر کاهش فرسودگی تحصیلی دانش¬آموزان دختر استثنایی(کم¬توان ذهنی) دوره متوسطه دوم شهرستان خرم¬آباد. فصلنامه کودکان استثنایی، 17(4)، 76- 65.
قدم¬پور، عزت¬اله؛ قاسمی پیربلوطی، محمد؛ حسنوند، باقر و خلیلی گشنیگانی، زهرا. (1396). ویژگی¬های روان¬سنجی مقیاس اشتیاق تحصیلی دانش¬آموزان. فصلنامه اندازه¬گیری تربیتی، 8(29)، 184- 167.
سبزیان، سعیده؛ قدم¬پور، عزت¬اله و میردریکوند، فضل¬اله. (1396). تدوین مدل علی تقلب تحصیلی بر اساس عوامل فردی و بافتی با نقش واسطه¬ای خودکارآمدی تحصیلی. پژوهش در یادگیری آموزشگاهی و مجازی، 5(3)، 66- 43.
رحیمی¬پور، طاهره؛ غضنفری، فیروزه و قدم¬پور، عزت¬اله. (1396). اثربخشی آموزش راهبردهای حافظه فعال بر بهبود عملکرد خواندن دانش¬آموزان نارساخوان. دانش و پژوهش در روان¬شناسی کاربردی، 18(2)، 61- 52.
عباسی، محمد؛ قدم¬پور، عزت¬اله و حجتی، محمد. (1396). نقش خودمراقبتی، تاب¬آوری و ناامیدی در افسردگی سالمندان مبتلا به بیماری¬های قلبی. مجله روان¬شناسی پیری، 3(3)، 184- 177.
علائی، رقیه؛ سپهوندی، محمدعلی و قدم¬پور، عزت¬اله. (1396). تدوین مدل محله آسیب¬پذیر بر اساس پیشایندهای خانواده، همسالان و نگرش به مصرف مواد. مجله توسعه محلی(روستایی- شهریی)، 9(1)، 78- 51.
علائی، رقیه؛ سپهوندی، محمدعلی و قدم¬پور، عزت¬اله. (1396). تبیین نقش تعیین¬کننده منبع کنترل: سنجش رابطه میان نحوه نظارت والدین و رفتار پرخطر مصرف مواد در بین دانشجویان دانشگاه¬های شهر تهران. مجله بررسی مسائل اجتماعی ایران، 9(1)، 249- 231.
گراوند، هوشنگ؛ قدم¬پور، عزت¬اله و ویسکرمی، حسنعلی. (1396). ارائه مدل علی ادراک از جو آموزشی خلاق و مهارت¬های حل مسئله با انگیزش تحصیلی: نقش واسطه¬ای تحصیلی. فصلنامه روان¬شناسی تربیتی، 13(46)، 121- 95.
قدم¬پور، عزت¬اله؛ اداوی، حمیده و روشن¬نیا، سمیه. (1396). تاثیر آموزش روان¬شناسی مثبت¬نگر بر عشق به یادگیری و تاب¬آوری تحصیلی دانش¬آموزان. پژوهش¬های کاربردی روان¬شناختی، 8(4)، 67- 51.
قدم¬پور، عزت¬اله؛ منصوری، لیلا و بکدلی¬نصرآباد، حدیث. (1396). نقش ابعاد حمایت اجتماعی در پیش¬بینی اشتیاق شغلی معلمان زن مدارس استثنایی دوره ابتدایی شهر اهواز. فصلنامه زن و فرهنگ، 9(33)، 75- 63.
قدم¬پور، عزت¬اله؛ یوسف¬وند، مهدی؛ فرخ¬زادیان، مهدی؛ حسنوند، بنفشه و یوسف¬وند، مسلم. (1396). اثربخشی کیفیت زندگی درمانی در تغییر سطح تاب¬آوری تحصیلی و خودتمایزیافتگی دانش¬آموزان دختر افسرده. مجله روان¬شناسی و روان¬پزشکی شناخت. 4(3)، 90- 77.
ویسکرمی، حسنعلی؛ قدم¬پور، عزت¬اله و متقی¬نیا، محمدرضا. (1396). ارزیابی روایی و پایایی مقیاس اطمینان کارکنان (OTS)در مدارس ابتدایی. فصلنامه پژوهش¬های کاربردی روانشناختی، 8(1)، 48- 31.
قدم¬پور، عزت¬اله؛ یوسف¬وند، مهدی و فرخزادیان، علی¬اصغر. (1397). بررسی اثربخشی درمان DBT (رفتار درمانی دیالکتیک) در تغییر سطح باورهای فراشناختی منفی و مثبت و نگرانی از تصویر بدنی (BICI) دانش¬آموزان دختر افسرده. فصلنامه پژوهش¬های نوین روان¬شناختی، 13(49)، 40- 21.
قدم¬پور، عزت¬اله؛ حسینی¬رمقانی، نسرین¬السادات؛ مرادی، سمیه؛ مرادیانی، سیده خدیجه و عالی¬پور، کبری. (1397). اثربخشی طرحواره درمانی بر نشخوار فکری پس¬رویدادی و اجتناب شناختی در دانش¬آموزان با نشانگان بالینی اضطراب اجتماعی. افق دانش، 24(2)، 118- 111.
