اطلاعیه

آگهی مناقصه عمومی خرید سه دستگاه چیلر

۱۳۹۷/۰۲/۰۴

دانشگاه لرستان در نظر دارد تعداد 3 دستگاه چیلر مورد نیاز خود را از طریق مناقصه عمومی یک مرحله‌ای از شرکتهای واجد شرایط که صلاحیت و تجربه کافی در این زمینه دارند، خریداری نماید.

1_ موضوع مناقصه: خرید تعداد 3 دستگاه چیلر

2_ تضمين شركت در مناقصه: بـه صـورت ضـمانت‌نامـه بـانكی يـا چـك بـانكي تضـمين شـده بـه مبلـغ 1/500/000/000 ( یکصد و پنجاه میلیون تومان). 

3_ مهلت دریافت اسناد مناقصه از طریق سامانه اینترنتی: از تاریخ 97/2/5، تا روز چهارشنبه مورخ 97/2/12 است.

4_ دریافت اسناد مناقصه: متقاضيان می‌توانند جهت دریافت اسناد مناقصـه به سایت سامانه تدارکات الکترونیک دولت به آدرس اینترنتی www.setadiran.ir مراجعه نمایند.

5_ مهلت بارگذاری اسناد تکمیل شده مناقصه در سامانه تدارکات الکترونیک دولت: تا روز شنبه مورخ 97/2/22.

6_ زمان برگزاری جلسه كميسیون مناقصه: ساعت 10 صبح روز یکشنبه مورخ 97/2/23

7_ آدرس مناقصه‌گذار: کیلومتر 5 جاده خرم‌آباد _ تهران _ دانشگاه لرستان _ سازمان مرکزی.

8 _ شماره تلفن: 33120110  – 066  دبيرخانه كميسيون معاملات دانشگاه لرستان.

9_ محل برگزاری مناقصه: اتاق جلسات حوزه ریاست دانشگاه لرستان.

 10_ ساير اطلاعات و جزئيات در اسناد مناقصه موجود است.

11_ هزینه نشر آگهی به عهده برنده مناقصه است.

ضمناً توجه به موارد زیر الزامی است:

_ کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد مناقصه تا ارائه پیشنهاد مناقصه‌گران و بازگشایی پاکتها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرسwww.setadiran.ir  انجام خواهد شد و لازم است مناقصه‌گران در صورت عدم عضویت قبلی، مراحل ثبت‌نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه، طی کنند.

اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضویت در سامانه  

مرکز تماس: 02141934

دفتر ثبت‌نام: 85193768 و 88969737 _ 021

شماره مناقصه:  1 _ 97


 

 

 


۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۰۰:۰۰
۴۶۴ بازدید