اطلاعیه

اطلاعیه شماره 2 (تاریخ ثبت نام پذیرفته شدگان نهایی آزمون دکترا)

۱۳۹۷/۰۶/۰۵

با آرزوي توفيق براي داوطلبان گرامي شركت كننده در آزمون ورودي‌ دوره دكترا «Ph.D» نيمه‌متمركز سال 1397 و با اميد به‌ اينكه‌ پذيرفته‌شدگان‌ اين‌ آزمون‌ در سنگرهای علم و ايمان، پاسدارانی شايسته براي حفاظت از حريم اين ديار و تداوم‌ بخش‌ دستاوردهای‌ انقلاب‌ اسلامی در دانشگاهها و موسسات‌ آموزش‌ عالي‌ باشند، بدين‌وسيله تاريخ ثبت‌نام از پذيرفته‌شدگان در دانشگاه لرستان و  مدارك‌ لازم‌ برای‌ ثبت‌نام‌ به شرح ذیل به اطلاع می‌رسد:

تاريخ ثبت‌نام از پذيرفته‌شدگان: 

الف- ثبت نام  غیرحضوری:

ثبت نام غیرحضوری به صورت اینترنتی از طریق سامانه http://golestan.lu.ac.ir  (فقط با مرورگر  IE نسخه 10 و بالاتر) در روزهای سه ­شنبه مورخ 97/6/13 لغایت پنج­شنبه مورخ 97/6/15 انجام خواهد گرفت.

جهت مشاهده ثبت نام الکترونیکی به قسمت راهنمای سیستم و اطلاعیه­ ها در سامانه مذکور مراجعه نمایید. 
تذکر مهم:

انجام ثبت نام الکترونیکی غیرحضوری به منزله پذیرش نهایی دانشجو نبوده و ثبت نام قطعی پذیرفته شدگان پس از تحویل مدارک در مراجعه حضوری در زمان مقرر و تأیید اطلاعات توسط مدیریت امور آموزشی دانشگاه خواهد بود.

ب- ثبت نام  حضوری و تحویل مدارک:

ردیف

رشته و دانشکده

تاریخ مراجعه حضوری و تحویل مدارک

1

رشته های دانشکده­ های کشاورزی و دامپزشکی

روز دو­شنبه 97/6/19 از ساعت 8/30 صبح لغایت 15 عصر

2

رشته های ادبیات و علوم انسانی و علوم اقتصادی و اداری

روز سه­ شنبه 97/6/20 از ساعت 8/30 صبح لغایت 15 عصر

3

رشته های دانشکده ­های علوم پایه و فنی و مهندسی

روز چهار­شنبه 97/6/21 از ساعت 8/30 صبح لغایت 15 عصر


مکان ثبت نام حضوری:خرم آباد - کیلومتر 5  جاده تهران - دانشگاه لرستان- ساختمان مرکزی - طبقه همکف.

مدارك‌ لازم‌ براي‌ ثبت‌نام‌

1- اصل‌ و يك نسخه تصوير مدارك‌ كارشناسي‌ و كارشناسي‌ارشد مورد تاييد وزارت‌ علوم، تحقيقات‌ و فناوري‌ يا وزارت‌ بهداشت‌، درمان‌ و آموزش‌ پزشكي‌ و يا شوراي عالي انقلاب‌ فرهنگي‌ كه‌ در آن‌ معدل‌ دوره‌هاي‌ كارشناسي‌ و كارشناسي‌ ارشد قيد شده‌ باشد.

تبصره‌1-پذيرفته‌شدگاني‌ كه‌ در زمان ثبت‌نام براي شركت در آزمون ورودی دوره دکتری سال 1397، دانشجوي سال آخر مقطع كارشناسي‌ارشد بوده‌اند و حداکثر تا تاريخ 97/6/31 فارغ‌التحصيل

می­شوند و قادر به‌ ارائه‌ اصل‌ مدرك‌ كارشناسي‌ ارشد (فوق‌ليسانس) نمي‌باشند، لازم‌ است اصل‌ گواهي‌ تاييد شده‌ توسط دانشگاه يا موسسه‌ آموزش‌ عالي‌ محل اخذ مدرك مذكور را با محتوي فرم ذيل اين اطلاعيه تكميل و پس از تأييد موسسه محل تحصيل، در زمان ثبت‌نام به دانشگاه لرستان ارائه نمايند.