ویسکرمی، حسنعلی؛ قدم¬پور، عزت¬اله و متقی¬نیا، محمدرضا. (1397). الگوی ساختاری تاثیر اعتماد سازمانی بر خودکارآمدی شخصی با مینجیگری خودکارآمدی جمعی معلمان. مدیریت فرهنگ سازمانی، 16(1)، 282- 259.
قدم¬پور، عزت¬اله؛ یوسف¬وند، مهدی و رجبی، هومن. (1397). نقش خوش¬بینی تحصیلی، باورهای فراشناختی، تنظیم شناختی هیجان در پیش¬بینی خودناتوان¬سازی تحصیلی. مطالعات روان¬شناسی تربیتی، 15(30)، 30- 1.
قدم¬پور، عزت¬اله؛ امیریان، لیلا و خدایی، سجاد. (1397). اثربخشی آموزش تفکر انتقادی بر نگرش به خلاقیت و نشاط ذهنی دانشجویان علوم پزشکی. فصلنامه ابتکار و خلاقیت در علوم انسانی، 7(4)، 240- 219.
قدم¬پور، عزت¬اله؛ خلیلی گشنیگانی، زهرا و عالی¬پور، کبری. (1397). بررسی رابطه بین توانمندسازی روانشناختی و فضیلت سازمانی با نقش میانجی شیفتگی مرتبط با کار در کارکنان دانشگاه علوم پزشکی لرستان. دوماهنامه سلامت کار ایران، 15(2)، 141- 129.
قدم¬پور، عزت¬اله؛ میردریکوند، فضل¬اله و بیرانوند، کبری. (1397). اثربخشی آموزش معنادرمانی بر بی¬حوصلگی و شکفتگی دانش¬آموزان دختر پایه دوم دبیرستان. پژوهشنامه روانشناسی مثبت، 4(2)، 12- 1.
قدم¬پور، عزت¬اله؛ مرادی¬زاده، سیروس و شاه¬کرمی، محمد. (1397). اثربخشی آموزش ذهن¬آگاهی بر افزایش شادکامی و بهبود کیفیت زندگی سالمندان. فصلنامه روانشناسی پیری، 4(1)، 38- 27.
قدم پور، عزت اله؛ حیدریانی، لیلا؛ برزگربفرویی، مهدی و دهقان منشادی، منصور. (1397). بررسی نقش امید تحصیلی و حمایت عاطفی ادراک شده در پیش بینی بهزیستی تحصیلی. مجله پژوهش در آموزش علوم پزشکی، 10(3)، 57- 47.
قدم پور، عزت اله؛ منصوری، لیلا؛ خلیلی گشنیگانی، زهرا و امرایی، فروزان. (1397). تاثیر آموزش خوددلگرم سازی شوناکر بر احساس تنهایی و بهزیستی روانشناختی. فصلنامه فرهنگ مشاوره و روان درمانی، 9(35)، 170- 147.
قدم پور، عزت اله؛ حسینی رمقانی، نسرین السادات و مرادیانی گیزه رود، خدیجه. (1397). اثربخش طرحواره درمانی هیجانی بر حساسيت
اضطرابی و راهبردهای تنظيم هيجان دانش آموزان
مضطرب اجتماعي. ارمغان دانش، 23(5)، 607- 591.
قدم پور، عزت اله؛ روشن نیا، سمیه و رضایی فر، نسرین. (1397). اثربخشی معنویت درمانی گروهی بر کیفیت خواب و استحکام روانی سالمندان شهر خرم آباد. نشریه سالمندشناسی، 3(2)، 39- 31.
قدم پور، عزت اله؛ یوسف وند، مهدی؛ کریمیان، مجتبی؛ پیرعین الدین، سعید و باغخانی، نرگس. (1397). تأثیر آموزش به روش الگوی پیش سازماندهنده بر نیازهای خود تعیین گری و معنای تحصیل در
یادگیری زبان انگلیسی (مورد مطالعه: دانشآموزان اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی
لرستان در دوره متوسطه دوم). نشریه راهبردهای آموزش در علوم پزشکی، 11(5)، 121- 114.
سلیمی، حسین؛ قدم پور، عزت اله و رضایی، فاطمه. (1397). دوین مدل ساختاري پیشبینی قربانی شدن قلدري از طریق عوامل محیطی و مهارتهاي ارتباطی با
واسطه گري آشفتگی روانشناختی . دوفصلنامه علمی- پژوهشی شناخت اجتماعی، 7(2)، 94- 71.
رحیمی پور، طاهره؛ غضنفری، فیروزه و قدم پور، عزت اله. (1397). اثربخشی آموزش راهبردهای حافظه فعال بر انگیزش پیشرفت و عملکرد خواندن دانش آموزان نارسا خوان مقطع ابتدایی. دانش و پژوهش در روانشناسی کاربردی، 19(4)، 136- 124.
قدم پور، عزت اله؛ حیدریانی، لیلا و رادمهر، فرناز. (1397). بررسی رابطۀ معنای زندگی و عزتنفس با کیفیت زندگی سالمندان ساکن منزل و مقیم سرای سالمندان. مجله دانشکده پرستاری و مامایی همدان، 26(5)، 322- 317.
قدم پور، عزت اله؛ رادمهرف فرناز و حیدریانی، لیلا. (1397).
