اطلاعیه

اطلاعیه بیمه تکمیلی درمان/ ویژه اعضای هیئت علمی و کارکنان دانشگاه لرستان

۱۳۹۹/۰۵/۲۱


به اطلاع کلیه اعضای محترم هیئت علمی و کارکنان (رسمی _ پیمانی _ قراردادی) دانشگاه لرستان می رساند جهت اضافه و یا حذف نمودن نام خود و یا افراد تحت تکفل به لیست بیمه تکمیلی (درمان) از تاریخ   22 مرداد99 تا  15 شهریورماه 99 درخواست خود را به صورت کتبی به کارشناس بیمه و بازنشستگی (امور اداری دانشگاه) تحویل نمایند.

بدیهی است در صورت عدم ارائه درخواست، لیست بیمه ای سال گذشته، ملاک عمل  خواهد بود.

مدارک مورد نیاز برای اضافه نمودن به لیست بیمه:

کپی کارت ملی، شناسنامه، درخواست کتبی متقاضی و کلیه افراد تحت تکفل.

- مدارک مورد نیاز برای حذف از لیست:  درخواست کتبی.

به استناد ماده 93 آیین نامه استخدامی اعضای هیئت علمی  و ماده 69 آیین نامه استخدامی اعضای غیر هیئت علمی دانشگاه، نحوه پرداخت حق بیمه مکمل درمان برای کلیه همکاران متقاضی به شرح زیر است:

1_ حق بیمه کلیه افراد تحت تکفل بیمه شده اصلی (پنجاه درصد کل حق بیمه پرداختی توسط بیمه شده) و پنجاه درصد باقیمانده توسط دانشگاه پرداخت می شود.

2_ حق بیمه کلیه افراد غیر تحت تکفل بیمه شده اصلی به صورت کامل (صد درصد کل حق بیمه پرداختی) توسط بیمه شده اصلی پرداخت می شود.

مدیریت امور اداری دانشگاه لرستان





۱۳۹۹/۰۵/۲۱ - ۰۰:۰۰
۷۱۹ بازدید