لازم به توضیح است که فارغ ­التحصیلان قبل از 97/1/1 می­بایست مدرک فارغ­ التحصیلی خود را ارائه نمایند و آن دسته از داوطلبانی که در زمان ثبت نام در آزمون فارغ­ التحصیل بوده ­اند، لازم است اصل مدرک کارشناسی­ ارشد و یا دکتری حرفه ­ای خود را به همراه سایر مدارک ثبت نامی ارائه نمایند.

تبصره‌2- آن‌ دسته از پذيرفته‌شدگاني‌ كه‌ در زمان ثبت‌نام براي شركت در آزمون ورودی دوره دکتری سال 1397، دانشجوي سال آخر مقطع كارشناسي‌ ارشد بوده‌اند و حداکثر تا تاريخ 97/6/31 فارغ‌التحصيل می­شوند، لازم است معدل كل واحدهاي گذرانده آنان براساس ‌(‌0) تا (20) تا تاريخ 96/6/31 و یا96/11/30  (حسب مورد) توسط موسسه آموزش عالي محل فارغ التحصيلي دوره كارشناسي‌ ارشد در فرم مخصوص معدل و تعداد واحدهای گذرانده ذیل این اطلاعیه (مندرج در صفحه 94 دفترچه شماره1 راهنماي ثبت‌نام و یا صفحه 39 دفترچه شماره2 راهنمای انتخاب رشته) درج و پس از تأييد مسئول ذيربط به هنگام ثبت‌نام ارائه گردد.

 تبصره3  دارندگان مدارك تحصيلي معادل، ميبايست حائز شرايط«آئين‌نامه شركت دارندگان مدارك معادل و غير رسمي در آزمونهاي ورودي مقاطع بالاتر»مصوب جلسه 845 مورخ 92/4/15

شوراي گسترش آموزش عالي وزارت علوم،تحقيقات وفناوري كه طي بخشنامه شماره 77633/2 مورخ 92/5/28 توسط معاونت آموزشي وزارت علوم به كليه دانشگاهها و موسسات آموزش عالي ابلاغ گرديده، باشند. 

تبصره 4براساس مصوبه جلسه 771 مورخ 94/8/26 شوراي عالي انقلاب فرهنگي، كليه دارندگان مدرك معادل ضمن خدمت فرهنگيان كه طي سال‌هاي 1377 تا 1381 به دوره‌هاي مذكور راه يافته‌اند، حسب مورد از تسهيلات مصوبه شماره 77633/2 مورخ 94/5/28  براي ادامه تحصيل در مقاطع رسمي بالاتر برخوردار مي‌شوند.

 2- اصل‌ و دو سري‌ تصوير از تمام‌ صفحات‌ شناسنامه‌ و كارت ملي.

3- شش‌ قطعه‌ عكس‌ تمام‌ رخ‌ 4×3 تهيه‌ شده‌ در سال‌ جاري‌.

4- ارائه مدركي كه‌ وضعيت‌ نظام‌ وظيفه آنها‌ را با توجه‌ به‌ بند «مقررات‌ وظيفه‌ عمومي»‌ مندرج‌ در صفحه 3 دفترچه‌ راهنماي ثبت‌نام و شركت در آزمون ورودي‌ دوره دكتري «Ph.D» (نيمه‌متمركز) سال 1397 مشخص‌ كند (براي‌ برادران‌).

5- حكم‌ مرخصي‌ سالانه‌ يا موافقت‌ كتبي‌ و بدون‌ قيد و شرط سازمان‌ متبوع‌ براي‌ كارمندان‌ دولت.

6- داوطلباني كه با استفاده از سهميه ايثارگران (بنياد شهيد و امور ايثارگران) و یا رزمندگان پذيرفته‌ شده‌اند، در زمان ثبت‌نام، ملزم به ارائه تأييديه سهميه قبولي نمي‌باشند و ملاك عمل براي ثبت‌نام، همان عنوان درج شده در ليست‌هاي ارسالي به موسسات مي‌باشد.

7ـ ارائه معرفي‌نامه رسمي مبني بر واجد شرايط بودن براي استفاده از امتياز ويژه مربيان "رسمي- قطعي" و يا "رسمي- آزمايشي" وزارت علوم، تحقيقات و فناوري. اين سهميه شامل مربيان رسمي قطعي و رسمي آزمايشي دانشگاه‌ها، موسسات آموزش عالي وابسته به وزارت علوم، تحقيقات و فناوري كه پذيرش دانشجوي آنها از طريق آزمون سازمان سنجش آموزش كشور صورت مي‌پذيرد، مي‌باشد. 