مقایسه میزان کفایت اجتماعی، خودکارآمدی و بهزیستی روانی در دانشآموزان نابینا، ناشنوا و عادی. پژوهشنامه مددکاری اجتماعی، 3(9)، 260- 219.
جعفری، حسن؛ محمدپور، سمانه؛ قدم¬پور، عزت¬اله و قبادیان، مسلم. (1397). ویژگی¬های روان¬سنجی پرسشنامه بدرفتاری روان¬شناختی. فصلنامه اندازه¬گیری تربیتی، 8(32)، 141- 127.
قدم¬پور، عزت¬اله و زندکریمی، مریم. (1397). بررسی رابطه بین ارتباط سازمانی و تسهیم دانش با نقش میانجی اعتماد سازمانی در میان دبیران مدارس. فصلنامه مطالعات کتابداری و علم اطلاعات، 25(25)، 128- 103.
قدم¬پور، عزت¬اله؛ حیدریانی، لیلا و برزگربفرویی، مهدی. (1398). اثربخشی درمان مبتنی بر بهبود کیفیت زندگی بر بهزیستی ذهنی، تاب¬آوری و رضایت زناشویی همسران جانبازان. مجله طب نظامی، 21(1)، 31- 22.
روشن¬نیا، سمیه؛ رضایی، فاطمه و قدم¬پور، عزت¬اله. (1397). اثربخشی درمان مبتنی بر تعهد و پذیرش بر تشنج و خودمدیریتی بیماران صرع مقاوم به درمان. دوفصلنامه روان¬شناسی بالینی و شخصیت، 16(2)، 39- 29.
قدم¬پور، عزت¬اله؛ کلانتر، جهانگیر و یوسف¬وند، لیلا. (1397). تاثیر آموزش هوش اخلاقی به شیوه¬ی قصه¬گویی بر بخشودگی بین¬فردی دانش¬آموزان پایه ششم ابتدایی، 12(41)، 89- 73.
بیرانوند، زینب؛ قدم¬پور، عزت¬اله و سپهوندی، محمدعلی. (1397). اثربخشی نمایش عروسکی بر اختلالات رفتاری دانش-آموزان پسر کم توان ذهنی آموزش¬پذیر. فصلنامه کودکان استثنایی، 18(3)، 104- 91.
قدم پور، عزت اله؛ صادقی، مسعود؛ نقی بیرانوند، فاطمه. (1395). تاثیر آموزش راهبردهای یادگیری خودتنظیمی بر تاخیر در رضامندی و خوش بینی تحصیلی دانش آموزان. فصلنامه روان شناسی تربیتی، 14(49)، 137- 119.
جعفری، حسن؛ محمدپور، سمانه؛ قدم¬پور، عزت¬اله و قبادیان، مسلم. (1397). ویژگی¬های روان¬سنجی پرسشنامه بدرفتاری روان¬شناختی. فصلنامه اندازه¬گیری تربیتی، 8(32)، 141- 127.
یوسف¬وند، مهدی؛ قدم¬پور، عزت¬اله؛ صادقی، مسعود و غلامرضایی، سیمین. (1397). نقش پایستگی آموزشی، مکان کنترل، هیجانات تحصیلی در پیش¬بینی تحصیلی. فصلنامه تدریس پژوهی، 6(4)، 144- 127.
قدم¬پور، عزت¬اله؛ رادمهر، فرناز و یوسف¬وند، لیلا. (1397). تاثیر آموزش برنامه جرات¬ورزی بر میزان بهزیستی تحصیلی دانش¬آموزان دختر متوسطه اول. اندیشه¬های نوین تربیتی، 14(3)، 180- 164.
قدم¬پور، عزت¬اله؛ روشن¬نیا، سمیه و رضایی¬فر، نسرین. (1397). اثربخشی معنویت¬درمانی بر باورهای فراشناختی و نگرش-های ناکارآمد سالمندان شهر خرم¬آباد در سال 1396. نشریه سالمندشناسی، 3(3)، 8- 1.
قدم¬پور، عزت¬اله؛ روشن¬نیا، سمیه و رضایی¬فر، نسرین. (1397). اثربخشی معنویت¬درمانی بر کیفیت خواب و استحکام روانی سالمندان شهر خرم¬آباد. نشریه سالمندشناسی، 3(2)، 39- 31.
زنگی¬آبادی، معصومه؛ صادقی، مسعود و قدم¬پور، عزت¬اله. (1398). اثربخشی آموزش راهبردهای خودتنظیمی بر خودکارآمدی تحصیلی و سازگاری تحصیلی دانش¬آموزان ناسازگار. فصلنامه پژوهش در نظام¬های آموزشی، 13(44)، 85- 69.
قدم¬پور، عزت¬اله؛ حیدریانی، لیلا و رادمهر، فرناز. (1398). اثربخشی درمان گروهی مبتنی بر پذیرش و تعهد بر انعطاف-پذیری شناختی و رضایت¬مندی از زندگی زنان مبتلا به بیماری مولتیپل اسکلروزیس. فصلنامه روان¬شناسی سلامت، 8(1)، 167- 153.
قدم¬پور، عزت¬اله؛ یوسف¬وند، مهدی؛ کریمیان، مجتبی؛ پیرعین¬الدین، سعید و باغخانی، نرگس. (1397). تاثیر آموزش به روش الگوی پیش¬سازمان¬دهنده بر نیازهای خودتعیین¬گری و معنای تحصیل در یادگیری زبان انگلیسی(مورد مطالعه: دانش-آموزان اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی لرستان در دوره متوسطه دوم). نشریه راهبردهای آموزش در علوم پزشکی، 11(5)، 120- 114.
