اطلاعیه

رئیس دانشگاه لرستان:پژوهانه اعضای هیأت علمی در دولت تدبیر و امید 100 درصد رشد داشته است

۱۳۹۵/۰۹/۲۲

 رئیس دانشگاه لرستان گفت: میزان پژوهانه اعضای هیأت علمی در دولت تدبیر و امید 100 درصد رشد داشته است.

دکتر خسرو عزیزی در گفت‌وگو با روابط عمومی دانشگاه، اظهار کرد: در همه دانشگاه‌ها پژوهش باید در قالب مأموریت دانشگاه تعریف و دانشگاه‌ها پژوهش باید در قالب مأموریت دانشگاه تعریف و دانشگاه مأموریت‌گرا شود.

ایشان ادامه داد: مهارت دانشگاه‌ها باید مهارت‌‌آفرین و کارآفرین باشد.

دکتر عزیزی اضافه کرد: ایده باید به تولید علم، فناوری، تجاری‌سازی و اشتغالزایی و تولید ثروت ختم شود و همه پژوهش‌های انجام شده باید در این راستا باشند.

رئیس دانشگاه لرستان یادآور شد: برای رسیدن به هدف مذکور باید بستر را در دانشگاه‌ها فراهم سازیم.

ایشان افزود: در دانشگاه لرستان پژوهانه اعضای هیأت علمی و دانشجویان را افزایش دادیم، تجهیزات موردنیاز را خریداری و آزمایشگاه مرکزی شماره 1 و 2 را نیز تجهیز کردیم.

رئیس دانشگاه لرستان بیان کرد: در دولت تدبیر و امید میزان پژوهانه 100 درصد رشد داشته به گونه‌ای که به ازای هر یک امتیاز پژوهشی 150 هزار تومان به اعضای هیأت علمی و دانشجویان پرداخت می‌شد ولی اکنون این رقم به 300 هزار تومان رسیده است.

ایشان ادامه داد: هزینه پایان‌نامه کارشناسی ارشد 400 هزار تومان بود که به 800 هزار تومان رسیده و هزینه رساله دکتری 1 میلیون و 200 هزار تومان بوده که به 2 میلیون تومان رسیده است.

دکتر عزیزی یادآور شد: چنانچه 2 میلیون تومان برای دانشجوی دکتری کفایت نکند می‌تواند از محل پژوهانه یا گرند استاد راهنمای خود استفاده کند.

 


۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۰۰:۰۰
۴۱۱ بازدید