8- ثبت اطلاعات كارنامه سلامت جسم و روان دانشجو در سامانه اينترنتي سازمان امور دانشجويان وزارت علوم به آدرس هاي:

(http://portal.saorg.ir/mentalhealth  

http://portal.saorg.ir/physicalhealth)

و ارائه پرينت آن به كار شناس مركز مشاوره دانشگاه در موعدثبت نام حضوري و تحویل مدارک.

 تذكرات‌ مهم:

1- حضور شخص پذيرفته براي ثبت‌نام الزامي است و ثبت‌نام منحصراً در تاريخ‌هاي اعلام شده توسط دانشگاه و با ارائه مدارك كامل مندرج در اين اطلاعيه صورت مي‌پذيرد و عدم مراجعه پذيرفته‌شدگان در تاريخ‌ يا تاريخ‌هاي تعيين شده براي ثبت‌نام به منزله انصراف از ادامه تحصيل تلقي خواهد شد.

2ـ به پذيرفته‌شدگان توصيه مي‌شود كه قبل از مراجعه در تاريخ‌هاي تعيين شده جهت ثبت‌نام، اطلاعات تكميلي را در پايگاه اطلاع‌رساني دانشگاه به ادرس www.lu.ac.ir مطالعه نمايند.

3_ معدل‌ مدرك كارشناسي (ليسانس)‌ و كارشناسي‌ ارشد (فوق‌ليسانس)‌ پذيرفته‌ بايد با معدل‌هايي‌ كه‌ قبلاً در زمان ثبت‌نام، شركت در آزمون و يا نهايتاً در مرحله مصاحبه اعلام‌ نموده‌، يكسان‌ باشد.

بديهي است در غير اين صورت از ثبت‌نام آن دسته از داوطلباني كه داراي مغايرت معدل باشند (معدل مندرج در مدرك تحصيلي كارشناسي و كارشناسي‌ارشد آنان كمتر از معدل اعلام شده به اين سازمان باشد) خودداري شده و قبولي آنان باطل خواهد شد.

4- از پذيرفته‌شدگاني‌كه‌ حداكثر تا تاريخ‌ 97/6/31 فارغ‌التحصيل‌ نشوند، ثبت‌نام‌ به‌ عمل‌ نخواهد آمد و ضمن‌ باطل شدن‌ قبولي‌ آنان، طبق‌ مقررات‌ با ايشان‌ رفتار خواهد شد.

5_ در هر مرحله‌ ازثبت‌نام‌ و هنگام‌ تحصيل‌، چنانچه‌ مشخص‌ گردد داوطلبي‌ حقايق‌ را كتمان‌ نموده‌ و يا اطلاعات غلطي ارائه و واجد شرايط نمي‌باشد، قبولي‌ وي باطل شده‌ و طبق‌ مقررات‌ با وي‌ رفتار خواهد شد.

6- به اطلاع پذیرفته شدگان نهایی دوره­ های روزانه آزمون دكتري تخصصي «Ph.D» نيمه‌متمركز سال 1397 مي‌رساند كه مطابق ضوابط پذيرفته‌شدگان نهايي آزمون دكتري سال 1397 در صورت عدم ثبت‌نام و یا انصراف از رشته قبولي، مجاز به ثبت نام و شركت در آزمون دكتري تخصصي «Ph.D» سال 1398 نخواهند بود.  

7- لازم به توضیح است که نتایج مربوط به دانشگاه آزاد اسلامی متعاقباً از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور اعلام خواهد شدو بدیهی است داوطلباني كه هم در رديف پذيرفته‌شدگان يكي از دانشگاهها و موسسات آموزش عالي و هم در رديف پذيرفته‌شدگان دانشگاه آزاد اسلامي قرار مي‌گيرند توجه داشته باشند كه منحصراً مي‌توانند در يكي از كد رشته‌ محلهاي قبولي ثبت‌نام نمايند و به عبارتي مجاز به ثبت‌نام در هر دو محل قبولي نمي‌باشند در غير اين صورت مطابق ضوابط با آنها رفتار خواهد شد.

مدیریت امور آموزشی دانشگاه لرستان

 

برای دریافت و پرنمودن فرمهای مربوطه، بر روی فایل ضمیمه کلیک نمایید:


۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۰۰:۰۰
۴۵۷ بازدید