یوسف¬وند، مهدی؛ قدم¬پور، عزت¬اله؛ یاوری، هانیه و آج، آرمان. (1398). مدل¬یابی علی تاب¬آوری آموزشی در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی لرستان. نشریه راهبردهای آموزش در علوم پزشکی، 12(1)، 37- 31.
سبزیان، سعیده؛ قدم¬پور، عزت¬اله و میردریکوند، فضل¬الله. (1397). ارائه مدل علی ادراک از جو عاطفی و انعطاف¬پذیری خانواده با تقلب تحصیلی: نقش میانجی¬گری خودکارآمدی تحصیلی. فصلنامه مددکاری اجتماعی، 7(3)، 43- 32.
قدم¬پور، عزت¬اله؛ حاتمیان، پیمان و بیات، شکوفه. (1398). مقایسه حمایت اجتماعی ادراک شده و دشواری تنظیم شناختی هیجان در سالمندان سیگاری و غیرسیگاری. نشریه پژوهش پرستاری ایران، 14(1)، 41- 37.
کاظمی، رضا؛ قدم¬پور، عزت¬اله؛ رستمی، رضا؛ خمامی، ساناز و رضایی، مهدی. (1396). بررسی اثربخشی تحریک دوطرفه مکرر مغناطیسی فراجمجمه¬ای بر روی عملکرد شناختی بیماران مبتلا به افسردگی دوقطبی. فصلنامه روان¬شناسی شناختی، 5(3)، 50- 41
علوی، زینب؛ قدم پور، عزت اله؛ غضنفری، فیروزه. (1396). تاثیر آموزش خوش بینی به روش قصه گویی بر اختلالات رفتاری دانش آموزان پسر پایه پنجم. دوفصلنامه روانشناسی بالینی و شخصیت، 15(2)، 96- 85.
قدم¬پور، عزت¬اله؛ حسینی¬رمقانی، نسرین¬السادات؛ مرادی، سمیه؛ مرادیانی، سیده خدیجه و عالی¬پور، کبری. (1397). اثربخشی طرحواره درمانی بر نشخوار فکری پس¬رویدادی و اجتناب شناختی در دانش¬آموزان با نشانگان بالینی اضطراب اجتماعی. افق دانش، 24(2)، 118- 111.
یوسف¬وند، مهدی؛ قدم¬پور، عزت¬اله؛ میردریکوند، فضل¬اله؛ حسینی، حسین و فرخ¬زادیان، علی اصغر. (1397). اثربخشی درمان DBT(رفتار درمانی دیالکتیک) بر نیازهای خودتعیین¬گری(SDN) و معنای تحصیل(MOE) دانش-آموزان دختر مبتلا به افسردگی. روان¬شناسی بالینی شخصیت و رفتار.
Shahbazirad, A; Ghadampour, E; Ghazanfari, F & Momene, K. M. (2016). model of social anxiety disorder: a structural equation modeling of cognitive , meta- cognitive ,behavioral aspects
علائی، رقیه؛ سپهوندی، محمدعلی و قدم¬پور، عزت¬اله. (1396). تبیین نقش تعیین¬کننده منبع کنترل: سنجش رابطه میان نحوه نظارت والدین و رفتار پرخطر مصرف مواد در بین دانشجویان دانشگاه¬های شهر تهران. مجله بررسی مسائل اجتماعی ایران، 9(1)، 249- 231.
رحیمی¬پور، طاهره؛ غضنفری، فیروزه و قدم¬پور، عزت¬اله. (1396). اثربخشی آموزش راهبردهای حافظه فعال بر بهبود عملکرد خواندن دانش¬آموزان نارساخوان. دانش و پژوهش در روان¬شناسی کاربردی، 18(2)، 61- 52.
عباسی، محمد؛ قدم¬پور، عزت¬اله و حجتی، محمد. (1396). نقش خودمراقبتی، تاب¬آوری و ناامیدی در افسردگی سالمندان مبتلا به بیماری¬های قلبی. مجله روان¬شناسی پیری، 3(3)، 184- 177.
سبزیان، سعیده؛ قدم¬پور، عزت¬اله و میردریکوند، فضل¬اله. (1396). تدوین مدل علی تقلب تحصیلی بر اساس عوامل فردی و بافتی با نقش واسطه¬ای خودکارآمدی تحصیلی. پژوهش در یادگیری آموزشگاهی و مجازی، 5(3)، 66- 43.
قدم¬پور، عزت¬اله؛ قاسمی پیربلوطی، محمد؛ حسنوند، باقر و خلیلی گشنیگانی، زهرا. (1396). ویژگی¬های روان-سنجی مقیاس اشتیاق تحصیلی دانش¬آموزان. فصلنامه اندازه¬گیری تربیتی، 8(29)، 184- 167.
قدم¬پور، عزت¬اله؛ صادقی، مسعود؛ چهری، پرستو و خلیلی¬گشنیگانی، زهرا. (1396). تاثیر آموزش امید بر کاهش فرسودگی تحصیلی دانش¬آموزان دختر استثنایی(کم¬توان ذهنی) دوره متوسطه دوم شهرستان خرم¬آباد. فصلنامه کودکان استثنایی، 17(4)، 76- 65.
