اطلاعیه

اطلاعیه شماره 6 / ویژه داوطلبان مصاحبه دکتری تخصصی سال 99 دانشگاه لرستان/ اعلام تاریخ مصاحبه مجازی کد رشته محل های مختلف

۱۳۹۹/۰۷/۰۱

 


 

مهم: اطلاعیه شماره 6 ویژه داوطلبان مصاحبه دکتری تخصصی سال 1399 دانشگاه لرستان
    

«اعلام تاریخ مصاحبه کد رشته محل های مختلف»:

به اطلاع داوطلبان گرامی مرحله مصاحبه مجازی آزمون دکتری تخصصی سال 99 دانشگاه لرستان می رساند تاریخ مصاحبه مجازی در کد رشته محل های مختلف در دانشگاه لرستان، بر اساس فایل پیوست، تعیین شده است.

لطفاً بر روی فایل پیوست (پایین همین صفحه)، کلیک کنید.

 

تذکرات :

1_ جدول فایل پیوست صرفاً تاریخ روزهای مصاحبه را مشخص نموده است.

2_کارشناس هر گروه آموزشی با تمامی داوطلبانی که در سامانه معرفی شده ثبت نام نموده اند، تماس تلفنی برقرار کرده و ساعت برقراری ارتباط اینترنتی و انجام مصاحبه مجازی را اعلام خواهد نمود.

3_ داوطلبان می بایست در ساعت مشخص شده توسط کارشناس گروه آموزشی، مقدمات لازم را فراهم نموده و آماده ارتباط اینترنتی باشند؛ در غیر این صورت وقت دیگری به آنان اختصاص نخواهد یافت.

4_ داوطلبان (علاوه بر تماس تلفنی که با آنان گرفته می شود) می توانند در روزهای قبل از مصاحبه به پورتال دانشگاه لرستان قسمت دانشکده ها، مراجعه نموده و در صفحه مخصوص هر دانشکده از تاریخ و ساعت اختصاص یافته به خود، اطلاع حاصل نمایند.

5_ داوطلبان می توانند برای آگاهی از نحوه ارتباط اینترنتی و انجام مصاحبه به اطلاعیه شماره 5 در پورتال دانشگاه لرستان مراجعه نمایند.

«مدیریت تحصیلات تکمیلی دانشگاه لرستان»

 

بر روی فایل پیوست، کلیک کنید:


۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۰۰:۰۰
۴۲۷ بازدید