اطلاعیه

بازدید مدیر کل محیط زیست استان لرستان از بیمارستان دانشکده دامپزشکی دانشگاه لرستان

۱۳۹۵/۰۹/۲۱

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA

مدیر کل محیط زیست استان لرستان به همراه اعضای کانون همیاران طبیعت و اعضای انجمن حامیان حیوانات لرستان در روز سه شنبه مورخ 16 آذر در دانشکده دامپزشکی دانشگاه لرستان حضور یافته و سپس از بیمارستان تخصصی دانشکده بازدید بعمل آوردند.

در این بازدید که به منظور تقدیر از رئیس دانشکده و رئیس بیمارستان تخصصی دانشکده دامپزشکی صورت گرفته بود برارائه راهکارهایی مبنی بر تقویت همکاری بین سازمان حفاظت محیط زیست، دانشکده دامپزشکی و تشکل های مردم نهاد مرتبط با محیط زیست بحث و تبادل نظر شد.

 در این جلسه مدیر کل محیط زیست استان جناب آقای فتحی بیرانوند اظهار داشتند که سازمان های مردم نهاد فعال در زمینه حفاظت محیط زیست در اشاعه فرهنگ بهره وری درست از محیط زیست نقطه قوت بوده و بر تنوع زیستی غنی استان تأکید داشتندو با توجه به خدمات ارائه شده بیمارستان دامپزشکی از دانشگاه تشکر نمودند.

در این جلسه آقای دکتر محسن عباسی رئیس دانشکده دامپزشکی حفاظت از محیط زیست را امری خداپسندانه دانسته و حفظ سلامت و بهداشت حیات وحش و حفاظت از محیط زیست را در نهایت سلامت انسان ها دانستند و ضمن اعلام همکاری با تمامی دلسوزان عرصه حفاظت محیط زیست به امکانات موجود در دانشکده و بیمارستان تخصصی دامپزشکی اشاره داشتند. در پایان جلسه از رئیس دانشکده و رئیس بیمارستان تقدیر بعمل آمد.

 در ادامه بازدیدی از بیمارستان دانشکده دامپزشکی بعمل آمد و از قسمت های مختلف آن شامل بخش اداری، بخش آموزشی و درمانی شامل بخش های جراحی، رادیولوژی، آزمایشگاه، داخلی دام های کوچک و بزرگ، مامایی و..... توضیحات لازم به بازدید کنندگان ارائه شد.



۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۰۰:۰۰
۴۱۹ بازدید