قدم پور، عزت اله؛ یوسف وند، لیلا و رادمهر، پروانه. (1396). مقایسه اثربخشی آموزش راهبردهای شناختی و فراشناختی بر امید تحصیلی در
دانش آموزان دختر و پسر
علائی خرایم، رقیه؛ علائی خرایم، سارا و قدم پور، عزت اله. (1396). نقش باورهای خودکارآمدی و انگیزة پیشرفت در
پیشبینی اضطراب امتحان دانش آموزانِ مقطع
ابتدایی مبتلا به ناتوانی یادگیری. دانش و پژوهش در روانشناسی کاربردی، 18(3)، 109- 117.
قدم¬پور، عزت¬اله؛ یوسف¬وند، لیلا و رادمهر، پروانه. (1396). اثربخشی برنامه آموزشی غنی¬سازی روابط بر ادراک رفتارهای از خودگذشتگی خود و شوهر و تاب¬آوری ابهام در زنان دانشجو. مشاوره و روان¬درمانی خانواده، 7و 2(24)، 142- 123.
علائی، رقیه؛ سپهوندی، محمدعلی و قدم¬پور، عزت¬اله. (1396). تدوین مدل محله آسیب¬پذیر بر اساس پیشایندهای خانواده، همسالان و نگرش به مصرف مواد. مجله توسعه محلی(روستایی- شهریی)، 9(1)، 78- 51.
قدم پور، عزت اله؛ میردریکوند، فضل اله؛ بیرانوند، کبری. (1396). اثربخشی آموزش معنادرمانی بر درگیری تحصیلی دانش آموزان. فصلنامه تازه های علوم شناختی، 19(2)، 61-52.
شاکرمی، مریم؛ صادقی، مسعود و قدم¬پور، عزت¬اله. (1396). تدوین مدل درگیری تحصیلی بر اساس عوامل جو روانی- اجتماعی کلاس درس و جو عاطفی خانواده با نقش میانجی تاب¬آوری تحصیلی. فصلنامه روش¬ها و مدل-های روان¬شناختی، 8(3)، 182- 159.
قاضی، شیرین؛ حسنوندی، صبا و قدم پور، عزت اله . (1396). پیش بینی اضطراب امتحان و خودناتوان سازی تحصیلی بر اساس الکسی تایمیا. فصلنامه دانشگاه علوم پزشکی لرستان، 19(4)، 31- 22.
روشن نیا، سمیه؛ رضایی، فاطمه؛ قدم پور، عزت اله. (1396). مروری بر عوامل روانشناختی در صرع. فصلنامه علوم اعصاب شفای خاتم، 5(2)، 123-110.
تأثیر آموزش گروهی مبتنی بر نظریه امید اسنایدر بر میزان اشتیاق و سرسختی تحصیلی
دانش آموزان دختر متوسطه اول
قدم پور، عزت اله؛ رضایی، فاطمه؛ حسینی رمقانی، نسرین السادات؛ مرادی، سمیه. (1396). مقایسه نقایص کنترل توجه در سه گروه از دانشجویان بهنجار، مبتلایان به اختلال اضطراب اجتماعی و اختلال همبود (اضطراب اجتماعی و افسردگی) دانشگاه لرستان. مجله دانشگاه علوم پزشکی شهر کرد، 19(1)، 92-81.
قدم پور، عزت اله؛ امیریان، لیلا؛ خلیلی گشنیگانی، زهرا و نقی بیرانوند، فاطمه. (1396). بررسی ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه خوشبینی تحصیلی
دانش آموزان. فصلنامه اندازه گیری تربیتی، 7(27)، 64- 45.
وجدان¬پرست، حسین؛ قدم¬پور، عزت¬اله و ویسکرمی، حسنعلی. (1396). الگوی ساختاری تاثیر عزت¬نفس، انگیزش و نظم¬جویی شناختی هیجان بر تعلل¬ورزی تحصیلی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان تبریز. پژوهش¬های نوین روان-شناختی، 12(47)، 240- 224.
قدم پور، عزت اله؛ غضنفری، فیروزه؛ علوی، زینب. (1396). تاثیر آموزش خوش بینی به روش قصه گویی بر تنیدگی تحصیلی و سلامت روانی دانش آموزان پسر پایه پنجم دوره ابتدایی شهر خرم آباد. اندیشه های نوین تربیتی، 13(2)، 124- 97.
قدم پور، عزت اله؛ عزیزی، امیر؛ محمدی، جواد. (1395).اثربخشی درمان فراشناختی ذهن آگاهی انفصالی بر افسردگی پس از زایمان. نشریه آموزش پرستاری، 5(5)، 22-17.
فرهادی، علی؛ ساکی، کوروش؛ قدم پور، عزت اله؛ خلیلی گشنیگانی، زهرا؛ چهری، پرستو. (1395).پیش¬بینی ابعاد درگیری تحصیلی بر اساس مولفه های سرمایه روان شناختی دانشجویان. دوماهنامه علمی پژوهشی راهبردهای آموزش در علوم پزشکی ، 9(2)، 133-127.
