اطلاعیه

اطلاعیه مهم معاونت پشتیبانی و توسعه دانشگاه لرستان درباره چگونگی حضور کارکنان و فعالیت دانشگاه از تاریخ 16 فروردین 99

۱۳۹۹/۰۱/۱۳


متن اطلاعیه معاونت پشتیبانی و توسعه دانشگاه لرستان:

«باسمه‌ تعالی»

معاونان محترم، مدیران واحدها و رؤسای دانشکده‌های دانشگاه لرستان؛

با سلام و آرزوی سلامتی برای کلیه همکاران عزیز؛

بدینوسیله به استحضار می‌رساند براساس مصوبه هیئت رئیسه دانشگاه و در راستای سیاست‌های کلی ستاد ملی مدیریت و مقابله با بیماری کرونا، وضعیت فعالیت دانشگاه از روز شنبه شانزدهم فروردین‌ماه سال جاری، تا اطلاع ثانوی، به شرح ذیل است:

۱ـ کلاس‌های آموزشی دانشگاه لرستان کماکان به صورت الکترونیکی و از روز شنبه 16 فروردین‌ماه 99 مطابق فهرست کلاسی اعلام شده قبلی، ادامه خواهد یافت.

معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه، مدیریت امور آموزشی و مدیریت فناوری دانشگاه ضمن اعلام آمادگی برای ارائه هر گونه راهنمایی برای برگزاری هرچه بهتر این کلاس‌ها، در اطلاعیه‌های جداگانه، جزئیات و مقررات مربوطه را اعلام نموده‌اند.

2 ـ فعالیت کارکنان شاغل در سازمان مرکزی دانشگاه از روز شنبه 16 فروردین‌ماه 99 به صورت یک روز کار و یک روز استراحت، شیفت‌بندی شده و مابقی همکاران شاغل در سایر واحدهای دانشگاه در قالب شیفتی و با حضور یک سوم همکاران در دانشگاه انجام خواهد شد که هر شیفت به صورت یک روز کار و دو روز استراحت در نظر گرفته شده است و تا اطلاع ثانوی، به همین شکل ادامه خواهد یافت.

۳ ـ ساعت کار در روزهای کاری به صورت یکسره از ۸ صبح تا  12:30 تعیین شده است و جهت حفظ سلامت کارکنان، سالن غذاخوری نیز تعطیل خواهد بود.

۴ ـ هر یک از همکاران که در دوره تعطیلات، خود یا دیگر نزدیکانشان به این بیماری مبتلا شده‌اند، قبل از حضور، می‌بایست موضوع را به مدیر مستقیم خود اطلاع دهند.

۵ ـ برای اطمینان از ارائه خدمات مناسب در روزهای کاری، لازم است معاونان دانشگاه، مدیران واحدها و رؤسای دانشکده‌ها فهرست افراد هر یک از شیفت‌های کاری را سریعاً تهیه و از طریق اتوماسیون اداری به مدیریت امور اداری ارسال نمایند.

بدیهی است در صورت اتخاذ هرگونه تصمیمی توسط ستاد ملی مدیریت و مقابله با بیماری کرونا که سبب تغییر در این برنامه شود، تصمیمات بعدی، متعاقباً به اطلاع همکاران عزیز خواهد رسید.


 



۱۳۹۹/۰۱/۱۳ - ۰۰:۰۰
۴۶۷ بازدید