آگهی مناقصه عمومی خرید سه دستگاه چیلر
دانشگاه لرستان در نظر دارد تعداد 3 دستگاه چیلر مورد نیاز خود را از طریق مناقصه عمومی یک مرحلهای از شرکتهای واجد شرایط که صلاحیت و تجربه کافی در این زمینه دارند، خریداری نماید.
1_ موضوع مناقصه: خرید تعداد 3 دستگاه چیلر
2_ تضمين شركت در مناقصه: بـه صـورت ضـمانتنامـه بـانكی يـا چـك بـانكي تضـمين شـده بـه مبلـغ 1/500/000/000 ( یکصد و پنجاه میلیون تومان).
3_ مهلت دریافت اسناد مناقصه از طریق سامانه اینترنتی: از تاریخ 97/2/5، تا روز چهارشنبه مورخ 97/2/12 است.
4_ دریافت اسناد مناقصه: متقاضيان میتوانند جهت دریافت اسناد مناقصـه به سایت سامانه تدارکات الکترونیک دولت به آدرس اینترنتی www.setadiran.ir مراجعه نمایند.
5_ مهلت بارگذاری اسناد تکمیل شده مناقصه در سامانه تدارکات الکترونیک دولت: تا روز شنبه مورخ 97/2/22.
6_ زمان برگزاری جلسه كميسیون مناقصه: ساعت 10 صبح روز یکشنبه مورخ 97/2/23
7_ آدرس مناقصهگذار: کیلومتر 5 جاده خرمآباد _ تهران _ دانشگاه لرستان _ سازمان مرکزی.
8 _ شماره تلفن: 33120110 – 066 دبيرخانه كميسيون معاملات دانشگاه لرستان.
9_ محل برگزاری مناقصه: اتاق جلسات حوزه ریاست دانشگاه لرستان.
10_ ساير اطلاعات و جزئيات در اسناد مناقصه موجود است.
11_ هزینه نشر آگهی به عهده برنده مناقصه است.
ضمناً توجه به موارد زیر الزامی است:
_ کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد مناقصه تا ارائه پیشنهاد مناقصهگران و بازگشایی پاکتها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرسwww.setadiran.ir انجام خواهد شد و لازم است مناقصهگران در صورت عدم عضویت قبلی، مراحل ثبتنام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه، طی کنند.
اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضویت در سامانه
دفتر ثبتنام: 85193768 و 88969737 _ 021
شماره مناقصه: 1 _ 97