قدم¬پور، عزت¬اله؛ شفیعی، معصومه و حیدری¬راد، حدیث. (1396). بررسی رابطه مزاحمت¬های سایبری با آسیب-پذیری روانی و افکار خودکشی در دانشجویان دختر و پسر. پژوهش در سلامت روان¬شناختی، 11(3)، 40- 28.
تاثیر آموزش کاهش استرس مبتنی بر ذهن اگاهی بر مولفه های بهزیستی روان شناختی مادران کودکان مبتلا به اختلال نارسایی توجه/ بیش فعالی.
قدم پور، عزت اله؛ رحیمی پور، طاهره؛ زنگی آبادی، معصومه. (1395). تاثیر آموزش برنامه تربیت سازنده به مادران بر مهارت های خود کنترلی کودکان با اختلال نارسایی توجه/ بیش فعالی در دوره دبستان. دانش و پژوهش در روان شناسی کاربردی، 17(3)، 117-109.
قدم پور، عزت اله؛ بیرانوند، کبری. (1396). اثربخشی آموزش معنادرمانی بر شادکامی و سرزندگی تحصیلی دانش آموزان. فصلنامه تازه های علوم شناختی، 19(4)، 55- 43.
فرهادی، علی؛ قدم پور، عزت اله؛ خلیلی گشنیگانی، زهرا. (1395).پیش بینی سرزندگی تحصیلی بر اساس درگیری شناختی، انگیزشی و رفتاری دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی لرستان. دو ماهنامه علمی پژوهشی راهبردهای آموزش در علوم پزشکی، 9(4)، 265-260.
شهبازی راد، افسانه؛ قدم پور، عزت اله؛ غضنفری، فیروزه؛ مومنی، خدامراد. (1395).اثربخشی آموزش مبتنی بر مدل تدوینی شناختی- فراشناختی- رفتاری بر کاهش علائم اختلال اضطراب اجتماعی. فصلنامه مطالعات روانشناسی بالینی، 6(24)، 61-47.
ویسکرمی، حسنعلی؛ قدم پور، عزت اله؛ متقی نیا، محمد رضا. (1395).الگوی ساختاری رابطه جو مدرسه و خودکارآمدی جمعی با خودکارآمدی شخصی معلمان مدارس ابتدایی.مجله دست آوردهای روان شناختی(علوم تربیتی و روان شناسی) دانشگاه شهید چمران اهواز، 4، 23، 1، 114-95.
Shahbazirad, A., Ghadampour, E., Ghazanfari, F., & Momeni, K. (2016).The effectiveness of education based on the cognitive, metacognitive and behavioral model on reducing post-event processing in the patients with social anxiety disorder (SAD). Pakistan Journal Of Medical & Health Sciences, 10, 4, 1288-1291.
قدم پور، عزت اله؛ رضایی، مهدی و موذنی، ترانه. (1396). مقایسه اثربخشی توانبخشی رایانه یار و آموزش والدین بر اساس رویکرد آدلری در بهبود بازداری پاسخ و توانایی برنامه ریزی کودکان مبتلا به اختلال سلوک. مطالعات روانشناختی،13(2)، 112- 95.
قدم پور، عزت اله؛ بیرانوند، زینب؛ یوسفوند، مهدی. (1396). مقایسه اثربخشی آموزش به روش ایده جویی (اسکمپر)، بارش مغزی و سنتی در تغییر سطح خودپنداره خلاق و باز بودن نسبت تجربه ها. فصلنامه علمی – پژوهشی ابتکار و خلاقیت در علوم انسانی، 7(1)، 154-125.
قدم پور، عزت اله؛ یوسفوند، لیلا؛ رادمهر، پروانه. (1395).تاثیر آموزش برنامه جرات¬ورزی بر میزان تفکر انتقادی(خلاقیت، بالندگی، تعهد) در دانش¬آموزان دختر پایه دوم دوره متوسطه اول شهر خرم¬آباد. فصلنامه علمی – پژوهشی ابتکار و خلاقیت در علوم انسانی6(2)، 18-1.
صادقی، مسعود؛ قدم پور، عزت اله و اسماعیلی، افسانه. (1395). بررسی تأثیر آموزش الگوی خانواده سالم بر تابآوری
کودکان مادران دارای اختلال طیف اتیسم1. 15(6)، 99- 84.
قدم پور، عزت اله؛ فرهادی، علی؛ نقی بیرانوند، فاطمه. (1395). تعیین رابطه بین فرسودگی تحصیلی با اشتیاق و عملکرد تحصیلی در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی لرستان. پژوهش در آموزش علوم پزشکی گیلان، 8(2)، 68-60.
حسنوندی، صبا؛ قاضی، شیرین و قدم¬پور، عزت¬اله. (1396). تاثیر برنامه درمانی مثبت¬نگر بر بهزیستی روان¬شناختی زنان دارای کودکان مبتلا به بیش¬فعالی- نقص¬توجه. فصلنامه دانشگاه علوم پزشکی لرستان، 19(2)، 40- 30.
قدم¬پور، عزت¬اله و مشرقی، شبنم. (1396). رابطه سلامت معنوی، بهزیستی ذهنی و کیفیت زندگی با اضطراب مرگ در سالمندان. مجله روان¬شناسی پیری، 3(2)، 106- 97.
قدم پور، عزت اله؛ رحیمی پور، طاهره و سلیمی، حسین. (1394).بررسي اثربخشي رويكرد گروه درماني معنوي بر افزايش
ميزان تاب آوري دانش آموزان دختر دوره متوسطه شهر اصفهان. 8(4)،
veiskarami, H. A; Ghadampour, E & Motaghiniya, M.R. (2017). nteractions among School Climate,I Collective Self-Efficacy, and
Personal Self-Efficiency: Evidence from Education Institutions
Ghadampour, E., Vieskarami, H., & Vejdanparast, H. (2017).The effect of teaching motivation and self-esteem strategies on reducing academic procrastination among Farhangian University students in Tabriz. International Journal of Economic Perspectives, (Accepted Paper).
قدم پور، عزت اله؛ غلامرضایی، سیمین و رادمهر، پروانه. (1395).اثر بخشی شناخت درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی بر میزان سوگیری تعبیر و
نگرش ناکارآمد در مبتلایان به اختلال همبودی اضطراب اجتماعی و افسردگی. مجله علوم پزشکی شهرکرد، 18(2)، 34- 21.
Shahbazirad, A; Ghadampour, E; Ghazanfari, F & Momene, K. M. (2017). The Effectiveness of Cognitive, Meta-cognitive, and Behavioral
Model on Reducing Anxious Thoughts in Patients with Social
.Anxiety Disorder
Shahbazirad, A., Ghadampour, E., Ghazanfari, F., & Momeni, K. (2017).The effectiveness of education based on the cognitive, metacognitive and behavioral model on reducing meta-worries belief in patients with social anxiety disorder. Practice in Clinical Psychology, 5, 1, 55-61.
قدم¬پور، عزت¬اله؛ شهبازی راد، افسانه؛ محمدی، فرشته؛ و عباسی، منظر. (1394). اثر بخشی بازی بی رهنمود بر کاهش اختلالات رفتاری کودکان پیش دبستانی. فصلنامه روان¬شناسی تربیتی علامه طباطبایی،11(38)، 15-1.
قدم پور، عزت اله؛ رادمهر، پروانه؛ یوسفوند، لیلا. (1395). تاثیر درمان شناختی مبتنی بر پذیرش و تعهد بر کفایت اجتماعی و امید به زندگی بیماران مبتلا به مولتیپل اسکلروزیس. ارمغان دانش، 21(11)، 1114-1100.
قدم پور، عزت اله؛ زندکریمی، مریم؛ صحرائی بیرانوند، مهدی؛ قارلقی، سجاد. (1396). بررسی رابطه¬ی میان رهبری اخلاقی و سکوت سازمانی با نقش میانجی سرمایه روانشناختی در میان مدیران مدارس. فصلنامه علمی- پژوهشی خانواده و پژوهش، 14(2)، 124-105.
قدم پور، عزت اله؛ یوسفوند، لیلا؛ رادمهر، پروانه. (1395).اثربخشی درمان شناختی مبتنی بر ذهن آگاهی بر بهبود حرمت خود در زنان مبتلا به بیماری عروق کرونر. پژوهش نامه روانشناسی مثبت، 2(3)، 78-67.
قدم پور، عزت اله؛ غلامرضایی، سیمین؛ رادمهر، پروانه. (1394).اثربخشی شناخت درمانی مبتنی بر ذهنآگاهی بر کاهش اضطراب اجتماعی و افسردگیدر نوجوانان مبتلا به همبودی اضطراب اجتماعی و افسردگی با پیگیری 60 روزه، مجله پزشکی ارومیه، 26(12)، 1040-1028.
مهدی رضائی،عزت اله قدم پور، مظاهر رضایی،رضا کاظمی. (1395). اثربخشی طرحواره درمانی هیجانی (EST) بر اندیشناکی و شدت افسردگی بیماران مبتلا به افسردگی اساسی. مجله روان شناسی بالینی،7(4)، 58-45.
میردریکوند، فضل الله؛ قدم پور، عزت اله؛ کاوریزاده، میعاد. (1395). اثربخشی آموزش مهارت های زندگی بر سرمایه روان شناختی و سازگاری نوجوانان دختر بدسرپرست. فصلنامه مددکاری اجتماعی، 5(3)، 30-23.
قدم پور، عزت اله؛ غلامرضایی، سیمین و رادمهر، پروانه. (1395). تأثیر آموزش شناختی مبتنی بر ذهن آگاهی بر بهبود باورهای فراشناختی در مبتلایان به
اختلال همبودی اضطراب اجتماعی و افسردگی*. 4(6)، 58- 38.
قدم پور، عزت اله؛ ویسکرمی، حسنعلی و علائی خرایم، رقیه. (1394). رابطه باورهای انگیزشی (خودکارآمدی انگیزش تحصیلی اضطراب آزمون ) با عملکرد تحصیلی. 12(21)، 126- 105.
family and its role in high-risk behavior of substance use
Effectiveness of group forgiveness education on aggression reduction of female student of khorramabad high schools.
قدم پور، عزت اله؛ کوگانی، نیلوفر و جعفری، حسن. (1393). بررسي رابطه بين سبكهاي تفكر و خلاقيت مديران مدارس متوسطه. فصلنامه ابتکار و خلاقیت در علوم انسانی، 4(3).
قدم پور، عزت اله؛ میرزایی فر، داود و سبزیان، سعیده. (1393).بررسی رابطه بین درگیري تحصیلی و افت تحصیلی در
دانش آموزان پسر و دختر سال اول دبیرستانهاي شهر اصفهان
پیش( بینی افت تحصیلی بر اساس درگیري تحصیلی). فصلنامه روانشناسی تربیتی، 10(34)، 247- 233.
قدم پور، عزت اله؛ متقی¬نیا، محمدرضا؛ گراوند، هوشنگ. (1394). بررسی پایایی و روایی مقیاس باور کارآمدی جمعی معلم در مدارس ابتدایی شهر گناباد. فصلنامه نو¬آوری¬های آموزشی، 14(55)، 51-68.
قدم پور، عزت اله. (1394). بررسی رابطه بین عوامل سازمانی با سلامت روانی کارکنان سازمانهاي دولتی استان لرستان. فصلنامه علمی پژوهشی یافته، 17(3)، 105- 95.
Working Memory and Intelligence Contribution to Academic Achievement.
قدم پور، عزت اله؛ مهرداد، حسین و جعفری، حسنعلی. (1390). بررسي رابطه ي بين ويژگي هاي شخصيتي و هوش فرهنگي كاركنان سازمان ميراث
فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان لرستان. فصلنامه روانشناسی تربیتی، 2(1)، 101- 81.
رحیمی¬پور، طاهره؛ قدم¬پور، عزت¬اله؛ امیری، فاطمه و حیدری بزنجانی، مصطفی. (1395). اثربخشی آموزش صبر مبتنی بر آموزه¬های دینی بر تاب¬آوری. فصلنامه روان¬شناسی دین، 11(41)، 46- 31.
قدم¬پور، عزت¬اله؛ یوسف¬وند، مهدی و رجبی، هومن. (1397). نقش خوش¬بینی تحصیلی، باورهای فراشناختی، تنظیم شناختی هیجان در پیش¬بینی خودناتوان¬سازی تحصیلی. مطالعات روان¬شناسی تربیتی، 15(30)، 30- 1.
بررسی نقش بکارگیری اتوماسیون اداری در بهره وری کارکنان شهرداری خرم آباد در سال 1389.
مطالعه سبک های مدیریت تعارض معلمان در برخورد با دانش-آموزان پرخاشگر (محیط پژوهش: مدارس راهنمایی استان لرستان)
قدم پور، عزت اله؛ سبزیان، سعیده، اسدالهی، جواد؛ گراوند، هوشنگ.(1393). اثربخشی آموزش تکنیک های فراشناختی و میزان خلاقیت دانش آموزان دختر شهر اصفهان. فصلنامه علمی – پژوهشی ابتکار و خلاقیت در علوم انسانی، 4، 1.
قدم پور، عزت اله؛ گراوند، هوشنگ؛ سبزیان، سعیده. (1393). رابطه بین ادراک از محیط آموزشی- پژوهشی و خودکارآمدی پژوهشی با پیشرفت تحصیلی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم پزشکی مشهد. مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی، 14(11)، 942-933.
طاهری، ژاله؛ دلاور، علی؛ قدم پور، عزت اله و فرخی، نورعلی. (1389). عوامل موثر در الگوي مناسب باورهاي انگيزشي دانش آموزان دبيرستاني در شهر تهران. مجله اصول بهداشت روانی، 12(4)، 673- 662.
قدم پور، عزت اله؛ مرادیان، محمودرضا و شکری، فرحناز. (1393). طراحى، تدوين و هنجاريابى پرسش نامة روش تدريس انعكاسى براى نظام آموزشى ايران در دورة متوسطه. فصلنامه نوآوری های آموزشی، 50(13)، 64- 43.
قدم پور، عزت اله؛ کشتی آرای، نرگس؛ ناصریان حاجی آبادی، حمید؛ محمدزاده قصر، احمد و گراوند، هوشنگ. (1392). اولويت سبكهاي يادگيري و ارتباط آن با گرايش به تفكر انتقادي
دانشجويان دانشكده پرستاري و مامايي. راهبردهای آموزش در علوم پزشکی، 13(8)، 662- 652.
رضایی، اکبر؛ محمدزاده، علی؛ قدم پور، عزت اله و کردنوقابی، رسول. (1392). خوش بيني-بدبيني و سبكهاي پردازش اطلاعات به عنوان
پيش بين هاي افسردگي و رضايت از زندگي. مجله اصول بهداشت روانی، 15(3).
رضایی، اکبر؛ قدم پور، عزت اله و شریفی، حسن پاشا. (1387). الگویی برای ایجاد علاقه و انگیزه به مطالعـه و پـژوهش. بررسـی
اثربخشی آن در دانش آموزان دورۀ راهنمایی1. نوآوری های آموزشی، 7(25)، 184- 151.
ویسکرمی، حسنعلی؛ قدم پور، عزت اله و متقی نیا، محمدرضا. (1397). الگوی ساختاری تاثیر اعتماد سازمانی در خودکار آمدی شخصی با میانجی گری خودکار آمدی جمعی معلمان
قدم¬پور، عزت¬اله؛ امیریان، لیلا و خدایی، سجاد. (1397). اثربخشی آموزش تفکر انتقادی بر نگرش به خلاقیت و نشاط ذهنی دانشجویان علوم پزشکی. فصلنامه ابتکار و خلاقیت در علوم انسانی، 7(4)، 240- 219.